Kuinka nopeasti propral alkaa vaikuttamaan?

wwoww

Eli sain reseptin mutten ole vielä tarvinnut kun ei ole tullut mitään suurempaa esitelmää. Haluaisin tietää kuinka kauan suurinpiirtein menee kun propral (käytän 10mg:sta) alkaa vaikuttaa ja kaun vaikutus kestää? Mulla on matala verenpaine ja saattaa alkaa huimaamaan jos propralin ottaa, mut pääasia ettei pyörry kun menee pitämään esitelmää :)

11

36627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääkeseloste

Lueppa sieltä lääkepaketista erillinen paperitiedoteliuska, -lääkeseloste, mitä lääkkeestä informoidaan.

• _ennen_

Hei

Lääke on imeytynyt ja vaikutus noussut huippuunsa, kun lääkkeen otosta on kulunut 1 tunti. Tehokas vaikutus päällä vielä kun on kulunut 2 tuntia.

Jos ei voi ottaa sitä just tasan tarkkaan 1 h ennen esitelmän alkua, niin voi ottaa 1,5 h ennen, tai viimeistään sanotaan vaikka 40 minuuttia ennen h-hetkeä.

Puolessa tunnissa pääsee puoleen tehoon. Ehkä. Suunnilleen.

MoM

• n22*

kestää kyllä pari tuntia, että lääke tehoaa kunnolla. Varmaan tuo imeytyminenkin riippuu ihmisestä? Eli otan itse lääkkeen pari tuntia ennen h-hetkeä.

• propralistikko
        n22* kirjoitti:

kestää kyllä pari tuntia, että lääke tehoaa kunnolla. Varmaan tuo imeytyminenkin riippuu ihmisestä? Eli otan itse lääkkeen pari tuntia ennen h-hetkeä.

sama homma, paras lopputulos kahta tuntia ennen.tuntuu että tunnissa ei ole vielä niin rento fiilis.

• mikko...
        propralistikko kirjoitti:

sama homma, paras lopputulos kahta tuntia ennen.tuntuu että tunnissa ei ole vielä niin rento fiilis.

Jep mulla myös se pari tuntia ennen kun suunnilleen ottaa niin tuntuis olevan isoin vaikutus

• Anonyymi
        n22* kirjoitti:

Mummi kerkes kuolla ennen h-hetkeä 😕 myöhästyin h-junasta 😭

• Anonyymi

En ikinä alkaisi tällä leikkiä, koska vaikuttaa keskushermostoon. Ei pääse eroon, oireet pakottavat jatkamaan käyttöä. Etsin luonnonlääkettä nyt avuksi.
      Esim.uneen pääsy Orionin Melatoniini on luonnollinen ja 1/ 2 tbl.riittää.

• Anonyymi

Melatoniini on nukkumisen tukemiseen. Propral on beetasalpaaja ja estää vapinaa ja sydämen voimakasta tykytystä. Ei ole riippuvuutta aiheuttava ja lisäksi hyvin mieto lääke muutenkin. Älä pelottele Anonyymi.

• Anonyymi

Propral ei ole PKV-lääke eikä aiheuta riippuvuutta.

• Anonyymi

Pitkään jo Propral:ia käyttäneenä -aluksi jännitysoireisiin ja nyt sykkeen tasaamiseen kammion lisälyöntien takia-voin sanoa, että riippuvuutta se ei aiheita. Ei kyllä auttanut minua alkuperäisen vaivani-kahvikuppineuroosi-takia lainkaan.
        Onneksi sain lopulta lääkkeen minkä kanssa pystyn elämään tällä hetkellä ihan normaali kahvikuppi-elämää :-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkään jo Propral:ia käyttäneenä -aluksi jännitysoireisiin ja nyt sykkeen tasaamiseen kammion lisälyöntien takia-voin sanoa, että riippuvuutta se ei aiheita. Ei kyllä auttanut minua alkuperäisen vaivani-kahvikuppineuroosi-takia lainkaan.
        Onneksi sain lopulta lääkkeen minkä kanssa pystyn elämään tällä hetkellä ihan normaali kahvikuppi-elämää :-)

No mikä se lääke oli ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe