Onko kenelläkään tietoa kaupoista, joista saa varmuudella standard/original 256 MB tai 512 MB xD-kortteja. Monien kauppojen listoilla on kyllä ko. kortteja, mutta toimittavat sitten kuitenkin uudempia kortteja (Type-M tai Type-H). Toisaalta joidenkin valmistajien tai tuotemerkkien tiedoissa ei kortin tyyppiä mainita ollenkaan.
Esimerkiksi Olympus C-60Z:aan eivät uudemmat M- ja H-kortit käy. Olympuksen tuki asiassa on mitätöntä. Ovatpahan vain itse lopettaneet toimitukset.
Standard xD-kortteja?
2
592
Vastaukset
- kortti on standardi
Ainakin jos Transcendin sivuja on uskominen. Type M-kortit on ainakin varmuudella uudempiin kameroihin. Ja Transcendin sivuilta myös löysin tiedon että sun kamerasi ON yhteensopiva tuon H-tyypin kortin kanssa, katso vaikka:
http://www.transcend.nl/Support/FAQ/index.asp?axn=Detail&LangNo=0&FAQNo=404Onpa mielenkiintoinen lista. Olen kysellyt useammasta saksalaisesta kaupasta, joista jokainen on toistaiseksi ilmoittanut, ettei standard-kortteja enää saa. Toisaalta H-tyyppi ja standard on useissa lähteissä eroteltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315206- 363621
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833233- 112395
- 281996
- 121917
- 1631826
- 1051332
- 141218
- 1371134