Kommentteja C.Aguileras´ta ja muista...

Cimorene

Crissu on ihan hyvä laulamaan ja silleen, ´mutta nykyajan ongelmana on näköjään se että joka musiikkivideossa on puolialastomia naisia jotka heruttelee... Mutta Crissu ei ole ainoa.. ESIM: Justin Timberlake:sexyback,Gunther,Sugababes:Cooler in the red dress,Sunblock: ill be ready..

uimapuku-jutut kyllä ymmärrän, mutta miksi haluatte välttämättä näyttää koko maailmalle sensuuri osaanne??

Eikö se olisi jo melkein sama asia jos asentaisivat web-kameroita ympäri taloa ja siellä sitten leikkisivät paljastelua??

5

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo

      "Don't hate the player, hate the game", kuten sanotaan. Sitä siis tehdään, mikä myy. Nuoruutta, hoikkuuta ja seksikyyttä pidetään laadun mittareina. Se on pelin nimi, like it or not.

      Tosin Justinin Sexyback ja Sunblockin I'll be ready ovat mielestäni kyllä aika kaukana toistaan. :) Ja mielestäni hip-hop ja RnB -videot ovat vielä paaaljon pahempia tällä saralla kuin popmusiikin vastaavat. Hip-Hop maailmassa on jopa käsite "video whore". Kertoo aika paljon.

      Ja mihinkähän Chrstinan videoon mahdat viitata? Jos Dirrtyyn, niin siinä tapauksessa olet aiheen ajankohtaisuudesta hieman myöhässä. ANOM, Chrstinan viimeisin, on mielestäni aika kaukana uimapukujutuista. Ja uskaltaisin veikata, että tuleva Hurt-video vielä kauempana.

      Mutta ymmärrän turhautumisesi.

    • Miss independent

      Cimorene, vaikutat juttusi perusteella vielä hieman teiniltä verrataksesi asioita. Erizo oikeastaan vastasikin miten asia on. Christinaa ei edes voi verrata johonkin Sunblockiin..

      • Mary-Anne

        kun nyt mainittiin... Hyvä biisihän sekin on! Onkohan Christina kirjoittanut sitä alun perin itselleen levytettäväksi? Rhett Lawrence on biisin tuottanut ja osallistunut ilmeisesti kirjoittamiseen, kuten myös Matt Morris ja viimeiseenä mainitaan Kelly Clarkson. Julkaisija on Xtina Music/Careers-BMG Music Puplishing Inc. (BMI)|LogRhythm Music. Blaa, blaa, en tuosta ymmärrä mitään, mutta sen luin suoraan Kelly Clarksonin Thankful-albumin kansivihkosesta. (Hahaa, tarttui sellainenkin mukaan joskus halvalla Lontoon jostain levykaupasta. (: )


      • Erizo
        Mary-Anne kirjoitti:

        kun nyt mainittiin... Hyvä biisihän sekin on! Onkohan Christina kirjoittanut sitä alun perin itselleen levytettäväksi? Rhett Lawrence on biisin tuottanut ja osallistunut ilmeisesti kirjoittamiseen, kuten myös Matt Morris ja viimeiseenä mainitaan Kelly Clarkson. Julkaisija on Xtina Music/Careers-BMG Music Puplishing Inc. (BMI)|LogRhythm Music. Blaa, blaa, en tuosta ymmärrä mitään, mutta sen luin suoraan Kelly Clarksonin Thankful-albumin kansivihkosesta. (Hahaa, tarttui sellainenkin mukaan joskus halvalla Lontoon jostain levykaupasta. (: )

        Biisi on Chrstinan käsialaa. Se oli alunperin vissiin menossa Strippedille, mutta suunnitelmiin tuli sitten muutos.

        Mulla on kyseinen single ja siinä näkyy, että biisin teosta on annettu krediittiä myös Kellylle; Kelly vissiin oli mukana muokkaamassa biisiä itselleen sopivammaksi ennen levyttämistään.

        Christinalle biisin luovutus toiselle tuli yllätyksenä; häneltä ei asiaa edes kysytty. Mutta jälkeenpäin Christina kyllä sanoi, että hyvä sinänsä, että se meni Kellylle, sillä Kelly on mitä mainoin laulaja.


      • Miss Independent

        Jep, oon kuullut myös, että Christinan käsialaa on tämä biisi. Ja Stripped- levylle piti tulla, niinkuin sanoitte, mutta Kelly levytti sen sitten. Ei kyllä mitenkään huono asia, pidän myös Kelly Clarksonista paljon. Biisin sanat on muuten hyvät ja varmaan ois ollu hyvä hitti Christinallekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe