Pottunenä, verisuonia, rokonarpinen iho

Vitun deekut Olli ja Kaki

Olipa nättiä lausumaa Miasta Kakilta: "Ku sil on sellanen pottunenä ja verisuonia siin, ja sit vähä sellanen rokonarpinen iho".

Mä en pysty kattoon sitä huomenna silmiin, mietti Olli.

- No puoliks leikillään määki. En mää usko, et se oikeesti mikään deeku on, koitti Kari puolustella.

Kaarlokin liittyi keskusteluun ja myönsi Mialla olevan hieman iso nenä. Olli epäili, että Mia olisi aikoinaan "kiskonu isosti" Lontoossa.

http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?474917

22

3294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhui ...

      Minkäs ikäinen se Mia nyt onkaan, jotain 30 vai? Näyttää ainakin 10 vuotta vanhemmalta.

      • ?????????+

        10 vuotta nuoremmalta!!


    • naureskelivat

      kari ja olli mian selän takana

      • käytöstä

        Eipä enää kunnian kukko niille laula.(etenkään Karille)


      • ne vaan
        käytöstä kirjoitti:

        Eipä enää kunnian kukko niille laula.(etenkään Karille)

        puhui. Mialtahan nuo kaikki löytyy, joten mitä sitten.. Miahan on iteki myötänyt nämä asiat


      • äänensävyyn
        ne vaan kirjoitti:

        puhui. Mialtahan nuo kaikki löytyy, joten mitä sitten.. Miahan on iteki myötänyt nämä asiat

        Naureskelivat vain Mialle,eivätkä keskustelleet asiasta asiallisesti.Jos kerta niin haluavat puhua kyseisestä asiasta,niin puhuisivat suoraan Mialle,eivätkä hänen selän takanaan.


      • Anonyymi
        käytöstä kirjoitti:

        Eipä enää kunnian kukko niille laula.(etenkään Karille)

        50 ja näyttää 30 , ku ryyppää liebfraumilchiä.


        Se loiventaa rypyt.


    • pojat vaan laukoi

      Totuuksiahan tuossa ilmi tuli. Iso ruma nenä Mialla onkin ja huono iho. En ymmärrä miks jotkut vetää herneitä siitä nenään kun tosiasioita tulee ilmi.

      • ...............

        fiksu ihminen pitää turpansa kiinni tuollaisista asioista, mutta vain fiksut kaki ja olli ei kuulu siihen ryhmään.


      • vaan kertoivat
        ............... kirjoitti:

        fiksu ihminen pitää turpansa kiinni tuollaisista asioista, mutta vain fiksut kaki ja olli ei kuulu siihen ryhmään.

        Kyllä kai hekin saa keskenään mielipiteitään vaihtaa eikö? Samalla lailla täällä talon ulkona arvostellaan milloin kenen ulkonäköä ym. niin miksi ei myös tuolla talossa! Olen sata varma niin jokainen täällä kirjoittaja on arvostellut joskus jotain ihmistä!!!!


      • saku vaan
        ............... kirjoitti:

        fiksu ihminen pitää turpansa kiinni tuollaisista asioista, mutta vain fiksut kaki ja olli ei kuulu siihen ryhmään.

        Onkos olli ja kari niin komeita että voivat toisia arvostella.Voi teitä raukkoja,


      • talon asukkaita
        vaan kertoivat kirjoitti:

        Kyllä kai hekin saa keskenään mielipiteitään vaihtaa eikö? Samalla lailla täällä talon ulkona arvostellaan milloin kenen ulkonäköä ym. niin miksi ei myös tuolla talossa! Olen sata varma niin jokainen täällä kirjoittaja on arvostellut joskus jotain ihmistä!!!!

        mutta vain käytöksen vuoksi en koskaan ulkonäön perusteella johon henkilö ei voi itse mitenkään vaikuttaa.
        Eikä se ollut mielipiteiden vaihtamista vaan suoraa haukkumista.


      • Yök Kaki&Olli
        talon asukkaita kirjoitti:

        mutta vain käytöksen vuoksi en koskaan ulkonäön perusteella johon henkilö ei voi itse mitenkään vaikuttaa.
        Eikä se ollut mielipiteiden vaihtamista vaan suoraa haukkumista.

        Paskaa täynnä nämä jätkät


      • ??????????

        Miettisivät vaan omalle kohalle tommosen ASIATTOMAN ulkonäön pilkkaamisen. OK, sen nenä on iso, so what? Miksi ilmeisiä asioita täytyy sitten puida noin lapsellisesti


      • erijuttu
        vaan kertoivat kirjoitti:

        Kyllä kai hekin saa keskenään mielipiteitään vaihtaa eikö? Samalla lailla täällä talon ulkona arvostellaan milloin kenen ulkonäköä ym. niin miksi ei myös tuolla talossa! Olen sata varma niin jokainen täällä kirjoittaja on arvostellut joskus jotain ihmistä!!!!

        se on vähän eri asia pilkata sellain et tietää et se menee koko kansan tietoon, ja myös mia tulee näkemään mitä ne pojat on puhunut. Uusi kysymys: kuinka moni aikuisista ihmisistä (miehistä)haukkuu ihan ok-näkösiä naisia koko kansan eessä tyyliin "vittu sä oot ruma, sul on pottunenä ja näytät ihan deekulta?" niin, mietippäs sitä.

        sehän on sama ku sanois päin naamaa. Kakin tai Ollin pärställä en kyllä sanois yhtään mitään.


      • vois kyllä
        talon asukkaita kirjoitti:

        mutta vain käytöksen vuoksi en koskaan ulkonäön perusteella johon henkilö ei voi itse mitenkään vaikuttaa.
        Eikä se ollut mielipiteiden vaihtamista vaan suoraa haukkumista.

        kaki ja olli vois vaikka alottaa omaan ulkonäköönsä vaikuttamisen sillä että puottais pari kiloa, leikkais hiuksensa ja kaki hankkis vähän ei niin ällöttävät silmälasit.


    • jätkät!

      Miten noi talon rumimmat ihmiset, Kaki ja Olli, voi arvostella kenenkään ulkonäköö???

      Hyi helvetti, ULOS molemmat!!!

      • jäbäti jäbä jää

        Vain voittajalla voi olla nätti nenä ja silloin voittaja on mia. Nokka on muuten tärkein seikka minkä perusteella 50 000 egee irtoaa, ettäs varokaa arvon arvostelijat.


    • onneksi komeita

      Tämä on miehille ihan tyypillen tapa arvostella naisia. Tuntuu siltä, että mitä järkyttävämmän näköinen puhujamies itse on, sitä rumemmin puhuu naisesta. Että päätelkääpä siitä näitten herrojen taso...

      • mukana komppaamassa

        ei unohdeta kaarloa..

        Kaarlo:

        "Hitto kun ei voi nauraa kun huulet repee."
        "Onhan se vähän ku miettii"


    • Rumat ruikuttaa

      Kömpikää rumilukset takaisin koliohinne. Teidän kommentteja ei ole koko elämänne aikana kukaan halunnut/ kiinnostunut kuulemaan. Se on rumien ja lihavien kohtalo tässä maailmassa. Me komeat ja kauniit, sekä älykkäät tätä maailmaa pyöritämme. Te olette hiljaa!

      • ÜberMann

        Näin on veliseni! Rumat ihmiset, menkää himaan ja pysykää sielä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe