Onko kellään mielipidettä? Hyviä/huonoja?
Laatu? Kestäviä?
Electroluxin kodinkoneet?
4
901
Vastaukset
- aeg ja elux
on parhaita, kilpailuta myös siemens ja miele
Kaikki tuota merkkiä. 2½ vuotta ovat toimineet moitteetta.
Todella pitkä takuu osassa tuotteista.
Huurtumisen esto pakastimessa toimii todella hyvin.
Jääkaapin alasuoja on kyllä kovilla jos on korkea malli.- ollut 7 vuotta
ja siitä ei ole ollut mitään muuta kuin harmia. Huollossa kävi monta kertaa takuuaikana ja varmaan kaikki merkittävimmät osat siihen vaihettu....vitkuttelivat siihen malliin, että kaupan purku/takuuseen vatoaminen oli mahdotonta enään. Odotan kun kuuta nousevaa, että saadaan uusi koti valmiiksi ja päästään eroon tuosta rakkineesta. -ei koskaan electroluxia enää-
- mutta vastaan silti
ollut 7 vuotta kirjoitti:
ja siitä ei ole ollut mitään muuta kuin harmia. Huollossa kävi monta kertaa takuuaikana ja varmaan kaikki merkittävimmät osat siihen vaihettu....vitkuttelivat siihen malliin, että kaupan purku/takuuseen vatoaminen oli mahdotonta enään. Odotan kun kuuta nousevaa, että saadaan uusi koti valmiiksi ja päästään eroon tuosta rakkineesta. -ei koskaan electroluxia enää-
Meillä ollut Electroluxin tiskikone vuodesta -95 ja yhä vaan jaksaa! Kerran vaihdatettu magneettiventtiili hintaan 70 eur, muuten toiminut kuin unelma. Käytetään keskimäärin kerran päivässä, eli vahva vekotin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801857
- 1241560
- 1151062
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47833
- 4808