Lohkolämmiten

Omistaja.

Kuinka moni Caliberin ostaja odottaa vielä lohkolämmitintä????
ainakin diesel koneisiin on ollut jo jonkin aikaa saatavilla mutta miten bensa koneisiin etenkin 1.8:iin.
Itse olen odottanut omastamielestä liian kauan...

28

3178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      lohkaria 1.8l. Sitä minäkin oon ihmetelly, että missä viipyy. Ilmat alkaa uhkaavasti viiletä...

      • ...

        Onko kukaan saanut jo lohkaria bensakoneisiin?


    • Caliber 2/07

      Kumpi toimittaa?

      • lämmitin defa

        Se on Defan toimittama öljypohjan säteily lämmitin
        Ei mikään lohkolämmitin...........


    • sxt

      näillä näkymin säteilylämmittimiä tulee viikolla 44

    • Caliber 2/07

      Onko Caliberiin sitten saatavissa esim. letkulämppäriä öljypohjasäteilijan sijaan?

      Mietityttää vain tuon pohjan lämmitysvastuksen teho, mahtaako riittää kunnon pakkasissa verrattuna perinteisiin lohko- ja letkulämmittimiin

      • pettynyt

        marraskuun lopussa kuulemma lämmittimiä saa...


      • kateissa_djkfhkdngfgfghsfd

        Sen verran kuunnellut kavereitten marinaa noista säteilylämmittimistä, että niillä ei ilmeisesti tee yhtään mitään. Kone on ihan kylmä, asfaltti auton alla ilmeisesti lämpiää plussan puolelle. Näin kuulemma ainakin Corollassa tuommoisen lämmittimen kanssa.

        Mutta sisälämmitin kannattaa toki laittaa ainakin tuommoisen jatkoksi, siitä on jokatapauksessa hyötyä.


      • påpåtin
        kateissa_djkfhkdngfgfghsfd kirjoitti:

        Sen verran kuunnellut kavereitten marinaa noista säteilylämmittimistä, että niillä ei ilmeisesti tee yhtään mitään. Kone on ihan kylmä, asfaltti auton alla ilmeisesti lämpiää plussan puolelle. Näin kuulemma ainakin Corollassa tuommoisen lämmittimen kanssa.

        Mutta sisälämmitin kannattaa toki laittaa ainakin tuommoisen jatkoksi, siitä on jokatapauksessa hyötyä.

        Säteilylämppärit notkistaa öljyn, että auto lähtee helpommin käyntiin, mutta lisälämpöä kabiiniin siitä ei saa.


      • kukkahattutäti........
        påpåtin kirjoitti:

        Säteilylämppärit notkistaa öljyn, että auto lähtee helpommin käyntiin, mutta lisälämpöä kabiiniin siitä ei saa.

        No miksei niihin saa tavallista lohkoa?! Kaiken maailman omituisuuksia mistä ei ole näköjään kuin harmia..


      • Caliber 2/07
        kukkahattutäti........ kirjoitti:

        No miksei niihin saa tavallista lohkoa?! Kaiken maailman omituisuuksia mistä ei ole näköjään kuin harmia..

        Jos lohkossa ei ole perinteisiä ns. pakkastulppia mihin tyntää lohkolämppärin vastusta, niin sitä on hankala laittaa.

        Tosin odottelen mielenkiinnolla, josko tuohon saisi kohta sitten letkulämmittimen.


    • IPA69

      Olin juuri yhteydessä Autokeskukseen ja tiedustelin Caliberiin lohkolämmitintä (ostettiin auto muuten heinäkuun lopussa).
      Vastauksena tuli että bensakoneisiin saadaan vasta reilu kuukauden päästä (aika varovaisesti sekin).
      Ihmettelen suuresti, markkinoille tulee UUSI AUTO malli "Caliber" ja siihen ei ole saatavilla varaosia!!! Talvirenkaat on saapuneet, kattotelineistä ei ole vielä tietoa????

      • ;o)

        Varaosiahan tarvii rikkinäiseen autoon. Eikö noi oo tarvikkeita?


      • ....
        ;o) kirjoitti:

        Varaosiahan tarvii rikkinäiseen autoon. Eikö noi oo tarvikkeita?

        Käsittääkseni ne ovat lisävarusteita, ei varaosia :)


    • viola

      Toivottavasti Caliber on hyvä käynnistymään pakkasella. Jos autoni ei lähde pakkasella käyntiin niin jokaisen taksilaskun aion pistää autoliikkeeseen maksettavaksi.

      • Lämpenee

        Pitää kohtapuoliin pyydellä rahoja takasin koska lohkari sisä...maksettu etukäteen jo useampi kk sitten eikä tavaraa saatavilla...


      • Petzl
        Lämpenee kirjoitti:

        Pitää kohtapuoliin pyydellä rahoja takasin koska lohkari sisä...maksettu etukäteen jo useampi kk sitten eikä tavaraa saatavilla...

        Autokeskuksen touhu on kyllä ennenkin ollut ihan syvältä...Nyt eivät edes vaivaudu vastaaman kyselyihin koska saisin jo maksetun lohkarin sisäpistokkeen...Mites muilla alentaanko vaatimaan rahoja takaisin?


      • Omistaja.
        Petzl kirjoitti:

        Autokeskuksen touhu on kyllä ennenkin ollut ihan syvältä...Nyt eivät edes vaivaudu vastaaman kyselyihin koska saisin jo maksetun lohkarin sisäpistokkeen...Mites muilla alentaanko vaatimaan rahoja takaisin?

        Kävin "päivittämässä" autoni ja kysyin samalla saisin lohkoksin. Vastaukseksi sain että diesel:n ovat jo olleet jonkin aikaa mutta bensa koneisiin tulee alustavasti viikolla 51 maahan...


      • IPA69
        Omistaja. kirjoitti:

        Kävin "päivittämässä" autoni ja kysyin samalla saisin lohkoksin. Vastaukseksi sain että diesel:n ovat jo olleet jonkin aikaa mutta bensa koneisiin tulee alustavasti viikolla 51 maahan...

        Mitähän tarkoitat "päivityksellä"?


      • Omistaja.
        IPA69 kirjoitti:

        Mitähän tarkoitat "päivityksellä"?

        Tosissaan käytin autoni "päivityksessä"
        Näin sanoi huoltomies kävin hakemassa autoni kun siinä oli vikaa että se sammui kesken ajon (öljyvalo syttyi ja samantien auto sammui mutta käynistyi kumminkin täysin normaalista samantien)... Tuon päivityksen pitäisi kuulemma auttaa kyseiseen "ominaisuuteen"... Tiedä häntä. Ainakaan vielä ei ole sammunnut...


      • Juhani1966
        Omistaja. kirjoitti:

        Kävin "päivittämässä" autoni ja kysyin samalla saisin lohkoksin. Vastaukseksi sain että diesel:n ovat jo olleet jonkin aikaa mutta bensa koneisiin tulee alustavasti viikolla 51 maahan...

        ..mitä kustantaa lohkis sisäp. töineen diesel Caliberiin??


      • Vittuuntunut
        Juhani1966 kirjoitti:

        ..mitä kustantaa lohkis sisäp. töineen diesel Caliberiin??

        Sain auton heinäkuussa ja lohkarikin silloin tuli maksettua vaan eipä ollut asennettu ja lupasivat kohta tulevan vaan eipä ole näkynyt...Millähän tapaa saisi rahansa takaisin kyseisestä laitteestä koska olen vaihtamassa autoa ja tuskin saavat lohkria siihen mennessä toimitettua...


      • A.S.
        Vittuuntunut kirjoitti:

        Sain auton heinäkuussa ja lohkarikin silloin tuli maksettua vaan eipä ollut asennettu ja lupasivat kohta tulevan vaan eipä ole näkynyt...Millähän tapaa saisi rahansa takaisin kyseisestä laitteestä koska olen vaihtamassa autoa ja tuskin saavat lohkria siihen mennessä toimitettua...

        Ihan mielenkiinnosta, koska olen itse hankkimassa Caliberia, miksi olet vaihtamassa pois autoasi??


      • ...tunut
        A.S. kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta, koska olen itse hankkimassa Caliberia, miksi olet vaihtamassa pois autoasi??

        Ei autossa mitään vikaa mutta otan firman auton...Tosin voipi olla että Caaleppi jää sitten vaimolle jos ton vaimon kärryn saa johonkin hukattua.


      • Dodge__man
        Omistaja. kirjoitti:

        Kävin "päivittämässä" autoni ja kysyin samalla saisin lohkoksin. Vastaukseksi sain että diesel:n ovat jo olleet jonkin aikaa mutta bensa koneisiin tulee alustavasti viikolla 51 maahan...

        Saitko valoautomatiikan päivityksen yhteydessä? Lupasivat sellaisen päivityksen vielä tämän vuoden puolella.


      • Omistaja.
        Dodge__man kirjoitti:

        Saitko valoautomatiikan päivityksen yhteydessä? Lupasivat sellaisen päivityksen vielä tämän vuoden puolella.

        En saannut valoja...


      • ???
        Omistaja. kirjoitti:

        En saannut valoja...

        Ajovaloautomatiikka ei saa ilmaiseksi päivitettyä vaan se maksaa...


      • Omistaja2
        Omistaja. kirjoitti:

        Tosissaan käytin autoni "päivityksessä"
        Näin sanoi huoltomies kävin hakemassa autoni kun siinä oli vikaa että se sammui kesken ajon (öljyvalo syttyi ja samantien auto sammui mutta käynistyi kumminkin täysin normaalista samantien)... Tuon päivityksen pitäisi kuulemma auttaa kyseiseen "ominaisuuteen"... Tiedä häntä. Ainakaan vielä ei ole sammunnut...

        Mihin malliin sait päivityksen? Olisko versionumerosta tietoa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2160
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1856
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe