uusi TANSSIRAVINTOLA?
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
- Perussuomalaiset kokoomuksen ohiNyt se tapahtui: PS ohitti kokoomuksen https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/106360ab-693f-4474-a7b7-31aa991a5aba
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
Vastaukset 110
Vanhimmat
pitikö taas uunon tehä nuin säälittävä aloitus.
vaihtuvat ja kengät kuluvat,mutta elämän tanssi jatkuu.
ois tarvista.tai vois kanteletta vähän uudistaa niin eiköhän se siitä.
toteuttaa oma idea.
ei muutaku jussi nyt aivoriihi pyöriin ja toteuttaan ravintola ideaa.kysyntää on kyllä sille.
kannattaako tätä tanssiravintolaa tehdä Haapavedelle
vaan tekiskö sen Leskelään vai Pulkkilaan,koska nämä
paikathan ovat tulevaisuudessa Haapaveteen kuuluvia kyliä muiden haapaveden syrjäkylien joukossa.
eiku vaan vieskaan...
jussilta ihan hyvä aloitus.mun mielestä uus tanssipaikka ois tarpeeseen.mut mihin se ois hyvä rakentaa.antaa tulla ideoita.
ei näissä tanssipaikka touhuissa ole vastusta.
olisi haapavedellä tarpeeseen ja se pitäisi pystyä tukemaan teidän erinomaista folk/blues festaria...
Ehdottomasti Haapavedelle tarvittaisiin kunnollinen tanssipaikka. Tarvittaisiin myös kunnollinen bilepaikka elikkäs yökerho. Tähtipyörää ei sellaiseksi voi sanoa.
Todella hyvä aloitus!
tälle vuodelle jo kolmaskerta kun aloitetaan samasta aiheesta jauhaminen.Kyllä on asiat vattukyläselläkin vähissä.
edes aavistustakaan mitä tälläisen "TANSSIRAVINTOLAN" Rakentaminen ja sisustaminen tulee maksamaan.Ei muuten ole Perseaukisten hommaa.Ei taida olla aavistustakaan montako maksavaa asiakasta tarvitsee esim.Yhden huippu artistin esiintyminen ja näitä esiintyjiä pitäisi olla kuitenkin pari kolme viikolle.
ole mistään mitää käsitystä.Ajankulukseen vaan suutaan soittavat,ja luulevat kaiken tietävänsä,kaikesta.
kunnon ruoka- ja tanssipaikka. Kaiholla muistelee aikaisemman omistajan aikakautta, kun Nivalasta pussilla käytiin syömässä ja tassimassa kanteleessa. Oli hyvää ruokaa ja juomaa sekä myös hyvää PLVELUA. Oli muva viettää iltaa mukavalla porukalla. Myös käytiin naistentansseissa kavereiden kanssa , ainoa huonopuoli silloin saattoi olla että, ravintola oli ovelle asti täynnä, mutta tunnelmaa oli.Nyt ei ole enään mitään edellä mainittuja asioita jäljellä.Omistaja vaihdos tai uusi ravintola, jompi kumpi.
Tiedetään!
melekein joka iikka Haapaveelläkin.
Lauantai-iltana Kärsämäen Katajallakin pyöri Agentsin soitannassa varmaan satoja haapavetisiä.
Olipa usiampi valtuutettukin jumppaamassa.
ollu pyöränkumi puhki ku ei oo lähteny sinne tanssiaisiin...
ollut tiedossa että siellä kulkee haapavetisiä tanssimassa.
pyörällä Katajan tanssireissuja.
satoja,eihän paikkaan edes mahdu kovin monta sataa.
oli liki tuhat jumppaajaa.
No ahasta oli.
vai mahtuu sinne nykyään noin paljon sakkia.Itse en ole käynyt paikassa sattuneesta syystä vuosikausiin,Hyvä paikka oli ennen ,vaikkakin varmaan pienempi.
kärsäkkäät on kehittäny katajaansa.
Kyllä siellä humpat sujjuu.
poiketa joskus jaloittelemassa .Onko menot joka lauantai.
Kalajokilaaksosta ja Kalevasta selviää.
Tuu ihmeessä.
väki liikkellä pariskunnittain eli onko lainkaan yksinäisiä mies tanssittajia.
saat reipasta kyytiä.
vaikka ens lauantaina sitten.jos kyytiä saa järjestettyä.Kuka esiintyy .
vielä kovempaa kyytiä,tuu hyvä tytön typykkä..
ensilauantaina ole tansseja,sillä tanssien pitoväli on kaksi viikkoa.
ettei.Vaikka ei kait tämä mikään treffi palsta ole.
meidän tanssijoiden iloiseen joukkoon.
tällä selvä.
kutsuu sinua Katajalle.
mutta tarkistin tanssinetistä,eipä ole ens lauantain pimulle siellä karkeloita.
kommenttini?
minä sen lukasin.
siellä.
sinne varmaan tulla kuka vaan.Hauskaa iltaa sulle.
on tuoda vain illan tähdelle muutama valokuva.
kokellut mennä tätä uutta villitystä ,kävelyhumppaa.
netin ääressä tekemässä säälittäviä aloituksias eläkä sekkau miesten asioihin.Tuommonen matonen polokastaan äkkiä penkin alle.Sielä ei seistäkkään sormi nokassa ja toinen perseessä.
varmaan tykkää sun kuvasta.
harrastanu.
sitä ennen tansittiin, korva suussa ja peukalo persessä.
se ei ota niin paljon pohkesiin kuin periteinen humppa ja on sitä paitsi fantsun kivaa.
joustot kyllä tuntuu.
näin yli 30 kymppisen krpoppa ei ole kuin 20 sellä
yli kolmekymmentä vai ja sarvi vain kovoo.
ei nyt taida olla pelkästään tanssi mielessä hih hih....
loistavalla tavalla kruunataan.
muualla.
Ei tanssiareenalla.
ne ovat.
pienenä peloteltu sarvipäällä.
martti omalle jussilleen siellä vihannin varesnevalla kun oli sinut ensi kerran tavannut.
siellä.
jätkä paskaa.
lauantaina.
katsotaan.
tanssi-illat jolloin tulen Katajalle 21.10 ja 16.12
tämän vuoden puolella.
ja tanssitaidottomatkin bongaamaan julkimoa kyseisinä iltoina.
julkkis kainalossa.
pölijännäköinen jätkä joka seisoo sormi suussa lavan lähettyvillä anova katse suunnattuna naisesintyjiin?
vapaasti jutteleen,mutta älä pelkää e minä mitään sinulle tee.
se vois olla.
juttuseuraa kuin sinä.Ei kannata yrittää.Älä edes unta näe.
löytyy minullakin ja vielä neljä naista mukana.
kuka se vois olla.
naisten kärsimykset jos sinä änkeät samaan autoon.
niistä on kaksi usalaista.
sieltä takakontista sentään sisälle haise,vaikka mistäpä tuon "tretjakin" tietää.
Eewertti kuvioissa mukana?
naista minulle riittää.
kahtoon kun eewertti hakkee jussin viimeiselle valssille.
tuloo neljän vaimokkeensa kanssa
pikkupoikia sisälle päästä.
sulle "haaremit"näytän perskutarallaa.
tiijät että iso ja ruma miehenköriläs oon,vaan kuitenkin sopivassa ijässä.
tuosta hietamäentien eteläpuolelta.
jumpanneet.
kenellä ei.
kai sinunkin makuusi?
jätkän tanhuaminen.
vakavana.
varmaan.
Luulot on Jussilla!
Mutta tuskinpa heruu :-)
No mitäs kyselet tuntomerkkejä,jos et juttelemaan mene?
kantavana?
oo siinä naisessa!
Lauluki on sellaista kirkumista!
se sitten kehittyny.Niin osallistun ,jos saan,ja saanhan minä,keskusteluun kun satuin tänään näille sivuille.Nuorena tuli, -60-70 lukujen vaihteen tienoilla ,kun siellä vielä asuin käytyä usein sunnuntai illoin katajalla tansseissa ,mutta kyllä mielestäni paikka oli pienempi ainakin ihmismäärältään .HYvä että sakkia liikkuu.
joskus pyörähteleen?
Aina sopii.
niin pitkä matka ja lomiakin on harvoin ,mutta olisihan sejoskus kiva.Täällä on kyllä hyviä tanssipaikkoja myös lähellä .Kesällä varsinkin mukavia lavoja.
kyllä minulle auennut että miksi ilmoittelet täällä kosks olet menossa tanssihin.Mikä on tarkoituksesi ,pitäskös meidän muiden tulla kenties katsomaan sinua ja bongaamaan sinut, vai minkä on ilmoitustesi pointti.Esitätkö kenties jotain ohjelmaa.????
käsilläni.
tarvitsisitte aivan omaa tyyliänne vastaavan paikan.
täältä viestejä, esurivaskoko käskytti?!
Eikö tykänny ku ilmiannoit?
sinä vaan,mutta vastausta kysymykseen et saa.
Mutta otetaanpas tästä kaikki sellaiset johtopäätökset että Jussi ei pysy sanojensa takana!
On siinä sopiva poliitikko meillä!
Tulee mieleen joku säälittävä teinipoika kun katsoo tuota Jussin meininkiä.
Mutta pelottavinta tässä on että Jussi on jo kohta kuuskymppinen äijänkäppyrä.
(mutta tasoltaan teini)
Pannaanko tämä epilepsian piikkiin?
vaikka vasta pantiin.Pistetään kaikki vaan EPIN ja NAISTEN piikkiin.
Anton Ryhmysauvallakin jussin jären juoksussa.Vaekka aenahan se on ollu tuommonen Räkänokka.
kuin tyhjännauraja.
sinua ojennettu.Enempi vaan oisit tarvinnut opetusta.
saivat kaikki tuta.
Siis ei tarvita Tanssipaikkoja
eihän täällä ole tanssijoita.
en minä sitä tanssikeskusta Haapavedelle perustakkaan.
saunanportaat valmiiksi? Voit sitten eewertin kans tanssia siellä terassilla poskivalssia.
vintille.
Ei Tarvita on nuita synnin pesiä aivan tarpeeksi
jo tulossa ja sitten tulee "MIESTENBAARI".