sanoi DARYl. Pass liike on ihan turha. On paljon parempia ja huomaamattomampia liikeitä kontrolloida kortteja.
pass ja voltti ovat syvältä
7
667
Vastaukset
- PAss ja voltti
Ootko koskaan kuullu että voltti on englanniksi pass?? Eli ne ovat samaa liikettä???
- kirjoitin nopeasti
tuon viestin enkä ajatellut sekuntia kauempaa. Mutta totuus on silti että ei kannata harjoitella pass:ia.
- H.B
kirjoitin nopeasti kirjoitti:
tuon viestin enkä ajatellut sekuntia kauempaa. Mutta totuus on silti että ei kannata harjoitella pass:ia.
Passi on taikuuden perus asioita, jos et osaa passia kunnolla, et tule koskaan olemaan huonoa taikuria parempi.. harjottele passi ensimmäiseksi täydelliseen kuntoon ennen kun siirryt temppuihin! Kun passin osaa, saa kenet tahansa pihalle joksa ei tiedä liikettä (99 %)!
- Et osaa
H.B kirjoitti:
Passi on taikuuden perus asioita, jos et osaa passia kunnolla, et tule koskaan olemaan huonoa taikuria parempi.. harjottele passi ensimmäiseksi täydelliseen kuntoon ennen kun siirryt temppuihin! Kun passin osaa, saa kenet tahansa pihalle joksa ei tiedä liikettä (99 %)!
Kaikki aloittelijat protestoivat volttia vastaan koska eivät osaa sitä eivätkä jaksa harjoitella.
Voltti on korttitaikuuden käytetyin tekniikka ja sinuna opettelisin sen. - on ihan
H.B kirjoitti:
perseestä. Daryl sanoi niin. On muuten tehnyt vähän enemmän temppuja kuin sinä... On paljon parempia tapoja kontrolloida kortteja joten miksi opetella pass!?
Jos saat 2000 euroa kuukaudessa siitä hyvästä että teet 8 tuntia päivässä hommia ja toinen vaihtoehto on tehdä 12 tuntiä päivässä hommia 1000 euron kuukausi palkalla. Kumman valitset!?
Tuolleen voidaan ajatella pass liikettä. Miksi tehdä enemmän työtä pienemmällä palkalla/hyödyllä...
- että sillai
Pass on yksinkertaisin ja huomaamattomin liike kontrolloida kortteja. Suunnilleen sama kuin väittäisit että kortteja ei tarvitse osata sekoittaa.
PS. Tää ei oo välttämät paras paikka käydä tälläst keskusteluu- darylille ja
juttele sen kanssa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856