Helmimammat2007

La 22.02

Heippa.

Mites muut jakselee? Nyt rv 20 3
Täällä aletaan voida jo ihan paksusti 5kg tullu painoa ja massu kasvanut sitäkin enemmän.
Liikkeitä olen tuntenut viikkoa ja mieskin jo tunsi käsi massun päällä

9

608

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • la 18.02

Hyvin jaksellaan. Ainoa ongelma on ollut uniongelmat. Ja sekö rassaakin! Ensi viikolla lääkäriin asian tiimoilta. Paino on pysynyt samassa. Kuplintaa tuntuu, ei tunnu vielä vatsan ulkopuolelle.

• sumpsu

Miulla myös laskettu aika 22.2 Aika hassu yhteensattuma! Miulla ei ole maha kasvanut yhtään,eikä painoa ole tullu=( Kärsimättömänä olen vuotellut jo mahan kasvua!! Liikkeistä sen verran että kuplintaa on tuntunut jo muutaman viikon =)
      Missäs päin sie vuottelet jos saa kysyy?!

• La 22.02

Kiva yhteensattuma että sama laskettuaika.
        Ultrakin oli ja samana aika pysyi.
        Mulla alko kuplinta 2 viikoa sitten ja viikko sitten alko tuntuu ihan potkuja.

Masun kasvu alkanut ihan yhtäkkiä...viikottain huomaa kuin taas kasvanut...
        Kiloja tippu alussa pahoinvoinnin takia ja nyt vasta viimisen kuukauden aikana tullut painoa lisää.
        Olen pitkä ja sopusuhtainen normaalistikkin, joten nyt raskauden huomee vain edestä ja sivusta...takaapäin ei ollenkaan.

Kasvot hehkuu ja hiukset ja iho paremmassa kunnossa kuin ikinä

Oulussa odottelen.....

• Tytti

Meillä la on 12.2 eli rv 21 6. Pikkuinen liikkuu päivä päivältä enemmän ja enemmän. Liikkeet tuntuu etenkin iltaisin tosi voimaikkaina ja mieskin on päässyt niistä nauttimaan :) Tulevalla viikolla on jälleen neuvola. Hieman jännittää, onko paino noussut miten paljon. Ruoka on ainakin maistunut välillä liiankin hyvin ;)

• Hei!

Mulla on l.a. 7.2. ja hyvin voin. Lapsi on ensimmäiseni, joten jännittää vähän kaikki. Painoa on tullu 4kg eikä olis niin väliksi et enää tuliskaan ku sitä on jo ennestään liikaa. Sokerirasitukseen meen tiistaina. En oo omasta mielestäni kovin odottavan näköinen vielä.

Muutaman viikon oon tuntenu kupruilua, mutten osaa sitä vielä vauvaksi tuntea. Terkkari sanoi et mulla on istukka edessä, joka vaimentaa potkuja.

• Tuuni_-_

Tunsin vauvan liikkeet jo 15.viikolla. Nykyään vauveli potkii jo kovasti. Masu on jättikokoinen (ainakin minusta). Painoa on tullut ehkä suunnilleen saman verran kuin sinulle...

• La 20.2

Mulla menossa rv 20 6. Painoa tullut 5 kiloa ja mahakin rupee pikkuhiljaa näkyä.
      Potkuja olen tuntenut jo reilut kolme viikkoa ja nykyään meno mahassa on jo hurjaa.

• äiti 10/2005

tänään alko meillä rv 20 eli laskettu aika on 26.2. Painoa ei ole vielä tullut yhtään. Masu on kasvanut jonkin verran, normaaleja farkkuja en viitti enää paljoa pitää kun istuessa pitää vetskari aina aukasta. Liikkeet tuntuu ja välillä mietinkin et nukkuukohan se siellä ikinä. Liikkeet oon tuntenu viikolta 15,esikoiselta tunsin pari viikkoa myöhemmin. Ens kerralla saan neuvolassa kelan paperit! jokos aikaisemman helmimammat on päässy äitiyspakkauksia tilaamaan? mä en tiiä vielä otanko pakkauksen vai rahan.

• miisuemi

eli rv 20 2.
      Maha on jo niin iso että ei vois kuvitellakkaan pitävänsä muita ku mamma-housuja. Painoa on tullu 5-6kg, ja potkut oon tuntenu nyt kuukauden verran, ja mieski jo pari viikkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      52
      5608
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2713
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1834
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      142
      1758
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1650
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1600
    7. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1447
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      27
      1419
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1176
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1153
    Aihe