Olen katsellut ostettavaksi sellaista laadukasta perusboxia, jossa on vain tärkeimmät liitännät. Siis 2 scarttia, rca-lähdöt äänelle, korttipaikka ja toimiva kokonaisuus. Millainen on tuo uusi digiboxi, joka on hiljattain tullut markkinoille, eli Finnsat FSC 400CX ?
Kyseessä on siis kaapeliverkkoon tuleva boxi.
Finnsat FSC 400CX
7
2143
Vastaukset
- Nimetön
Laite ollut kaksi päivää käytössä. Vaihtaa kanavaa n. sekunnin viiveellä. Teksi tv neliö laajakuvan keskellä. Epg ilmeisen hyvä ? / ei kokemuksia muista. Tekemällä suosikki listan tulee samalla kaukosäätimen numeron ( esim. 5 alle ) vaikka urheilukanava / seitsemän alle vaikka teema j.n.e. Kuva vähintään hyvä. Teksitys kohdallaan. Aluksi tuli kerran " viiva " kuvan keskellä joka poistui painamalla menu näppäintä. Kerran on tulut " parin tiiliskiven pituiset viivat " oikeaan reunaan - kun otti töpselin irti muutamaksi sekunniksi - auttoi. Viivoja lukuunottamatta toiminut hyvin. Paljon muita toimintoja en ole kokeillut. Tähän asti tyytyväinen laitteeseen.
- Toni Ke
ToiFinnsatin tekemä digiboxi on hyvä ja toimiva laite, olen ollut tyytyväinen. Ostin sen heti, kun se jokin aika sitten tuli markkinoille.
Ei ole tosiaankaan mitään järkeä ostaa vielä noita ylihintaisia tallentavia digiboxeja, kun niiden hinnat ensi vuonna laskee reilusti.. - jokuvaa
Onko tuota Finnsatin boksia myytävänä vielä muualla ku mä oon nähny sen ainoastaan tuolla Citymarketissa hintaan 99,95€. Et löytyskö jostain vielä halvemmalla? Vaikuttaa tosi hyvältä boksilta. Kaikki tärkeet liitännät löytyy jne. Vois kyl vakavasti harkita ton ostamista...
- Digiman
Cittarilla lienee yksinoikeus myyntiin ainakin toistaiseksi..
- Nimetön
Digiman kirjoitti:
Cittarilla lienee yksinoikeus myyntiin ainakin toistaiseksi..
Suosittelen.Toimii kuin vanhan junana vessa.
Ostin Cittarista n99e kortillisen mallin jos joskus haluan maksullista kanaavaaa.
- Digiton
Onko näitä viellä? Tatviin kaapeliverkon boksin.
- Digiboksit_kiertoon
Finnsat lopetti digiboksien kehityksen ja myynnin, mutta tekninen tuki ilmeisesti jatkaa toistaiseksi. Jos olet DNA:n kaapeliverkossa, niin varmista, että nämä vanhemmat digiboksit osaa käsitellä EPG:tä. Esim. tori.fi löytyy muutamalla kympillä jopa tallentavia kaapeliverkon digibokseja, joten kannattaa katsella sieltäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732