Olen katsellut ostettavaksi sellaista laadukasta perusboxia, jossa on vain tärkeimmät liitännät. Siis 2 scarttia, rca-lähdöt äänelle, korttipaikka ja toimiva kokonaisuus. Millainen on tuo uusi digiboxi, joka on hiljattain tullut markkinoille, eli Finnsat FSC 400CX ?
Kyseessä on siis kaapeliverkkoon tuleva boxi.
Finnsat FSC 400CX
7
2090
Vastaukset
- Nimetön
Laite ollut kaksi päivää käytössä. Vaihtaa kanavaa n. sekunnin viiveellä. Teksi tv neliö laajakuvan keskellä. Epg ilmeisen hyvä ? / ei kokemuksia muista. Tekemällä suosikki listan tulee samalla kaukosäätimen numeron ( esim. 5 alle ) vaikka urheilukanava / seitsemän alle vaikka teema j.n.e. Kuva vähintään hyvä. Teksitys kohdallaan. Aluksi tuli kerran " viiva " kuvan keskellä joka poistui painamalla menu näppäintä. Kerran on tulut " parin tiiliskiven pituiset viivat " oikeaan reunaan - kun otti töpselin irti muutamaksi sekunniksi - auttoi. Viivoja lukuunottamatta toiminut hyvin. Paljon muita toimintoja en ole kokeillut. Tähän asti tyytyväinen laitteeseen.
- Toni Ke
ToiFinnsatin tekemä digiboxi on hyvä ja toimiva laite, olen ollut tyytyväinen. Ostin sen heti, kun se jokin aika sitten tuli markkinoille.
Ei ole tosiaankaan mitään järkeä ostaa vielä noita ylihintaisia tallentavia digiboxeja, kun niiden hinnat ensi vuonna laskee reilusti.. - jokuvaa
Onko tuota Finnsatin boksia myytävänä vielä muualla ku mä oon nähny sen ainoastaan tuolla Citymarketissa hintaan 99,95€. Et löytyskö jostain vielä halvemmalla? Vaikuttaa tosi hyvältä boksilta. Kaikki tärkeet liitännät löytyy jne. Vois kyl vakavasti harkita ton ostamista...
- Digiman
Cittarilla lienee yksinoikeus myyntiin ainakin toistaiseksi..
- Nimetön
Digiman kirjoitti:
Cittarilla lienee yksinoikeus myyntiin ainakin toistaiseksi..
Suosittelen.Toimii kuin vanhan junana vessa.
Ostin Cittarista n99e kortillisen mallin jos joskus haluan maksullista kanaavaaa.
- Digiton
Onko näitä viellä? Tatviin kaapeliverkon boksin.
- Digiboksit_kiertoon
Finnsat lopetti digiboksien kehityksen ja myynnin, mutta tekninen tuki ilmeisesti jatkaa toistaiseksi. Jos olet DNA:n kaapeliverkossa, niin varmista, että nämä vanhemmat digiboksit osaa käsitellä EPG:tä. Esim. tori.fi löytyy muutamalla kympillä jopa tallentavia kaapeliverkon digibokseja, joten kannattaa katsella sieltäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374