Perse vai tissit?

Gallup

Eli tällainen gallup, kumpi on miehille naisissa tärkeämpää perse vai tissit? Kiistelimme tästä asiasta tyttöystäväni kanssa ja hän ei millään usko että perse voisi olla tärkeämpi.

Eli kumpaan kiinnittää enemmän huomiota naisissa. Oma mielipiteeni on perse. Ei se haittaa jos ei ole "Pamela" rinnat mutta se enemmänkin jos on iso perse.

27

2540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jape

Perse,perse,perse ehdottomasti perse. Mä rakastan perseitä.

• tietenkin

Tietenkin pyöreä iso perse on parasta naisessa.

• tietenkin

Tietenkin pyöreä iso perse on parasta naisessa.

• ozmo

perse, ehdottomasti ja ISO...

• mulla on

mä oon hoikka nainen jolla on suhteellisen iso takapuoli muuhun kroppaan verrattuna. mun pyllyä aina kehutaan, kai se luoja sit korvas puuttuvat jumbo tissit hyvällä perseellä...luletteko?

• Mies
        mulla on kirjoitti:

mä oon hoikka nainen jolla on suhteellisen iso takapuoli muuhun kroppaan verrattuna. mun pyllyä aina kehutaan, kai se luoja sit korvas puuttuvat jumbo tissit hyvällä perseellä...luletteko?

Joo, pienet tissit riittää hyvin, jos on hyvä perse, joka vie kaiken huomion ja saa miehen hirmuisen kiihkon ja kiiman valtaan. Oot, varmaan tosi namiperseinen tyttö! Oohh, olisitpa nyt täällä! ;-)

• Panettaa
        mulla on kirjoitti:

Haluan enemmän kuin mitään nussia takaapäin juuri sellaista persettä kuin sulla on.Oi sitä läiskettä kun perseen läskit tärisee kun pumppaa takaapäin kovalla tempolla.Kyllä siinä makiapissa lentää vähän liiankin nopeasti.Sellaista persettä on helvetin kiva katsella myös paneskelun lomassa,jos nainen osaa persettään oikeassa asennossa tarjota.

• Mä vaan

Oon ehdottomasti sitä mieltä et tissit on kauneinta mitä naisessa voi olla. Perseellä ei oo niin väliä...

• perse

ehdottomasti minun mielestäni perse!!
      tissit voi minusta olla pienemmät, koska silloin minusta ne on jotenkin esteettisemmät/söpömmät, kuin isot lehmän utaremaiset tissit. mutta peppu on oltava iso ja muhkea, muttei liian kumminkaan, mutta ehdottomasti peppu kiihottaa naisessa enemmän kuin tissit

• wiseguy

Perseen voi aina jumpata kuntoon,mutta silikonitissit harvemmin on kovin kauniita paljaana.
      Eli luonnostaan isot rinnat on tärkeämmät.

• Piikinki

Kyllähän rinnat viehättää silmää ja niihin tarttuu katse, mutta kun näkee hyvät pakarat, niin ei voi olla ajattelematta, että miltä tuntuis sujauttaa kullinsa niiden väliin.

• Hessu

Kauniit rinnat on tärkeempii ku perse.

• Hessu

Kauniit rinnat on tärkeempii ku perse.

• stagliano

Kun naisella on vyötärö, sekä pyöreä, vähän iso ja herkullinen peppu, niin mä olen ainakin myyty.... :-P

Eli kun katson naisen kroppaa, niin tsekkaan kyllä peban ensiksi.

• Rowen

Perseellä on minullekin enemmän merkitystä.

• juppe

Tyypillinen miehen tekemä gallup... Mun mielestä ne molemmat saa olla millasii vaan kunhan kokonaisuus toimii.

• Asiantuntija

Kumpikin täytyy olla.Jos tissit on isot,tottakai huomio kiinnittyy niihin.Sama se on perseenkin kanssa.

• kannut

tissit

• madkö?

Perse ehdottomast. Ja iso, pieni, keskikokoinen, ihan sama, kunhan ei ole kovin löysää tekoa.

• suski

Just joo... Huomaa taas et miehiä ei kiinnosta naisissa muu ku ulkonäkö. Haluisin kysyy herra Gallup-mieheltä et entä jos sekä tissit että perse on kauheen näkösii? Onx sillon ihan toivoton tapaus??

• Gallup

Miehiä (ainakin minua) todellakin kiinnostaa muukin kuin ulkonäkö. Tämä gallup nyt oli tarkoitettu seksuaalisessa mielessä, eli mikä miehiä kiinnostaa seksuaalisesti. Ei tisseillä ja perseillä ole juuri mitään merkitystä jos ajattelee seurustelu suhdetta. Anteeksi nyt vaan jos tää on jonku mielestä seksistinen gallup. Mä arvasin että ennemmin tai myöhemmin joku (nainen) kirjoittaa tollasen kommentin tähän galluppiin. Eikö teidän mielestä ulkonäköä saa arvostella ollenkaan?

• suski

Just joo... Taas huomaa et miehiä ei kiinnosta naisis muu ku ulkonäkö. Haluisin kysyy gallupin tekijält et entä jos sekä tissit että perse on kauheen näkösii? Onx sit ihan toivoton tapaus??

• suski

Just joo... Taas huomaa et miehiä ei kiinnosta naisis muu ku ulkonäkö. Haluisin kysyy gallupin tekijält et entä jos sekä perse että tissit on kauheen näkösii? Onx sit ihan toivoton tapaus??

• hmmm..

Ei toista ilman toista toisin sanoen kyllähän se kokonaisuus on tärkein. Pidän itse kyllä isoista rinnoista itse asiassa olen niihin hulluna mutta vaikka muijalla olisi kuinka upee persus ja tissit jos suusta tulee pelkkää paskaa niin NO THANK'S eli siinä lyhyesti kiteytettynä.

• kaikkitietäwä

perse voittaa helposti! hahahah!!

• Gallup

Ilmeisesti useimpia kiinnostaa perse enemmän, etenkin kun kuulin että tyttöystäväni oli osan noista "tissit kiinnostaa enemmän" takana.

Miten se voi olla sulle niin vaikee ymmärtää, että perse kiinnostaa enemmän?

• ville8888

läskiperseet on perseestä.Kyllä perseen pitää olla pieni ja pyöreä niinku persikka ja vähintään keskikokoiset tissit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5608
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4237
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      155
      2193
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      128
      1760
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe