Onko tietoa ko. yhdistelmästä?
Somac ja raskaus?
7
755
Vastaukset
- Natriumlauryylisulfaatti
- ja oon raskaana
Ja asiasta olen keskustellut Tays:in gastropuolen erikoislääkärin ja kirurgin kanssa. Mulle sanottiin että jos olo vaatii niin toisinaan voi ottaa ja mitään haittoja sikiölle ei ole todettu.
- etä
refluksivaivani todella vaikeaa ja tuskaista luokkaa,tästä syystä en edes mieti enään raskautta ellei "takaporttina ole ppi-lääkettä.Ja turha kenenkään luennoida sooda,ruokavalio ym.juttuja.Vuosia sairastaneena tiedän että sulkijaan ja ruokatorven tulehdukseen eivät auta.
- Koe-eläimille ainakin!
http://ehp.niehs.nih.gov/members/2001/109p983-994tobacm an/tobacman-full.html
"...Because it can induce acute inflammation, carrageenan has been widely used in experimental models of inflammation to assess activity of anti-inflammatory drugs and to study mediators of inflammation...
...The potential role of carrageenan in the development of gastrointestinal malignancy and inflammatory bowel disease requires careful reconsideration of the advisability of its continued use as a food additive." - etä
Koe-eläimille ainakin! kirjoitti:
http://ehp.niehs.nih.gov/members/2001/109p983-994tobacm an/tobacman-full.html
"...Because it can induce acute inflammation, carrageenan has been widely used in experimental models of inflammation to assess activity of anti-inflammatory drugs and to study mediators of inflammation...
...The potential role of carrageenan in the development of gastrointestinal malignancy and inflammatory bowel disease requires careful reconsideration of the advisability of its continued use as a food additive."etten ole jo kokeillut kaikkia muitakin "pehmeämpiä" keinoja kuin lääkitys.Huonolla menestyksellä,koska ne eivät poista vatsahappoja jotka vaivani aiheuttavat,ja lääkityksellä olen oireeton.Jos raskaaksi tulen YRITÄN tietysti olla ilman lääkettä,mutta keskusteltuani tänään lääkärin kanssa olimme samaa mieltä että jos minulla on jatkuva kipustressi on se paljon pahempi,kuin satunnainen lääkitys.Somacilla ei ole todettu vaikutuksi ihmissikiöön sitä käyttäneillä äideillä,on paljon pahempia lääkeitä mitä esim.pitkäaikais-sairaat syövät raskaana ollessaan.
- etä
tarkoitin ruokasoodaa jota eräät tämän palstan vakikäyttäjät ylistävät lääkkeenä jokaiseen vatsavaivaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424320
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384079- 643736
- 893576
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333547Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252636
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344