Mihin Saksan kaupunkiin kannattaa lentää jos hakee auton Saksasta. Kölni? Bremen? Frankfurt? Bonn? Onko mahdollista löytää parin päivän aikana auto? Onko sinulla tiedossa yhteyshenkilöitä tai hyviä paikkoja? Kiitos!
Auto Saksasta-mistä?
1
377
Vastaukset
- Johannes_
On oikeastaan sama, mistäpäin Saksaa autosi haet. Katso www.mobile.de ja hae itse muita vastaavia sivustoja. Saksassa voit ostaa mm. Sperrmüllin ja muita markkinajulkaisuja. Löydät autosi luultavasti kahdessa päivässä, jos valmistelet asiaa etukäteen. Ole tarkkana, ettei sinua petetä.
Jos käytät "yhteyshenkilöä", hän rahastaa välistä, siitä voit olla melko varma. Ainakin Pohjois-Saksassa käytettyjen autojen hinnat ovat kiitettävän korkeita, koska autoja menee paljon mm. Suomeen, jossa uusien autojen myynti ei erittäin kovan verotuksen vuoksi riitä kattamaan koko tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063