näyttistuki hiukka huono atille... ubuntu kyl toimii suoraan kun laittaa kopsaisivat sieltä ajurit...
fedora kele--
6
566
Vastaukset
- Fedora-guru
olet vain tyhmä!!!
Tottakai fedorassa on hyvä tuki - sentään...
...näyttistuki ole taatusti riippuvainen jakelusta?
Pientä perehtymistä asiaan niin homma hoituu.- Fedora guru
Kuulehan nyt pässi.
Näyttistuki on erinomainen Fedorassa ja tukee täysin yhtä hyvin Atia kuin vaikka Ubuntu!!!
Itse asiassa Fedora tukee vielä paremmin Atia kuin Ubuntu. Kahden näytön tuki toimii suoraan ilman että tarvii itse konfata editorilla...
Käyttäsit nyt sinäkin vähän järkeä...
Itse asaissa molemmissa Ubuntussa ja Fedorassa on tarkalleen sama ajuri Atille... jä ikkunointi on luonnollisesti Xorg...
- Eri_mieltä
On tullu kokeiltua distroa jos toista, eniten käyttäny aina redhattia tai redhat-pohjasia, fedoraa tosi paljo ja voin sanoa että debian/ubuntus on törkeän huono laitetuki, aina ajurit uupuu. Redhatilla taas aina ollu loistava ajurituki, suses vielä parempi.
- Fedora-käyttäjä
http://www.linux-paja.com/fedorafaq.org-FC5.html#radeon
Mutta kyllä ATI:n sivuiltakin noudetun ajurin saa toimimaan seuraamalla ohjeita. - Fedorauser
Asenna livnan repo fedoraan ja asenna yum:lla atin ajurit fedoraasi. Toimivat kerta-asennuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722