fedora kele--

näyttistuki

näyttistuki hiukka huono atille... ubuntu kyl toimii suoraan kun laittaa kopsaisivat sieltä ajurit...

6

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fedora-guru

olet vain tyhmä!!!

Tottakai fedorassa on hyvä tuki

• sentään...

...näyttistuki ole taatusti riippuvainen jakelusta?

Pientä perehtymistä asiaan niin homma hoituu.

• Fedora guru

Kuulehan nyt pässi.

Näyttistuki on erinomainen Fedorassa ja tukee täysin yhtä hyvin Atia kuin vaikka Ubuntu!!!

Itse asiassa Fedora tukee vielä paremmin Atia kuin Ubuntu. Kahden näytön tuki toimii suoraan ilman että tarvii itse konfata editorilla...

Käyttäsit nyt sinäkin vähän järkeä...

Itse asaissa molemmissa Ubuntussa ja Fedorassa on tarkalleen sama ajuri Atille... jä ikkunointi on luonnollisesti Xorg...

• Eri_mieltä

On tullu kokeiltua distroa jos toista, eniten käyttäny aina redhattia tai redhat-pohjasia, fedoraa tosi paljo ja voin sanoa että debian/ubuntus on törkeän huono laitetuki, aina ajurit uupuu. Redhatilla taas aina ollu loistava ajurituki, suses vielä parempi.

• Fedora-käyttäjä
    • Fedorauser

Asenna livnan repo fedoraan ja asenna yum:lla atin ajurit fedoraasi. Toimivat kerta-asennuksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11228
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5338
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2587
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2266
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1791
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1695
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      35
      1347
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1289
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1106
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      116
      1021
    Aihe