Holopaisen tyyriistä tyylistä

Sivusta seuraaja

Milläs mallilla on bisnesmies-viatonrunoilija-peräkammarinpoika Tuomaksen uima-altaan rakennus kartanonsa takapihalle?
Mahtavatko rahat riittää kun eivät ole rahastaneet hihnassa talutettavia massateinejä kunnolla vähään aikaan. Olisikohan jo aika julkaista uusi kokoelma josta tulee 3 eri versiota joissa jokaisessa on eri laulajaehdokkaiden demonauhoituksia? Kun mehän kaikki tiedämme että Tuomaksen TYYRIS tyyli voi viedä hänet vararikkoon.

Entäpä limusiinikuskien palkat? Tuomaksen kannattaisi myydä se pieni yksityislentokoneensa, jolla hän varmasti maksaisi kuljettajien palkat pitkäksi ajaksi, koska hän tuskin tarvitsee privaattijettiänsä kun eivät ole kiertueellakaan.

10

1467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylpeä suomalainen

Olet tyypillinen suomalainen. Heti, kun joku menestyy paremmin, alkaa tyypillinen suomalainen ruikuttaa. Parastahan tyypilliselle suomalaiselle on varsinkin se, että naapurilla menee vielä huonommin kuin itselle.

Menisit vähän itseesi, ennen kuin kirjoittelet tuollaista kateellista vuodatusta.

• Sivusta seuraaja

No jos tyhmien laumateinien rahastaminen singleillä/Kokoelmilla/EP:illä, joista on jokaisesta väh. 3 versiota, sekä muu krääsä lasketaan ahkeraksi menestykseksi, jota ei saisi arvostella, niin meneppä itse "ylpeä suomalainen" itseesi, kun olet vain yksi niistä idiooteista, joita Tuomas tanssittaa pillinsä mukaan.
        Taidat olla pahemman luokan fanboy, kun et siedä kritiikkiä lempibändistäsi ja heti on tultava sanomaan kateelliseksi...

• Kateus, suomalainen voimavara
        Sivusta seuraaja kirjoitti:

No jos tyhmien laumateinien rahastaminen singleillä/Kokoelmilla/EP:illä, joista on jokaisesta väh. 3 versiota, sekä muu krääsä lasketaan ahkeraksi menestykseksi, jota ei saisi arvostella, niin meneppä itse "ylpeä suomalainen" itseesi, kun olet vain yksi niistä idiooteista, joita Tuomas tanssittaa pillinsä mukaan.
        Taidat olla pahemman luokan fanboy, kun et siedä kritiikkiä lempibändistäsi ja heti on tultava sanomaan kateelliseksi...

Miksi pidät Nightwishin musaa teinien rahastamisena? Bändi sentään tekee kunnolla töitä saavuttaakseen jotain. Ei sitä voi tuomita yksioikoisesti rahastukseksi. Kyllä se on ihan suosionsa ansainnut. Nightwishin musiikki ei ole missään mielessä tyhmille suunnattua. Ilman muuta sitä saa arvostella, mutta tuolla tavalla teilaaminen on juuri tyypillistä kateellisten suomalaisten perustelematonta panettelua.

Mainittakoon, etten omista yhtään Nightwishin levyä, enkä aio ostaakaan. Kukaan ei pakota ostamaan näitä kokoelmalevyjä. Mutta se, että niitä julkaistaan ja ostetaan, ei oikeuta haukkumaan ketään fania tyhmäksi laumateiniksi. Ihmisillä on katsos erilaisia makuja.

Yritäppä nyt ystävä hyvä katsoa maailmaa vähän muutenkin kuin kateellisin silmin. Vaikka et ole itse ihan yhtä hyvin toimeentuleva, ei se ole sinulta pois, jos Tuomas menestyykin hyvin.

• *_*

..Niinhän se menee, että se on tyhmä joka maksaa, eikä se joka pyytää...
        Ja kyllä näihin kokoelmiin tulee yleensä "käsky" ylemmältä taholta kuin että vain bändi niistä päättäisi.
        Ja ei ne teinit niitä tyhmiä maksajia ole niin kuin väität. Kyllä ne on ne niiden vanhemmat jotka antaa rahaa..
        Kyllä mää olen sitä mieltä, että toi sun purkaukses oli nyt vaan aivan suotta vaivauduttu..

• Cu Allaidh

Ai Tuomasko se niitä erikoiskokoelmia ja krääsäkamoja suunnittelee ja myy? Olenpahan taas viksumpi, mie kun olen aina luullut että ne on ne kaiken maailman levy-yhtiöt sun muut kun noita julkasevat ja myyvät (Nightwish-kirjan perusteella ilmeisesti toisinaan luvattakin...). Onneksi miunkaan ei ole niitä mikään pakko ostaa, vaikka Nightwish-fani olenkin. Kokopitkät albumit riittää hyvin (ja ovat poikkeuksetta ainakin tähän asti olleet täysin hintansa väärtejä).

Ja onhan se mukavaa, että noin laadukkaan musiikin tekijät oikeasti menestyvät, tehkööt rahoillaan mitä ikinä lystävät (EVVK)! Jos katteeks käy, niin tieppä ihe perässä! :)

• Kiteenkirkas

Jos Tuomas olisi vaikka TTK:a valnmistunut inssi hän voisi yhtälailla rakentaa Kiteelle omakotitalon jopa uima-altaan. Uima-allas ei ole enää muotia, mutta -70 luvun alussa sellainen löytyi monesta omakotilalosta, eihän se ole kun betonikuoppa.

Mikäli et satu ymmärtämään, äänilevyteollisuus on yritystoimintaa jonka tavoitteena on saada tulosta. Tuomas on vain yksi tekijä Nightwishin äänitteiden myynnissä, eniten siinä on liossa levy-yhtiöllä, joka ottaa omansa pois korkojen kanssa. Mikäli kiinnostaa voit ottaa selville paljonko Once-levynteko maksoi,ne rahat on saatava takaisin, miksi levyillä ei saisi tehdä bisnestä se joka on ottanut riskiä.

Nightwish on maailmanluokan bändi, yhtyeen bisneksissä liikkuu aivan toista suuruusluokkaa oleva raha kun joensuulaisella indie-bändillä. Miksi yhtyeen menestys katkeroittaa, miksi ei voisi iloita bändin ja Tuomaksen menestyksestä, jonka kulmakiviä ovat Holopaisen sävellykset.

• .....

Monella taitaa olla vähän turhan ruusuinen kuva musiikkibisneksestä noin ylipäänsä. Nightwishin bisneksiin en ole sen tarkemmin perehtynyt, mutta eikös se ole aika pitkälti levy-yhtiö joka yhtyeiden julkaisuista yleensäkin päättää?

Siinä tuskin paljon artistilta kysytään ennen kun lätkäistään myyntiin kaikenmaailman ovimatot ja 10 versiota samasta levystä.

• pöpipää

Tietysti sen voi ajatella noinkin. olen fani mutta minulla on vain nightwishin Highest hopes The best of nightwish ja end of an era DVD. siis ei mitään kynä arsenaalia. asun sellaisessa sanotaan vaikka peräkylässä. Siellä yleensä cd:eet on myöhässä kuukauden julkistuksesta. Eikä täällä tosiaankaan ole kyniä toki olen etsinyt... Ei löydy:D

• Johan-ius

Holopaisella on rakenteilla iso puutalo Kiteelle.

Holopaisen puutalon takapihalle tulee puinen amme/ulkoporeallas EI mitään uima-allasta.

Holopaisella ei ole lentokonetta tai autonkuljettajaa.

Tuttavani on nähnyt Holopaisen ajavan autollaan Kiteen suunnalla. Auto on tavallinen romu, pikkujohtajillakin on huomattavasti paremmat vehkeet.

Että se siitä.

• eioonäkyny

Missä on oraakkelimme?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe