Huono seksi = surkea suhde.

miekkonen26

Otsikonhan pitäisi olla itsestäänselvyys mutta liian usein kuulee muuta, ja itsekin huomasin erehtyneeni pois tosiasioista - joten piti äkkiä kantaa korteni kekoon ja allekirjoittaa pari asiaa joita aikaisemmin en ymmärtänyt, koska en ollut niitä kokenut.

Huomasin jokin aika sitten ajattelevani että "meillähän on muuten loistava suhde, ainoastaan seksi takkuaa". Pois moinen ajattelumalli! Kyllä vanha totuus pätee: hyvä seksi on 10% suhteesta - huono seksi on 95% suhteesta. Muutoin ajattelevat ovat joko aseksuaaleja tai huijaavat itseään.

Olemme seurustelleet 5 vuotta. Tyttöystäväni on 25- ja minä 26-vuotias. En vaadi/kaipaakaan alkuaikojen 4-5 kerran päivämaratoneja, mutta kerran viikossa on minulle liian vähän. Muutaman vuoden seurustelun jälkeen, seksin koettua tyypillinen väheneminen siinä vaiheessa, alkoi tyttöystävä kaikkien mahdollisten syiden takia sanoa useammin ja useammin ei. Paitsi kerran viikossa jolloin hän kiemurtelee sängyssä siihen malliin että on selvää mitä hän haluaa - mutta silloinkin minun on pakko tehdä aloite. Aikaa kului ja vähitellen hän kieltäityi niin usein että sängyssä tapahtui muuta kuin nukkumista korkeintaan tasan sen kerran viikossa. Lopulta sitä yksinkertaisesti turhautui niin totaalisesti itsetunnon häviämiseen jatkuvan "ei:n" takia, että syntyy aivan-vitun-sama-ajattelutapa. Miksi pitäisi kerran viikossa toisen määräämänä päivänä tyydyttää toinen ja seuraavana päivänä palata itse taas puutostilaan, varsinkin kun toinen tietää sinun elävän puutteessa, kun se on avoimesti moneen kertaan todettu.

En joskus aikaisemmin tajunnut, että joku mies voisi olla haluton, koska omasta tuttavapiiristä tällaisia tapauksia ei löydy. Kenties asia yleistyy vanhempana. Mutta nyt tämä on mennyt siihen, että se on tyttöystävä joka yrittää saada sitä seksiä sen kerran viikossa.

Kuulin tarpeeksi monta kertaa "ei" samalta ihmiseltä, että jaksaisin innostua nyt kun tilanne on toisin päin. Seksi toki yleisesti pyörii edelleen mielessä päivittäin.

Sitä vain ihmettelen kuinka kauan vielä jaksan tätä arkikaveruutta, vaikka olenkin aina ajatellut etten osaa erota "pelkän" huonon seksin takia.

18

7840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm noin

      Oletko ottanut toisen huomioon ja kysellyt/ kuulostellut mitä hän haluaa seksissä? Vai tehdäänkö vain sinun mielesi mukaan? Sattuuko toista johonkin? Onko henkinen puoli kunnossa, otatko toisen toiveet huomioon? Vietätkö aikaa naisen kanssa? Oletko yhtään romanttinen?

    • Ja halukas nainen olenkin

      Jokainen nainen haluaa sellaista miestä joka tyydyttää naisen.

      rehellisesti sanottuna näitä miehiä on vähän.

      Siis. Rakasteltaessa pidät huolen että naisesi tulee aina ensin. Jos ei tule, et saa ottaa sinäkään. piste.

      niin yksinkertaista se naiselta saaminen on.

      Kas, alkuhuumassa naisen romanttiset rakastumiset pitävät huolen siitä ettei hän osaa ajaa omaa etuaan, eikä omaa orgasmiaan, vaan jopa näyttelee saavansa sen. Ja poikkeuksetta mies=urpo menee aivan täydestä tähän ansaan, ja tyydyttelee itseään itsekkäästi.

      Mutta tämä konsepti on ansa kummallekkin. vähitellen nainen ei enää haluakkaan, miehestä paljastuu tavallisia arkipäiväisiä vikoja, ja nainen huomaa ettei ole koskaan halunnutkaan miestä. Kuoppa on valmis.

      Siksi kaukaa viisas mies pitää vaimonsa hyvin ja tuotttaa joka kerta vaimolleen orkut ennen kun itse ottaa, nainenhan tunnetusti lämpenee hitaammin, töitä joutuu tekemään. Mutta se palkitsee sitten vuosien varrella.

      No tässä siis sulle ja tuhansille muille selvitys.
      tän ymmärtääkseen täytyy olla järkeä.    

      • mieltä

        Yhdyn mielipiteeseesi. Kirjoitit monimutkaisen asian ymmärrettävästi, ainakin mielestäni.

        Onneksi kohdalleni on osunut mies joka toimii kuten miehen kuuluu. Hän "hoitelee" minua niin kauan kuin olen saanut kerran-pari kunnon orkut.
        Sen jälkeen olenkin niin himokas ja valmis että olen valmis mihin vain, mitä vain mieheni haluaa...
        Ja minä olen nainen joka ajoittain silti kärsii haluttomuudesta. Asiaa tässä mietittiin yhdessä mieheni kanssa ja tuumattiin että kun saan monta tuntia niin kunnolla ja perusteellisesti, olen taas tyytyväinen ehkä liiankin pitkään. Aivan selvästi ovulaatioaika on himokkainta ja "otollisinta" aikaa seksille.

        Kuitenkin niin monet seikat vaikuttavat naisen halukkuuteen, jos asioista ei keskustella kunnolla, turha lähteä arvailemaan missä vika piilee.
        Nainen voi kokea että mies ei ymmärrä hänen halujaan ja toiveitaan ja kaikenlisäksi toivoo että mies keksisi ne itse, osaisi "lukea" ajatuksia. Harvat miehet siihen pystyvät ja eikä tarvitsekaan. Viisas mies ottaa keskustelun aiheen niin usein esille että totuus saadaan rutistettua naisesta ulos.

        Mies joka on määrätietoinen, varmaotteinen, huomioonottavainen, naistaan arvostava ja kunnioittava, saa varmasti kaiken mitä toivoo, haluaa ja paljon enemmänkin.


      • nainen minäkin
        mieltä kirjoitti:

        Yhdyn mielipiteeseesi. Kirjoitit monimutkaisen asian ymmärrettävästi, ainakin mielestäni.

        Onneksi kohdalleni on osunut mies joka toimii kuten miehen kuuluu. Hän "hoitelee" minua niin kauan kuin olen saanut kerran-pari kunnon orkut.
        Sen jälkeen olenkin niin himokas ja valmis että olen valmis mihin vain, mitä vain mieheni haluaa...
        Ja minä olen nainen joka ajoittain silti kärsii haluttomuudesta. Asiaa tässä mietittiin yhdessä mieheni kanssa ja tuumattiin että kun saan monta tuntia niin kunnolla ja perusteellisesti, olen taas tyytyväinen ehkä liiankin pitkään. Aivan selvästi ovulaatioaika on himokkainta ja "otollisinta" aikaa seksille.

        Kuitenkin niin monet seikat vaikuttavat naisen halukkuuteen, jos asioista ei keskustella kunnolla, turha lähteä arvailemaan missä vika piilee.
        Nainen voi kokea että mies ei ymmärrä hänen halujaan ja toiveitaan ja kaikenlisäksi toivoo että mies keksisi ne itse, osaisi "lukea" ajatuksia. Harvat miehet siihen pystyvät ja eikä tarvitsekaan. Viisas mies ottaa keskustelun aiheen niin usein esille että totuus saadaan rutistettua naisesta ulos.

        Mies joka on määrätietoinen, varmaotteinen, huomioonottavainen, naistaan arvostava ja kunnioittava, saa varmasti kaiken mitä toivoo, haluaa ja paljon enemmänkin.

        viestistä sai käsityksen, että miehen pitää ensin työstää orkku naiselle ennenkuin ansaitsee sen itse. No, ei se nyt kyllä ihan noinkaan ole. Ei ne miehetkään mitään panokoneita ole. Yhdessä sitä mennään sitä räjähtävää loppua kohti ja mielellään yhtäaikaa tulen mieheni kanssa.


      • miekkonen26

        Ai teitä ihania otuksia ja teidän ajatusmaailmaanne. Kunnon mies tyydyttää aina naisen ennen itseään, aina! :) Noin puhuu tosi lahna tai muuten vaan itsekeskeinen pintajyystäjä. Älkää ottako henkilökohtaisesti, tosin en tässä kai kovin monellekaan puhu?

        Se on mielenkiintoista, että kun mies kirjoittaa tuollaisen tekstin kuten avauksessa kirjoitin, oletetaan minut automaattisesti tunnekuolleksi pukiksi joka yhdistää romantiikan aamukaljaan formuloiden uusinnan parissa. (Kyllä, kärjistin kirjoituksianne. Eli minäkin osaan.)

        Mutta takaisin itse aiheeseen eli siihen ainoaan asialliseen kysymykseen/vastaukseen joka tuossa tuli. Kaikkea on kokeiltu ja kaikesta on juteltu avoimesti. Kaikesta. Asia on kauan sitten tullut selväksi että nainen on erittäin tyydyttynyt eikä siksi jaksa panostaa asiaan enempää. Niin yksinkertaista se on. Ja itse olen mukana vieläkin sen takia että olen vierastanut ajatusta erosta "pelkän" seksin takia. Ja romantiikkaa pidetään edelleen yllä, myös tyttöystävän osalta - se ei vaan yksinkertaisesti yleensä johda seksiin.



        Nyt ei voi kirjoittaa enempää kun pitää mennä miettimään kaikkia niitä kertoja kun en olekaan polvistunut naiseni eteen kertomaan että olen hänen orja ja teen hänen hyväkseen mitä tahansa AINA ennen omaa nautintoani. Mistä teitä oikein sikiää...


      • nainen_26__
        miekkonen26 kirjoitti:

        Ai teitä ihania otuksia ja teidän ajatusmaailmaanne. Kunnon mies tyydyttää aina naisen ennen itseään, aina! :) Noin puhuu tosi lahna tai muuten vaan itsekeskeinen pintajyystäjä. Älkää ottako henkilökohtaisesti, tosin en tässä kai kovin monellekaan puhu?

        Se on mielenkiintoista, että kun mies kirjoittaa tuollaisen tekstin kuten avauksessa kirjoitin, oletetaan minut automaattisesti tunnekuolleksi pukiksi joka yhdistää romantiikan aamukaljaan formuloiden uusinnan parissa. (Kyllä, kärjistin kirjoituksianne. Eli minäkin osaan.)

        Mutta takaisin itse aiheeseen eli siihen ainoaan asialliseen kysymykseen/vastaukseen joka tuossa tuli. Kaikkea on kokeiltu ja kaikesta on juteltu avoimesti. Kaikesta. Asia on kauan sitten tullut selväksi että nainen on erittäin tyydyttynyt eikä siksi jaksa panostaa asiaan enempää. Niin yksinkertaista se on. Ja itse olen mukana vieläkin sen takia että olen vierastanut ajatusta erosta "pelkän" seksin takia. Ja romantiikkaa pidetään edelleen yllä, myös tyttöystävän osalta - se ei vaan yksinkertaisesti yleensä johda seksiin.



        Nyt ei voi kirjoittaa enempää kun pitää mennä miettimään kaikkia niitä kertoja kun en olekaan polvistunut naiseni eteen kertomaan että olen hänen orja ja teen hänen hyväkseen mitä tahansa AINA ennen omaa nautintoani. Mistä teitä oikein sikiää...

        Tuo sinun aloitusteksti on AIVAN kuin minun elämästäni, paitsi että minä olen nainen.

        Mikään ei ole turhauttavampaa, kuin nähdä rakastettuaan joka päivä, himoita häntä, mutta hän haluaa kerran viikossa, muttei silloinkaan tee aloitetta vaan hänestä vain näkee että nyt hän haluaa, ja silloin pitäisi minunkin haluta häntä. No tottakai olen sitten tehnyt aloitteen, koska muuten sitä seksiä ei olisi ollenkaan!

        Minulle tuli myös se vitun sama fiilis. Olen jopa harkinnut pettämistä. Kaipaan kosketusta ja rentoutumista ja energiavirtaa toiselta ihmiseltä. En voi sille mitään, että ne tulevat seksin kautta, koska mieheni ei muutenkaan osaa koskettaa minua arjessa.

        Joskus tuntuu että olen todella väsynyt tähän elämään. Kaipaan niin paljon miehen kosketusta ja rakkautta.

        Mutta ymmärrän aloittajaa todella hyvin. Ja olen pahoillani meidän kummankin puolesta.


      • toisaalta
        nainen minäkin kirjoitti:

        viestistä sai käsityksen, että miehen pitää ensin työstää orkku naiselle ennenkuin ansaitsee sen itse. No, ei se nyt kyllä ihan noinkaan ole. Ei ne miehetkään mitään panokoneita ole. Yhdessä sitä mennään sitä räjähtävää loppua kohti ja mielellään yhtäaikaa tulen mieheni kanssa.

        Meillä asia menee niin että mies haluaa tehdä minulle orkun ennen kuin itse saa, eikä siihen yhdyntää tarvita. Parastahan se on kun sitten yhdynnässä saadaan yhtä aikaa. Ehkä viestistä sai käsityksen että mies tosiaan "työstää" naiselle orkun, miehelleni tämä on mieluinen asia ja minä olen se joka joutuu usein sanomaan että eiköhän siirryttäisi jo asiassa eteenpäin kun esileikki venähtää yli tunninkin mittaiseksi.

        Ennen tätä aviomiestäni en ole kokenut oikeastaan yhtään kunnon orkkua vaikka kumppaneita olikin ollut useampi. Nykyiseni kanssa saan useammankin orkun peräkkäin ja uskon että kyllä se miehen taidoista on kiinni ainakin yhtä paljon kuin myös siitä että nainen on halukas ja myös valmis tekemään muutakin kuin makaamaan "lahnana".


      • Parittaja
        nainen_26__ kirjoitti:

        Tuo sinun aloitusteksti on AIVAN kuin minun elämästäni, paitsi että minä olen nainen.

        Mikään ei ole turhauttavampaa, kuin nähdä rakastettuaan joka päivä, himoita häntä, mutta hän haluaa kerran viikossa, muttei silloinkaan tee aloitetta vaan hänestä vain näkee että nyt hän haluaa, ja silloin pitäisi minunkin haluta häntä. No tottakai olen sitten tehnyt aloitteen, koska muuten sitä seksiä ei olisi ollenkaan!

        Minulle tuli myös se vitun sama fiilis. Olen jopa harkinnut pettämistä. Kaipaan kosketusta ja rentoutumista ja energiavirtaa toiselta ihmiseltä. En voi sille mitään, että ne tulevat seksin kautta, koska mieheni ei muutenkaan osaa koskettaa minua arjessa.

        Joskus tuntuu että olen todella väsynyt tähän elämään. Kaipaan niin paljon miehen kosketusta ja rakkautta.

        Mutta ymmärrän aloittajaa todella hyvin. Ja olen pahoillani meidän kummankin puolesta.

        ...ette voisi naida toisianne? Vaihtakaa meilejä ja eikun hässimään! Hopi, hopi!


      • kokeiltu on

        2-kymmentä vuotta kokeillut tuota, hoidan aina naiselle orkut, mutta saan seksiä 1-2krt/kk (huom kuukaudessa).


      • bare

        Ellei nainen saa se on sen ongelma, ei todellakaan miehen. Jos minulla olisi nainen, joka ajattelee tuolla tavalla, ei kuluisi 10 sekkaa kun lentäisi pihalle. Älkää ikinä miehet alkako tuollaiseen, kas kun naiset kyllä antaa jos äiteensä tulee, ellei anna vaihdetaan toiseen.

        Ja maailmassa on vähän saakutisti naisia :)


      • Mies ensin

        Mies = urpo kommenttisi pistää silmään aika pahasti,
        eli päätellä voi , että Sinä , "halukas nainen" olet vasta äskettäin alkanut saamaan orgasmejasi.
        Mitä väliä sillä oikeasti on , saako nainen?
        Eihän oikeastikaan voi olla täysin varma, saako ne ollenkaan,haha!
        Ja hyviä ohjeita Halukas akka pistää , kuinka naisen tulee maata lahnana (ts. Duunia pitää tehdä) . Onneksi on naisissa eroja, kulttuurieroja sekä luonne -eroja.


    • *****

      "...varsinkin kun toinen tietää sinun elävän puutteessa, kun se on avoimesti moneen kertaan todettu."

      Itselläni oli aivan samanlainen tilanne. Minä olin nainen, jonka ei tehnyt mieli enää harrastaa seksiä. Mieheni oli ulkopuolisten silmissä aina hyvinkin huoliteltu ja fiksu. Meidän huoneistomme sisäpuolella näytti tältä:

      - hän saattoi tulla pyörittelemään puolivelttoa munaansa kasvojeni eteen ja vaatimalla vaatia seksiä.

      - arvostella ja ihmetellä miksen halua seksiä. Mikä minussa oli vikana, kun suhteen alussa olin ollut kyltymätön?

      - saadessaan: nopea pano ja sen jälkeen nukkumaan.

      - Kieltäytyä läheisyydestä ja hellyydestä.

      - pukeutui likaisiin ja rikkinäisiin vaatteisiin kotona ollessamme. Käyttäytyi suorastaan sikamaisesti.

      - humalassa ollessaan kohteli minua kuin omaisuuttaan. Halusi väkisin.


      Minua alkoi fyysisesti oksettaa hänen läheisyytensä. En halunnut hänen koskevan itseeni, seksi tuntui likaiselta. Luulin syyksi ensin ehkäisypillerien vaihdoksesta aiheutuvaa hormonaalista heittelyä, mutta selityksenä se alkoi tuntua pidemmän päälle turhan hataralta.

      Hän ei koskaan panostanut minun liehittelyyni. Itse ostin nättejä alusvaatteita ja yritin pitää vireyttä yllä seksileluilla ja -asusteilla. Suoraan sanottuna, häneltä puuttui munaa kiihottaa minua.

      Erosimme, eikä minua kadota.

      • ???

        olen iloinen puolestasi, että et joudu enää kestämään tuollaista! mutta meni ohi älynlahjojeni missä kohtaa tekstiäsi pitäisi tajuta että olit aivan samassa tilanteessa ketjun aloittajan kanssa??


      • *****
        ??? kirjoitti:

        olen iloinen puolestasi, että et joudu enää kestämään tuollaista! mutta meni ohi älynlahjojeni missä kohtaa tekstiäsi pitäisi tajuta että olit aivan samassa tilanteessa ketjun aloittajan kanssa??

        ...Että olen ollut samanlaisessa tilanteessa siinä määrin, että suhteessa ei ole ollut seksiä. :) Hehhheh...näitä tekstejä ei tule oikoluettua kovin aktiivisesti, joten pahoittelen, mikäli tuolta ajatusvirheeltä ei ajatus silti välittynyt.


    • ole toisillenne sopivat

      Jos noin kovasti rassaa jo tässä vaiheessa kun seksihalut eivät mene yhteen, tuskin mitään niin ihmeellistä tapahtuu että naisesi yht´äkkiä haluaisikin muutaman kerran viikossa.

      Meillä hyvä seksi, upea kumppanuus, silti ei haluta kuin kerran pari kuussa. Siihen ei sen kummenpaa syytä, ei vain haluta. Eikä siitä kannata ongelmaa tehdä, varsinkin jos se ei ole suhteen kantavin voima.

      Luultavasti kymmenen vuoden päästä teidän kumppanuus saattaisi jatkua samalla seksimäärällä, ehkä sinä kävisit vieraissa. Onko siinäkään mitään järkeä loukata toista (vaikkei hän sitä tietäisikää).
      Maailmaan mahtuu meitä monenlaisia, varmasti sinullekin sellainen joka sinun tarpeesi pystyy tyydyttämään.

      • miekkonen26

        Kiitoksia hyvästä näkövinkkelistä ja perusteluista.

        Yhteen asiaan en kuitenkaan pysty pidättelemään kommentoimasta: "Meillä hyvä seksi, upea kumppanuus, silti ei haluta kuin kerran pari kuussa. Siihen ei sen kummenpaa syytä, ei vain haluta."

        En sano etteikö juuri teillä voisi olla näin! Onnittelut jos näin todellakin on asia. Mutta ylesesti; en tunne yhtäkään miespuolista henkilöä, joka OIKEASTI olisi onnellinen parisuhteen seksipuoleen, jos sitä harrastetaan kerran pari kuussa.

        Tiedän kyllä pariskuntia, joissa nainen kertoo kuinka upean miehen on löytänyt, kun halutkin menevät niin yksiin: kerta kuussa riittää! ... samaan aikaan toisaalla mies kertoo kavereilleen, kuinka on lopen kyllästynyt vonkaamiseen ja miettii aivan muita kuvioita (muiden naisten muotoja) ne 13 päivää kahdessa viikossa kun sitä seksiä ei harrasteta. Toisin sanoen, jos kuulen naisen suusta, että hänen miehensä on tyytyväinen kertaan-pariin kuussa, nyökyttelen ja samalla ajattelen: "Taas näitä. Tee, hyvä mies, asialle jotain. Avaa edes suusi."


      • on erilaiset
        miekkonen26 kirjoitti:

        Kiitoksia hyvästä näkövinkkelistä ja perusteluista.

        Yhteen asiaan en kuitenkaan pysty pidättelemään kommentoimasta: "Meillä hyvä seksi, upea kumppanuus, silti ei haluta kuin kerran pari kuussa. Siihen ei sen kummenpaa syytä, ei vain haluta."

        En sano etteikö juuri teillä voisi olla näin! Onnittelut jos näin todellakin on asia. Mutta ylesesti; en tunne yhtäkään miespuolista henkilöä, joka OIKEASTI olisi onnellinen parisuhteen seksipuoleen, jos sitä harrastetaan kerran pari kuussa.

        Tiedän kyllä pariskuntia, joissa nainen kertoo kuinka upean miehen on löytänyt, kun halutkin menevät niin yksiin: kerta kuussa riittää! ... samaan aikaan toisaalla mies kertoo kavereilleen, kuinka on lopen kyllästynyt vonkaamiseen ja miettii aivan muita kuvioita (muiden naisten muotoja) ne 13 päivää kahdessa viikossa kun sitä seksiä ei harrasteta. Toisin sanoen, jos kuulen naisen suusta, että hänen miehensä on tyytyväinen kertaan-pariin kuussa, nyökyttelen ja samalla ajattelen: "Taas näitä. Tee, hyvä mies, asialle jotain. Avaa edes suusi."

        tarpeet. Voi hyvinkin olla mahdollista, että joku pari on tyytyväinen pariin kertaan kuussa. Yleistit selvästi miesten käyttäytymisen näissä asioissa. Tosin olen kyllä siinä suhteessa samaa mieltä, että mies on enempi eläin seksin suhteen........;)


      • sexgirlie
        miekkonen26 kirjoitti:

        Kiitoksia hyvästä näkövinkkelistä ja perusteluista.

        Yhteen asiaan en kuitenkaan pysty pidättelemään kommentoimasta: "Meillä hyvä seksi, upea kumppanuus, silti ei haluta kuin kerran pari kuussa. Siihen ei sen kummenpaa syytä, ei vain haluta."

        En sano etteikö juuri teillä voisi olla näin! Onnittelut jos näin todellakin on asia. Mutta ylesesti; en tunne yhtäkään miespuolista henkilöä, joka OIKEASTI olisi onnellinen parisuhteen seksipuoleen, jos sitä harrastetaan kerran pari kuussa.

        Tiedän kyllä pariskuntia, joissa nainen kertoo kuinka upean miehen on löytänyt, kun halutkin menevät niin yksiin: kerta kuussa riittää! ... samaan aikaan toisaalla mies kertoo kavereilleen, kuinka on lopen kyllästynyt vonkaamiseen ja miettii aivan muita kuvioita (muiden naisten muotoja) ne 13 päivää kahdessa viikossa kun sitä seksiä ei harrasteta. Toisin sanoen, jos kuulen naisen suusta, että hänen miehensä on tyytyväinen kertaan-pariin kuussa, nyökyttelen ja samalla ajattelen: "Taas näitä. Tee, hyvä mies, asialle jotain. Avaa edes suusi."

        "en tunne yhtäkään miespuolista henkilöä, joka OIKEASTI olisi onnellinen parisuhteen seksipuoleen, jos sitä harrastetaan kerran pari kuussa."

        Niin, onkos silloin jotain vialla jos parikymppinen mies haluaa omasta halustaan harrastaa seksiä vain kerran pari kuukaudessa? Siis sanoo olevansa tyytyväinen siihen määrään, eikä häneltä saa enempää vonkaamallakaan! Sanoo ettei vika ole minussa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe