Kuinka paljon t25 tuottaa paineita ja kuinka paljon se kestää niitä. Itselläni max. säädöissä n. 1.2bar. Kysyisin myös 3" putken vaikutuksista auton kulkuun. Väheneekö turbon viive ja muuta sellaista.
Garret t25
6
2144
Vastaukset
- kapsu
...siis maksimipaineina Garretin T25 ahtimella (9k 2.3 LTT -96). Oon kuitenkin ymmärtänyt, että samaisella autolla ja manuaalilaatikolla varustettuna maksimipaineina esim. SP:n virisarjojen kanssa käytetään 1,3-1,4 bar.
- Turbo Sensonic
T25M:stä saa "loihdittua" maksimissaan noin 1,45-1,5 barin ahtopaineen.
Esim. BSR/Speedpartsin steg 3 -virityssetti NG900/9-3 185 hv:lle (245 hv, 356Nm) antaa ahtopainetta noin 1.3 baria, SQR:n steg 3 -setti samaisille autoille (251 hv, 373 Nm) antaa ahtopainetta noin 1.4 baria. - JanMac
Turbo Sensonic kirjoitti:
T25M:stä saa "loihdittua" maksimissaan noin 1,45-1,5 barin ahtopaineen.
Esim. BSR/Speedpartsin steg 3 -virityssetti NG900/9-3 185 hv:lle (245 hv, 356Nm) antaa ahtopainetta noin 1.3 baria, SQR:n steg 3 -setti samaisille autoille (251 hv, 373 Nm) antaa ahtopainetta noin 1.4 baria.ja viimeisten kymppien tiristyksessä saattaa auttaa Octane Booster - lisäaine. Pitää nakutusta kurissa nostamalla oktaani arvoa.
TS, lähdössä kesällä Trollhättaniin tehdastutustumiskäynnille? Klubi taitaa mennä bussilla, olisi kyllä reteetä mennä omilla autoilla letkassa. Samalla reissulla voisi vierailla SP.llä ja muutamassa muussa firmassa.
Näyttäisi ruottalaisille miten euro toimii... ;) - Turbo Sensonic
JanMac kirjoitti:
ja viimeisten kymppien tiristyksessä saattaa auttaa Octane Booster - lisäaine. Pitää nakutusta kurissa nostamalla oktaani arvoa.
TS, lähdössä kesällä Trollhättaniin tehdastutustumiskäynnille? Klubi taitaa mennä bussilla, olisi kyllä reteetä mennä omilla autoilla letkassa. Samalla reissulla voisi vierailla SP.llä ja muutamassa muussa firmassa.
Näyttäisi ruottalaisille miten euro toimii... ;)Joo, oon lähdössä tonne Trollhättanin "pyhinvaellusmatkalle" ;-) Varasin paikan heti kun näin ilmoituksen siitä.
Se olis kyllä helvetin reteetä ajaa sinne letkassa omilla kärryillä. Ihme, ettei klubi ajatellut tuollaista mahdollisuutta. No ehkä se on parempi, että "hullut pyhinvaeltajat" tulevat yhdellä bussilla, eivätkä kaahaa paikan päälle kukin omilla autoillaan ;-D
Klubin tiedotteessahan sanottiin, että bussimatkan varrella olisi mahdollisuus käydä Speedpartsilla. Se olis kyllä tosi hyvä juttu! Lisäksi olis kiva käydä esim. ANA Trollhättanilla, jos sieltä löytyis 9-3 Viggenin intercooler letkut kohtuuhintaan.
- 9000t-88
Kiitoksia! Eli ei muuta kun Boksia ruuvaamaan ja otetaan tonnisesta kaikki voima irti mihin noilla vermeillä pystyy. Ei vaa oikee pääse tälläi talvella turbo olemukseensa, koska oli vaihde mikä vaan niin rupee olemaan noita pito ongelmia( tiette varmaan mistä puhun!!!! ) Keväämmällä sitte juhlitaan!
- sabatonni
Jaa kuinkas onkaan kehitytty 13 vuodessa.. nakutus historiaa ja t25 saadaan jo yli 300 että heilahtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882