Mitä piditte kyseisestä teoksesta. Itse en pystynyt lukea loppuun asti.
Herra Jack´in ihmeellinen huone
8
5945
Vastaukset
- olen lukenut
sen kaksi kertaa. Aikoinaan, kun ilmestyi täällä, ja nyt aika äsken.
Ehkäpä historia ymmärtää, miksi julkaistiin, minä en.- Anonyymi
En minäkään ymmärtänyt,vaikka olenkin "male".
- Anonyymi
Jos et ymmärrä niin taidat olla joku lesta ja sitä pahempaa sorttia eli niiden lapsenraiskaaja saarnamiesten porukkaa.
- Anonyymi
Olet niitä ihmisiä joiden käsityskyky on suppeampi kuin ihmisillä yleensä.
- kirjoittanut....
Onko tietoa kuka kirjailija?
- Sama
Kirja on kirjoitettu alkujaan aikaan, jolloin omalla nimellä ei ollut soveliasta tuollaista teosta julkaista. kirja on myöhemmin käännetty Englanninkielisestä alkuteoksesta useallekin kielelle. Kirjoittaja on siis "anonyymi",ja se lukee myös kirjan kannessa.
- H. Lettu
Luin kirjan ensi kerran, salaa tietysti, 13-vuotiaana ja hätkähdin melkein hengiltä. Totta kai opus oli plarattava nopeasti läpi; en oikeastaan muista lukemastani muuta kuin sen salaisen tunnelman, minkä vahvasti eroottinen (jopa sadistinen) kirja loi nuoren naisen mieleen.
En ole lukenut Herra Jackia lapsuuden jälkeen; se, ja kirjahyllyssä sen vieressä ollut Apollinairen Hirveä Hospodar (joka oli raakuudessaan pakko jättää kesken) kyllä vaikuttivat melko paljon.
JOs minulla olisi ollut lapsia, olisin totisesti tehnyt kaikkeni, etteivät he olisi päässeet lukemaan vastaavanlaisia opuksia liian nuorina - kuten itselleni kävi.- täti
on parodia sadistisesta kirjallisuudesta ja niin liioiteltu, että minua se vain nauratti vaikka suhteellisen nuorena sen luinkin. No, siitä huolimatta, oman lapseni vartuttua ja opittua lukemaan , poistin hospodarin hyvissä ajoin kotihyllystäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757224
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes713012- 562228
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671425Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681369- 561294
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191239Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841008Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000