Mitä piditte kyseisestä teoksesta. Itse en pystynyt lukea loppuun asti.
Herra Jack´in ihmeellinen huone
8
5508
Vastaukset
- olen lukenut
sen kaksi kertaa. Aikoinaan, kun ilmestyi täällä, ja nyt aika äsken.
Ehkäpä historia ymmärtää, miksi julkaistiin, minä en.- Anonyymi
En minäkään ymmärtänyt,vaikka olenkin "male".
- Anonyymi
Jos et ymmärrä niin taidat olla joku lesta ja sitä pahempaa sorttia eli niiden lapsenraiskaaja saarnamiesten porukkaa.
- Anonyymi
Olet niitä ihmisiä joiden käsityskyky on suppeampi kuin ihmisillä yleensä.
- kirjoittanut....
Onko tietoa kuka kirjailija?
- Sama
Kirja on kirjoitettu alkujaan aikaan, jolloin omalla nimellä ei ollut soveliasta tuollaista teosta julkaista. kirja on myöhemmin käännetty Englanninkielisestä alkuteoksesta useallekin kielelle. Kirjoittaja on siis "anonyymi",ja se lukee myös kirjan kannessa.
- H. Lettu
Luin kirjan ensi kerran, salaa tietysti, 13-vuotiaana ja hätkähdin melkein hengiltä. Totta kai opus oli plarattava nopeasti läpi; en oikeastaan muista lukemastani muuta kuin sen salaisen tunnelman, minkä vahvasti eroottinen (jopa sadistinen) kirja loi nuoren naisen mieleen.
En ole lukenut Herra Jackia lapsuuden jälkeen; se, ja kirjahyllyssä sen vieressä ollut Apollinairen Hirveä Hospodar (joka oli raakuudessaan pakko jättää kesken) kyllä vaikuttivat melko paljon.
JOs minulla olisi ollut lapsia, olisin totisesti tehnyt kaikkeni, etteivät he olisi päässeet lukemaan vastaavanlaisia opuksia liian nuorina - kuten itselleni kävi.- täti
on parodia sadistisesta kirjallisuudesta ja niin liioiteltu, että minua se vain nauratti vaikka suhteellisen nuorena sen luinkin. No, siitä huolimatta, oman lapseni vartuttua ja opittua lukemaan , poistin hospodarin hyvissä ajoin kotihyllystäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768