Mikä on mielestäsi The Crashin paras kappale? Itse pidän sen valkokantisen levyn Oh what a night we had biisistä. En ole varma onko biisin nimi tuo, mutta tuollainen kertosäe siinä ainakin on.
Paras biisi?
6
3501
Vastaukset
- ........-
En kyllä osaa sanoa. niillä on niin älyttömästi hyviä biisejä. Oh what a thing on hyvä. samoin thorn in my side. Vanhemmista tykkään erittäin paljon flashistä ja sugared on kanssa ihana. The Crash on mun lemppari!
- fazonk
on miusta rasittava.Sääli,sillä bändillä paljon hyvejä piisejä.Ei mahda mitään.
- hmmmm.........
vaikea valinta todellakin.. Niin monta hyvää piisiä kun ovat onnistuneet tekemään :) Oh what a thing -laululla on paljon tunnearvoa ainakin. Best of the best on myöskin loistava. Uudelta levyltä Ponyride ja stalker ovat kyllä toistolla ahkeraan :)
- -ska-
Thorn in my side ja Sugared ovat parhaat
- da-capo & fazer
se on ehdottomasti paras!!! tulee muistoja mieleen..
- Viljapelto
Lauren caught my eye, Oh what a thing, World of my own, Gigolo, Still alive, Flash, Pony ride, Backstage, Sugared ja Stalker. Niitä on paljon!
World of my own on ollut kaikkein voimakkain kokemus tunnetasolla, kuuntelin sen ensimmäisen kerran joskus yöllä. Taivas oli pilvetön, kuu loisti ja tähdet tuikki ja mä itkin tätä kappaletta.
Meldrama-albumin aloitus Prolugue on myös samankaltainen kokemus.
Ainoa kappale, jota en täysin ole vieläkään noteerannut, on Prophecy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346