Tervehdys !
Minulla on murtomaasuksissani perinteiset "rotanloukku" malliset siteet. Tietääkö kukaan, mistä niihin voisi saada sopivat monot? Vanhat kun kestivät vain 5 km matkan tänä talvena =)
ps. jos et tiedä mistä saisi, niin tiedätkö noille vanhoille siteille jotain virallista nimeä?
T:Jii
Vanhoihin siteisiin monoja?
2
2347
Vastaukset
- hiihtekijä
Ne rotanloukut on nimeltään 75mm siteet ja niihin löytyy monoja hyvinvarustetuista urheiluliikkeistä. mutta ne nykyajan 75mm monot on lähinnä tarkoitettu ns: Back Cantri hiihtoon ja se kun on muotia niin ne monotkin maksaa aivan hirveästi.
Katsoin sellaisia monoja vasta Oulun Rintamäellä niin hintaa oli sellaisissa antiikin nahkaisissa monoissa 150 ekeä- artsi
lienee noiden rotanloukkujen virallinen nimi. Leveyksiä on itseasiassa ainakin kaksi eli tarkkana pitää olla kun hankkii monoja. Itse ostin viime talvena luistelusukset & uudet monot, joilla hiihtäminen oli niin mukavaa, että pidin vanhat sukset perinteiseen hiihtoon, mutta poistin 'rotanloukut' ja vaihdoin tilalle kärkisiteet. Näitä myydään myös erikseen urheiluliikkeissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693