Hei,
tarkoitus mennä halvoilla lennoilla Kantoniin tammikuuksi (3-4 viikkoa). Siellä ei taida olla ihan hellekelit ja kaipuu olisi kova lämpöön ja rannalle.
Olen reppureissaaja ja en tykkää isoista turistikohteista, aiemmin tullut käytyä intiassa, thaimaassa ja kambodzassa omatoimisesti. Löytyykö Hainanista rauhaisia, kauniita rantoja edullisella bungalowmajoituksella, vai pitäisikö suunnata Vietnamiin? Ilmeisesti hanoihin pääsee edullisesti ja sieltä voinee ostaa edullisia lentoja etelä-vietnamiin.
Mikä on hainanin hintataso?
Kantonista Hainanille vai Vietnamiin?
2
762
Vastaukset
- ML11
Hainanissa Sanya/Dagonhain alueella on halpaa myös pienellä budjetilla liikkuvalle (tietysti paikasta riippuen), mutta paikka on ihan rehellinen auringonottopaikka hiekkarantoineen. Hainanilla on kyllä paljon erilaisia paikkoja, kun löytyy sademetsää yms. Itselle riittäisi Hainanilla max 10 päivää. Itse en lähtisi Vietnamiin, koska lennot Kiinasta ulos ovat yllättävän hinnakkaita eli Vietnamin hoitaisin ihan eri reissulla. Ennen yhdistäisin jotain muuta Kiinasta tai vaikka Honkkarit.
- janooo
itse asun nyt hainanissa/sanya/dadonghaissa, tällä reissulla nyt puoli vuotta. hotellin saa 5-10 e helposti, pelkkä hotelli mutta ihan ok. aurinkoa riittää talvella ja hyvä ranta, rauhallinen. täältä on helppo mennä vietnamiin vaikka maitse ja taitaa haikousta päästä vissiin laivalla myös, en ihan varma. eläminen hainanilla on aika halpaa jos tietää minne menee ja mikä on sopu hinta. monessa paikassa englannin kielinen ruokalistassa on kalliimmat hinnat mitä kiinalaisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693803- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996