ihmeessä se hakee YRITTÄJIÄ pohjammaalla ajoon??
ja miksi yrittäjiä ei homma kiinnosta?
Onko taksat liian alhaiset, ajattelis että vakiajoon olisi tunkua... Mikähän mättää...
Transpoint
12
8272
Vastaukset
- ei ihme
Kun menee kuskeillakin hermot niihin kuormiin vaikka tuntiliksa juoksee.
Niin mitä sitten yrittäjillä kun koko ajan hoputetaan, moititaan ja sanktioilla uhataan?? - kannattamatonta
....
- ..........
No veronmaksajathan ne transpointin pelleilyn maksaa!
Aivan käsittämätöntä touhua, pitäs jonkun herran puuttua tuohon yhteiskunnan rahojen tärväämiseen.- abece
Eiköhän se Pohjolan Liikenne konserni nyt kuitenkin ole yritys kuten kaikki muutkin. Joten on sen konsernin tj on kuitenkin tulosvastuullinen omistajilleen. Liikelaitoksen tarkoitus on tuottaa voittoa ei kuluttaa niiden rahoja.
- tuotti
Ei Transpoint ainakaan tappiota tuottanut, kun katsoo tilinpäätöstä.
- valtakunnantarkastaja
abece kirjoitti:
Eiköhän se Pohjolan Liikenne konserni nyt kuitenkin ole yritys kuten kaikki muutkin. Joten on sen konsernin tj on kuitenkin tulosvastuullinen omistajilleen. Liikelaitoksen tarkoitus on tuottaa voittoa ei kuluttaa niiden rahoja.
Annettiin "vetoapua" yhtiöittämisvaiheessa.
Aivan kuin tielaitoskin niin myös transpoint sai paljon kalustoa ja omaisuutta pilkkahintaan.
Kivat "starttirahat"..... - fdfngmh
valtakunnantarkastaja kirjoitti:
Annettiin "vetoapua" yhtiöittämisvaiheessa.
Aivan kuin tielaitoskin niin myös transpoint sai paljon kalustoa ja omaisuutta pilkkahintaan.
Kivat "starttirahat".....taitaa tieliikelaitos maksaa sellaista vuokraa kalustostaan että joku olis ostanu kaluston monta kertaa itselleen se on huuhaata jos joku luulee että se olis ilmaista
- lehtuä lukeva
tuotti kirjoitti:
Ei Transpoint ainakaan tappiota tuottanut, kun katsoo tilinpäätöstä.
..ei rahdin ajolla ainakaan voittoa tee...muisteleppa ex-tj:n puheita bussikolarissa....neljä tonnia oli ylikuormaa...ja kertoi,käsi raamatulla,että yhtiö sai ylikuormasta 40 euroa...siis tonni ja kymppi..ja kuljetus matkaahan oli ihan riittävästi..!
- verorahoilla ostettu
fdfngmh kirjoitti:
taitaa tieliikelaitos maksaa sellaista vuokraa kalustostaan että joku olis ostanu kaluston monta kertaa itselleen se on huuhaata jos joku luulee että se olis ilmaista
sai myös huomattavat maa-aines varastot aloitus lahjana.
- onn
Niin että kukaan ei halua s-joen transpointille vaan kaikki haluavat sieltä pois,kuten myös minä!!
- 1969
kovin nuorta tai huonomuistista porukkaa tääl ku viittivät kirjotella näist valtion kombinaateista niin ku ne ois muka jotain yksityisiin verrattavia???? verorahoilla aikanaan ylösnostettuja,ja PILKKAHINNALLA yksityistettyjä suojatyökeskuksia!!!!!!!!!!!!!
1969 kirjoitti:
kovin nuorta tai huonomuistista porukkaa tääl ku viittivät kirjotella näist valtion kombinaateista niin ku ne ois muka jotain yksityisiin verrattavia???? verorahoilla aikanaan ylösnostettuja,ja PILKKAHINNALLA yksityistettyjä suojatyökeskuksia!!!!!!!!!!!!!
Ja ainaki minä oon kuullu..,että Transulla mennään kuskin tilipussille..,ainaki tommosisa pienemmisä jutuisa..,jos ajat ojaan..,tai jtn.hajoaa,jne..,jos "todetaan" että "kuskin vika" nii maksat omasta tilipussista auton hinauksen..,ja mahollisesti vissii jtn.osiakin..? Ainakin 1 Transpointin kuski väitti näin..,ajoi ojaan oman työmaani auton tullessa vastaan..,yritti väittää että meijän talon
auto oli ajanu liian keskellä..,lopulta selitti tuon
korvaus-vastuu "kuvion"..,ja sano että "kokeilin vaa että jos ei tarttis ite maksaa" melko perseestä jos tää on totta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821359Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1941125Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755