Siis kysymys on, että tarkeneeko siellä uikkarisillaan/sortseilla jne päivisin? Lämpötila näyttää olevan "vain" 21-24..
Vai täytyykö mennä suosiolla kaukolomalle kauemmas?
Marokon lämpötila?
4
3045
Vastaukset
- Liisi
Milloin olette menossa Marokkoon? Lokakuussa pärjää aivan mainiosti sortseissa. Ainakin Agadirissa on aina ollut mukavan lämmintä näin syksyisin kuin talvisin. Ilmasto on viileinmillään meidän kesän sää tasoa. Illan pimenevät erittäin nopeasti, silloin ilmatilan muutos tuntuu viileänä. Säähän vaikuttaa länsisahara jos ilmatilan muutokset ovat aika isot vuorokaudessa.Ilmasto on tosi mieluisa tai liian kuumakin keskellä päivää.Vaan 21-24 astetta ovat aina varjo lämpötiloja.
- Jusu
ajateltiin viikon lomaa...Ja hei Liisi jos tiedät vastauksia noihin alempiin ketjuihin niin vastaatko kiltti niihinkin? (ovat minun eilen laittamia kysymyksiä)
- Liisi
Jusu kirjoitti:
ajateltiin viikon lomaa...Ja hei Liisi jos tiedät vastauksia noihin alempiin ketjuihin niin vastaatko kiltti niihinkin? (ovat minun eilen laittamia kysymyksiä)
Säät ovat myös marraskuussa hyvin lämpöiset kuten lokakuussa. Agadirissa olen käynnyt usein juuri marraskuussa ja maaliskuussa useiden vuosien ajan.Kertoja on n.30, niiden aikana on ollut viileää kerran ja vettä satanut 3 kertaa nekin toki kuuroja.Mihin hotelliin olet ajatellut mennä?Kenen matkalle? Itse ole vuosia käynnyt igoudarissa joka on iso huoneistohotelli. Sinne matkoja tekee Tjäreborg. Kiva tunnelma on turisteja irlannista,englannista,hollannaista,belgiasta, toki muista pohjoismaista.
Yhteydet hyvät rantaan n.400m ja keskustaan 800m.Toki hotellissa on oma uima-allasalue. - utelias
Liisi kirjoitti:
Säät ovat myös marraskuussa hyvin lämpöiset kuten lokakuussa. Agadirissa olen käynnyt usein juuri marraskuussa ja maaliskuussa useiden vuosien ajan.Kertoja on n.30, niiden aikana on ollut viileää kerran ja vettä satanut 3 kertaa nekin toki kuuroja.Mihin hotelliin olet ajatellut mennä?Kenen matkalle? Itse ole vuosia käynnyt igoudarissa joka on iso huoneistohotelli. Sinne matkoja tekee Tjäreborg. Kiva tunnelma on turisteja irlannista,englannista,hollannaista,belgiasta, toki muista pohjoismaista.
Yhteydet hyvät rantaan n.400m ja keskustaan 800m.Toki hotellissa on oma uima-allasalue.oletko ollut hotellissa nimeltä Occidental allegro agador? millainenhan on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812