Moi!
Ajattelin keväällä hankkia Alession vanteet autooni. Mitä mieltä olette Alession vanteista noin yleensä? Onko olleet hyviä? Mitä mieltä olette hinta/laatusuhteesta? Mielipiteitä ja kommentteja, kiitos etukäteen!
Alessio
10
3358
Vastaukset
- Note
Moikka vaan!
Hommasin tossa viime keväänä Alession vanteet malli: "Turbo 17" brimetal". Mun mielestä ehkä hieman ylihintaiset. Kaupantekohetkellä kannattaa tingata paljon, koska ilmaa tuntuu olevan hinnoissa aikatavalla. Vanteet on hemmetin hienot(makuasia) mutta negatiivisenä asiana puhtaanapito. Pesuun voi tietenkin vaikuttaa vannemallilla, mutta tuo "Turbo"-malli oli ainakin mulle rakkautta ensisilmäyksellä. Niin ja hinnoissa tuntuu olevan kaupunkikohtaisia eroja.
Sit myös se seikka on aina olemassa, että jos paljon ajelet kaupungissa, niin voit olla varma et etuvanteeseen jossain vaiheessa tulee kolhu. Valitsin renkaiksi sellaiset, jossa on ns. vannelista.
Jaa... ...ehkäpä tuosta puhtaanapidosta vielä. Vanteen sisäpinnalle, siis jarrulevynpuolelle tuppaa kertyyn kuramoska semmoseks sementtimäiseks kerrokseksi. Sen sieltä peseminen vaatii innovatiivisuutta...
Et sillai, kesää odotellessa.- Jupe
Mielestäni Alessiolla on varsin hyvä hinta/laatusuhde ja niiden hinta on nykyisin aika maltillinen muutenkin.
Muuten, ne vanteet kannattaa ennen alle laittoa vahata myös sisäpuolelta. Ei tartu kurat niin helposti kiinni..
- Löytyy...
... Alessio Monza vanteet. Vaikka ne tulevat alle vasta ensi keväänä, tosiaan puhtaana pidosta voi tulla rankkaa mut sen kästää kun ne on hienot (makuasia) olisko niissä 14 sakaraa. Jynssättävää riittää...:)
Olivat halvat verrattuna muihin.- vw_girl
Kiitokset vastaajille! Täytyy siis hyvin asennoitua siihen puhtaanapitopuoleen :) Mä olen katsellut niitä F1:siä.. hyvännäköiset ja tyylikkäät .. perus 5-puolaiset.. ja luultavasti saan ne johonkin 300-400 euroon alennuksien kautta .. kun ovh on kai jotain 520 eukin luokkaa?
kiitokset vielä ja toivottavasti se kevät sieltä pian tulee.. ;)
- Soikea
Sopii arkikäyttöön, mutta ei rajumpaan ajoon, Jos arkiajosi on rajua tai katukivien vieressä huolimatonta, niin varaudu siihen, että vanteita menee.
- vw_poika
riippuu nyt vähän sun volkarista, mutta mulla olis mahdollisesti myynnissä 16" 5x100 jaolla IV-golffissa kiinni olleet alession girot, päällä hyväkuntoiset contin v-nopeusluokan premium contactit (205/55/16). 500 eerolla saattaisin harkita.
Fykköset mullakin mielessä ensi kesäksi ja tuuma lisää :) ehdottomasti parhaimman näköiset alessiot tällä hetkellä!- vw_tyttö
Kiitos tarjouksesta, mutta noi F1 on just se mitä haluan.. ja kun saan ne aika hyvään hintaan niin en viitsi käytettyjä sit ostaa. Noi girot on kyllä hyvän näköset .. että jospa sitten talvipyöriin ens vuonna *nauraa* no mutta kevään odotteluja ja eurocruisingeissa nähdään *wrn*
- mp
Mikä vw sinulla on? Eli 4x100 vai 5x100.
Minulla on 4x100 alessio modena täysin uudet vanteet 16x7,5 et35 eli juuri etuvetoiseen. Sellaset suhteellisen perus 5-puolaset. Pitäisi pikkasen yli 400 saada.- vw_tyttö
..haluan vaan ja ainoastaan ne F1-set :) ..mutta kiitos tarjouksesta anyway :)
- Jupe
vw_tyttö kirjoitti:
..haluan vaan ja ainoastaan ne F1-set :) ..mutta kiitos tarjouksesta anyway :)
Mitä maksaa teillä päin Alession F1, 17-tuumaisena liikkeessä alennuksen kera?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241528Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851254Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841184Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1061095- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932