Ajattelin että pitäskö ostaa Datsuni...
Nimittäin just tällainen Gti Coupe vm. kai jotain 88-89. Faijalla ollu Nissaneita ja on ollu helvetin hyviä ja luotettavia autoja. Mutta millasiahan nämä Gti-mallit ovat? Kellä on, voi vaikka pistää vähän infoo. Entäpä konevaihtoehdot, saako sitä jopa 1,8 DOHC-koneella? Plus muuta tietoa...
Tattis jo etukäteen jos joku viittii kirjoitella.
Sunny Coupe GTi(88-89)... Minkälaisia?
18
1918
Vastaukset
- 323
Sunny GTI COUPE-mallia (myös sedan) on sekä 1,6-16 että 1,8-16 moottoreilla. 1,6-16 koneessa hepoja on 122hv-125hv lähteestä riippuen, vääntö 135nm. - omia kokemuksia 1,6:sta Tuo GTI on todella ripeä ja hyvä ajaa. Miinus puolella on hirvittävän kalliit varaosat ja vakuutukset...ja näistä syystä harkitsisin tavallista 1,6 Sunnya. Tuossa GTI:ssä on suorasytytys ja siksi puolia joutuu joskus uusimaan - ovat hillittömän kalliita, samoin kuin myös pakoputki (kalliimpi kuin 626 GTI:ssä). Muita tarkastettavia kohteita vaihteisto(ei saa kahista), kytkin ja vetarit. Hyvällä pidolla olleen tekniikka kestää mutkitta 300-400tkm...huonot on poljettu loppuun aiemmin. Myös kulutus on korkeahko tiheästä vitosesta johtuen... n. 8,5l/100 km. GTI Coupe ruostuu ovien alalaidoista, takaiskareiden yläpäästä, pyöränkaarista, konepellistä ja takalattian kohdalta olevasta saumasta.
ps. tietäisin yhden sedan -87 GTI:n olevan myynnissä ;)- coupèman
Olisin kiinnostunut siitä coupe GTi:stä, niin että minkähän lainen tapaus... Paljonko olis hintaa. Mulla vois olla vaihdossa coupe -88 SGX.
Yhteystiedot auton omistajaan olis ihan hyvä juttu... - 323
coupèman kirjoitti:
Olisin kiinnostunut siitä coupe GTi:stä, niin että minkähän lainen tapaus... Paljonko olis hintaa. Mulla vois olla vaihdossa coupe -88 SGX.
Yhteystiedot auton omistajaan olis ihan hyvä juttu...Kaverilla on siis myynnissä Sunny GTI 1,6 (122hv)SEDAN vm. -87. Autossa on k-lukko ja hälytin...ja kahdet renkaatkin luulis löytyvän. Autolla on ajettu himpun alle 300tkm. Auto on ollut samassa perheessä muistaaksi vuodesta -97. Väri on valkoinen. Tuninkia levikkeet,maski ja takasiipi. Muistaakseni takalasitkin on tummennettu. Sen tarkemmin en ole tuota kaverin autoa katosonut, mutta päällisin puolin on siisti - eli ei ruostetta! Vaihdossa tuskin ottaa mitään, koska osti jo Corollan -96 käyttöönsä.
Kysyn kaverilta yhteystietoja, jos auto vielä kiinnostaa... en usko, että -87 auto enää kovin kallis olis...pyynti on kai luokkaa pari donaa!? (varmaksi en sano mitään, kun ei ole oma kyseessä)
Coupe mallista kerroin aiemmin omia kokemuksia, koska olen ollut paria sellaista ostamassa ;)
- wanderer
1,8 saa kyllä,mut en sit DOHC:stä tiiä...suurin heppa määrä mitä saa olla on ilmesesti 140hp,jos virittää suunnittelet...coupen sisätilat on takaa tosi pienet,joten jos meinaat paljo porukkaa kuskata niin älä edes harkitte...mun oma coupeni ei oo gti,joten moottorista en mee sanomaan mitään...myös korin osat on kalliita (esim,etulokasuoja á80€ käytettynä, takalasin arvo on noin 3000mk...)et ei kannata ruttailla pahasti...uusimmassa keltaisessa pörsissä oli myynnissä taxfree autona just tollanen gti vm.-89 ja makso 2000€...en sit tiä saako suoraa ajoon...sil oli ajettu VAIN 130tkm...auto olis seinäjoella...
- l
www.dnsf.org
- jartsa3
Mulla olisi GTI Coupe päästöistä jäi kiinni katsastuksessa mitattu pyttyjen puristukset 3 käypi puoli teholla venttiili vikako.
- Nexxie
Itellä oli 88 mallinen 1.6 coupe gti,alkuperäinen. Auto on aika kehittynyt ikäisekseen ja he*vetin hyvä ajaa,mutta tehoja uupuu aika lailla, jos ostat ko.mallin auton niin suosittelen 1.8 litraista versiota.
Tehot riittäisi varmaan muuten mutta auto on kuitenkin aika raskas,omamassa muistaakseni 1050-1100kg?
Kone kestää ihan mitä vaan omalla oli ajettu 290tkm eikä ollut edes kertaakaan avattu silti öljynkulutus nollissa... - 1.8 gti coupe -89
Mulla olis tällänen nissan sunny 1.8 coupe gti -89 myytävänä. se tosin kaipaa pientä projektia, sillä sitä on pökätty keulaan , esim. puskuri ja jäähdytin vioittunut. Kone hyvässä kunnossa ei syö öljyä ja sillä ajettu vain n.130 tkm. Jos kiinnostaa niin kysy lisää. Ittellä ei oikein aikaa laittaa kuntoon, niin voisin myydä sen pois.
- coupeman itsekin
Olisin todella kiinnostunutautostasi!!! Joten jätäkö vaikka sähköpostisi, jotta voisin ottaa sinuun yhteyttä?!.
- JM
Mulla ois myytävänä sellanen nissan sunny coupe GTI 1,6 TWIN CAM. Musta ja tosi hyvin pidetty. aluvanteet 15" Fondmetal, mankka ja cd.boksi lähtee mukana. Ite olen tykänny tosi paljon, mutta pakko on luopua kun tulee tuota perheenlisäystä ja ei tähän malliin oikein rattaat mahu. Voin lähettää kuviakin jos vain pistätä osottees, jos kiinnostaa. Hintaa en osaa sanoa vielä, mutta tarjotahan voit jotain.
- minä ite...
Anna sähköpostis!
- hannibal63
M kirjoitti:
Auto kiinnostaisi aika paljon.Laita kuvia ja muuta tietoa.
Osoite: [email protected]Myydaan nissan sunny 88 puh.0504430654
- hannibal5
M kirjoitti:
Auto kiinnostaisi aika paljon.Laita kuvia ja muuta tietoa.
Osoite: [email protected]Myydaan nissan 88 hyva puh.0504430654
- Hannbal5
Myydaan nissan sunny markku puh.050443654
- vilpertti008
Onko sunny missä kunnossa ja saisko lisätietoja ja kuvia????
- vilpertti008
Olisiko kellään myydä tai antaa autoa? talveksi jäärata autoksi ja ralliautoksi.???
- team datsun
Ei ole annettavaksi, nyt alkaa olemaan viimeiset hetket ostella autoja satasilla. Jatkossahan näkin maksaa sitten tonneja kuten datsunit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841