kuka tuntee tulihevosen naisen tai miehen?

tuliheppatar

heips,millaisia kokemuksia jollakulla on tulihevosista?itse olen äkkisyttyväinen,energinen ja palavasieluinen .tunnen myös pari muutakin ja he ovat myös tulisen temperamenttisia ja energisia persoonia.tekeväisiä ja aktiivi-luonteisiasekämahtipontisia ihmisinä.itse tulen hyvin toimeen tulisten luonteenlaadun omaavien ja eläväisten kanssa,rakastan seurassa olemista ja sporttisia liikuntalajeja.hepat eivät viihdy kauaa itsekseen ja koti voi olla heille vanki jos pakko olla siellä pitkään sidottuna johonkin.tuntemani hepat ovat kaikki seuraa rakastavia,meneväisiä ja puheliaita voimakkaita vaikuttajapersoonia,eivät tylsiäharmaahiirulaisia joita ei huomata,eivätkä tule toimeen hitaiden ihmisten kanssa,näin minä tuntemistani ja itsestäni kerroin.

10

1645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

      Niin ja sitten mitkään liukuhihnahommat ei oikein nappaa:)Vuodet vähän kyllä jo tasoittanut leiskuntaa,mutta peruspiirteet about kuvailemasi kaltaisia./Aika moni poppari taitaa tätä merkkiä edustaa..?Kävi mielessä edesmennyt Claude Smack-yhtyeestä...

    • tutulta

      ja iän myötä noi piirteet sen kuin korostuvat. Ei todellakaan olla mitään tasaisia taatelintallaajia, vaan kaviot iskee kipinää!

    • särmikäs kissa

      toki me hepatkin aikuistumme ja rauhoitumme tietynlailla kuosiinmme.eihän sitä viitsi hirnua ja hevostella ylemmääräisesti kukaan.mutta se tietynlainen särmikkyys kuuluu lopun elämäämme,luonnehan ei koskaa kovin muutu,vaan elämän tuomat seikat ja kokemukset muokkaavat meitä kaikkia ja asenteitamme.ei muutakuin kopukopukpokpo ja ihahahaa mukavaa syksyä hepoille! ja arosudelle auuuuuuuuu....

    • Nimetön

      Itse olen se kiinalaisessa. Äkkipikainen, mutta suhteellisen pian lepyn. Auta armias, jos minua loukataan... Missään "liukuhihna"työssä eivät hepat viihdy! Uteliaisuus on valttia, uuden oppiminen kiinnostaa paljon. Koti maailman paras paikka. On myös sanottu, että tulihevosen vuonna syntyneet (heitä syntyy 60 vuoden välein, muuten!) mullistavat maailmaa!!! Älkää vaan laittako meitä valjaisiin, siinä saa kaikki tuta. Vapaus on meille tärkeää.

      • tulihevonen tamma

        juu,vapaus on hevoselle tärkeää sekä henkinen että fyysinen vapaus.yksin ei ole hyvä olla seurallisen hevosen,mutta ei jaksa sitoutua kovin tiivistikään,minua ainakin alkaa ahdistaa liian tiukat ohjakset,alan pokkuroida jos liian perään tivataan.kumppanikseni onkin aina sopinut suht itsenäiset oman polun tallaajat,eivät utele perään ,jos aina ei naamaa näy.tällaiset kaverit ovat minun makuuni ainakin.liian tasaiset ja hillityt eivät kärsimättömälle luonteelleni sovi,pitkästyn.kumppanin täytyy osata myös olla omissa oloissaan kuten minäkin ja ulkoilla ja osata myös kiukutellakin jos siltä tuntuu,mielistelijät ja hissukat eivät ole mun tyyliin.äitinä olikin haastetta olla aloillaan lapsen ollessa pieni,paljon puuhasteltiin ja mentiinkin kodin ulkopuolella,tunnen kotona häkkilinnuksi oloni.aikuinen lapseni ei ole sen kamalampi kuin naapurin hissuttelijarouvan tenavatkaanmtosin ehken särmikkäämpi kun ei ole hyssytelty ja pumpulissa säilötty hiljaa...koirista aktiiviset ja suurikokoiset rodut ovat aina olleet mieluisimpia saksanpaimenkoirista isokokoisiin sekarotuisiin.


    • syntynyt 180167 mitkäköhän merkit mulle sopisi?

      • hevosista lukenut tulihevotar

        mielestäni kuulut puhveliin kska tulihevosten syntymävuosi on 1966,kirjastosta saat osviittaa alan horoskooppiin siis kiinalaisiin horoskooppeihin jotka perustuvat tiettyihin vuosilukuihin ja kuukausiin,arosusi voisi kommentoida asiaa,elikä onko puhveli kun os 180167 syntynyt? ehken olet luonteeltasi osittain villinlainen...ja puolikesy ja osittain villikin kuten minä ja hepat useimmiten.


      • Tulinen hevonen
        hevosista lukenut tulihevotar kirjoitti:

        mielestäni kuulut puhveliin kska tulihevosten syntymävuosi on 1966,kirjastosta saat osviittaa alan horoskooppiin siis kiinalaisiin horoskooppeihin jotka perustuvat tiettyihin vuosilukuihin ja kuukausiin,arosusi voisi kommentoida asiaa,elikä onko puhveli kun os 180167 syntynyt? ehken olet luonteeltasi osittain villinlainen...ja puolikesy ja osittain villikin kuten minä ja hepat useimmiten.

        Jos oikein muistan, niin kiinalainen vuosi vaihtuu vasta meikäläisen helmikuun tienoilla, eli kyllä -67 tammikuulla pävänvalon nähnyt on oikea tulihevonen.

        Muutamia vuosia sitten mieheni tuli innosta pinkeänä kirpparilta mukanaan kiinalaista horoskooppia käsittelevä kirja. "Sinä ole tulihevonen, siinä on selitys luonteellesi - lue tuosta ja hämmästy", hän sanoi.

        Ja totta se on, sekä huonot että hyvät puolet oli kirjassa tarkasti kuvattuna. Todella mielenkiintoista ja aika pelottavaa.

        Poikani muuten syntyi vuonna -90 ja on siis myös hevonen. Me olemme ihan samanlaisia ja taistelemme koko ajan.


    • tulitamma

      emme hepat oikein hetkahda pienistä,emmekä mielistele tai teeskentele.inhoan teeskentelijöitä joka suhteessa,osa ystävistäkin on pellejä kun teeskentelee ja ei osaa olla aina reilusti omia itseään ,riippuu kenen pyllyjä nuoleskelavat.ärsyttävää!ylväitä olemme ilmeiltämme ja dynaamisia ja kuulema hauskoja.tulta puskee nopeaan ja sammuu myös roihut äkkiä.niin ja herkkyyttäkin piisaa olen syvällinen pohdiskelija omissa oloissani,silloin kun saan olla yksin koska seurani on kovaa valuuttaa.

    • Tamer

      Useita vuosia tulihevosen kanssa seurustelleena voin sanoa, että kyseinen elikko
      on oikea kävelevä katastrofi .. huolettomampaa ja villimpää saa preerialta hakea. En tiedä kykenenkö kesyttämään, epäilen, koska kengittämisestäkään ei ole ollut apua.
      Ihana ihminen kaikesta vapaudenkaipuustaan ja tulisesta temperamentista huolimat-
      ta . . hevosaitauksen haka on vain pidettävä avoimena, toista kun ei voi omistaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe