Tracking cookien poisto...

minä vain

Auttakaa nyt joku! Mun koneelle ilmesty tuossa viime keväänä ongelma nimeltään tracking cookie. Oon poistanu ne ad-awarella, mutta heti poiston jälkeen alkaa uus kierros. Kaverit puhu, et ne pitäs poistaa jostain rekisteristä(?), mutta eivät kuitenkaan osanneet neuvoa, miten se tapahtuu. Löytyiskö täältä apua???

5

3547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelastajako

Tracking cookie = seurantaeväste, ei haitallinen ja niistä pääset tyhjentämällä evästeet selaimesta.

• minä vain

Evästeet on tyhjennetty ainakin miljoonaan kertaan. Ja kyllä ne vähän haittaa kun kone jökittää ja hetken päästä tulee tohon palkkiin se lataussysteemi...

• sitten
        minä vain kirjoitti:

Evästeet on tyhjennetty ainakin miljoonaan kertaan. Ja kyllä ne vähän haittaa kun kone jökittää ja hetken päästä tulee tohon palkkiin se lataussysteemi...

Eipä ole kyse sitten tracking cookieista, sulla ihan kunnon haittaohjelma. Mene hijackthispalstalle tuohon viereen, sieltä saat apua.

• logi noin

• Konehiiri99

Mulla ainakin toimi kun vain poisti evästeet... on se pari kertaa tullu vastaa uudestaa toi tracking cookies mut sit vaa poistaa uudestaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3007
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1674
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      1247
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79