Mistä löytyisi puhallusvillakone vuokralle lasipuhallusvillalle Lahti - Järvenpää akselilta? Villat on jo. Vaikuttaa vähän hmm. erikoiselta, kun ei saa vuokrattua mm. Ramirent, RK, Starkki, Terra, HRK...
Mistä puhallusvillakone?
5
4286
Vastaukset
- villoittanut
Itse ostin villat K-raudasta. Kysyivät että tarvitsenko konetta myös eikä maksanut muistaakseni paljoakaan.
- Atrov
Laitoitko Paroc IST 8 itsepuhallusvillaa? Siihen pitäisi saada kone vuokralle. Minulla monta pakettia vuosia sitten ylijäänyttä puhalluslasivillaa, toimisikohan samalla koneella?
Selluvillan puhalluskoneita tuntuu olevan jokapaikassa, mutta ei saisi käyttää kivi/lasivillan kanssa.
- arvelisin niin
Arvelen että villat olisi pitänyt ostaa samalta jolta vuokraa laitteen... olisko vähän niin kuin kytkykauppaa.
- rakentajarane
saa koneen. hinta oli parikymppiä /vrk
- Atrov
Terran kone tosiaan 20e/vrk mutta nimenomaan kielsivät käyttämästä kivi/lasivillalle, ei kuulemma kestä eikä toimi hyvin. Oletko itse käyttänyt ja miten pelasi? En kerro terralle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit402380Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161426- 481169
- 781087
- 59963
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921