Mitkä ovat himoitsemisen oireet? Mitä karmisia seuraamuksia on siitä että himoitsee?
Älä himoitse
3
208
Vastaukset
- ...
merkitsee sitä, että päästät elukan irti itsessäsi ja unohdat ihmisyytesi - lankeat kokonaan eläimellisten halujesi ja himojesi valtaan, ja sivuutat kaiken sen, mikä tekee sinusta ihmisen: itsekurin, kohtuun ja rakkauden sekä kunnioituksen lähimmäisiäsi kohtaan.
Tuon elukan voittaminen itsessämme on yksi niitä tehtäviä, miksi ylipäänsä olemme täällä maan päällä.- Neiti Karmanen
jos esimerkiksi syö lihaa joka päivä, vaikka se kestää sulaa neljä päivää? Eikö silloin lihan syöminen useimmin kuin neljän päivän välein ole himoitsemista?
- Neiti A.Karmanen
naiskarman takia. Naiskarma tekee naisen tekemiset tekemättömiksi, ja siksi olemme kovasti haluttuja. Miehen luulevat että näin pääsisivät osallisiksi naiskarmasta.
Sen takia he himoitsevat naisia. Naiskarma on kuitenkin vain naisille. Heh heh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358