Mitkä ovat himoitsemisen oireet? Mitä karmisia seuraamuksia on siitä että himoitsee?
Älä himoitse
3
268
Vastaukset
- ...
merkitsee sitä, että päästät elukan irti itsessäsi ja unohdat ihmisyytesi - lankeat kokonaan eläimellisten halujesi ja himojesi valtaan, ja sivuutat kaiken sen, mikä tekee sinusta ihmisen: itsekurin, kohtuun ja rakkauden sekä kunnioituksen lähimmäisiäsi kohtaan.
Tuon elukan voittaminen itsessämme on yksi niitä tehtäviä, miksi ylipäänsä olemme täällä maan päällä.- Neiti Karmanen
jos esimerkiksi syö lihaa joka päivä, vaikka se kestää sulaa neljä päivää? Eikö silloin lihan syöminen useimmin kuin neljän päivän välein ole himoitsemista?
- Neiti A.Karmanen
naiskarman takia. Naiskarma tekee naisen tekemiset tekemättömiksi, ja siksi olemme kovasti haluttuja. Miehen luulevat että näin pääsisivät osallisiksi naiskarmasta.
Sen takia he himoitsevat naisia. Naiskarma on kuitenkin vain naisille. Heh heh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2862963Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1151751
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661327
- 611283
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781213