Minkaslaisia vetokoukkuja teillä on uudessa Zafirassa, minkä merkkisiä irroitettavia lähinnä jotka olisi siistin näköisiä, mitä suosittelette.
Kyseessä olis uusi b-mallin zafira.
Vetokoukku zafiraan?
fagor
1
709
Vastaukset 1
- kiinteä
Irrotettavien koukkujen omistajien kommenttien pohjalta otin kuitenkin Kovil:n kiinteän. Monilla irrotettavasta on tullu ruostumisen ja jumittumisen myötä kiinteä. Hyvä hoito ja rasvaus varmaan auttaisi ko kiroiluihin. Molemmilla malleilla on omat etunsa. Kiinteällä on 2 turhaa puskurin lommoa jääny tulematta, kun on parkkipaikalla joku pakittanu liian lähelle. Muovikuppi vain meni vaihtoon. Kovil menee aika hyvin puskurin alle piiloon ja vain kaareva putki on esillä. Puskuria tms ei tarvitse sahailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673