Makuuhuoneeseen olisi tarkoitus maalata yksi seinä Tikkurilan hopealla Taika-maalilla, mutta millä sävyllä ne muut seinät? Valkoinen tuntuu jotenkin niin tylsältä, mutta värin pitäisi olla kuitenkin sellainen joka on ”raikas” ja sopii kaikkeen.
Muuten kertokaa kokemuksia tosta Taika-maalista. Miten maalasitte ja millainen tuli.
(Aikaisessa vaiheessa näitä suunnittelen, kun ei ole vasta kuin talon pohjat kaivettu, mutta…)
Makuuhuone ja Taika maali...
3
7277
Vastaukset
- tss
Vaikkapa aivan hento kylmänsävyinen vaaleansininen tai vaaleanpunainen; lattian, huonekalujen ja tekstiilien väritkin vaikuttavat ratkaisevasti. Esim. tummanruskea lattia ja erilaiset valkoisen sävyiset tekstiilit näyttävät hyvältä näiden värien kanssa.
- Nimetön
tulee aika pienieleisestikin! Tässä yksi sisustusfoorumin suosituimista kuvista :)
http://sisustusfoorumi.fi/galleria/displayimage.php?pos=-18
Musta joku hyvin vaalea väri ois siis hyvä: hento harmaa ehkäpä? Siihen ois sitten helppo yhdistellä muita värejä. - Nimetön
Itse olen ajatellut maalata yhden olohuoneen seinistä hopealla Taika maalilla. Muutetaan 2vko päästä tuohon uuteen soppeen ja sitä ennen on saatava tietysti maalit seinille :) Meillä muut seinät jäävät valkoisiksi, jollei innostuta maalaamaan niitä jäisen haaleanharmaiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835