Kumppanin haluttomuus

Kundi 78

Eli tuli vähän järkytyksenä tieto ettei vaimoni halua seksiä juuri koskaan vaan on tehnyt sitä minun vuokseni. Sen olen tiennyt että haluan paljon useammin kuin hän, mutta en tiennyt että hän tekee vuokseni aloitteen. Itse olen ollut passiivinen aloitteen teon suhteen koska vaimoni sanoi että häntä rasittaa jos heti aamusta alan vihjailla illan suunnitelmista. Siksi olen passiivinen ja olen seurannut että kuinka usein me harrastamme seksiä hänen aloitteestaan. 1,5 kertaa viikossa ja se on aika pitkän ajan keskiarvo. Kuitenkin se oli positiivinen asia että vaimo menee käymään asian takia ammattiauttajalla juttelemassa tilanteesta. Hellyyden osoituksien puutteesta tässä ei ole kysymys eikä siitä ettenkö tyydyttäisi naistani. Ehkä en osaakkaan tyydyttää, mutta jos hän saa kaksi kertaa orgasmin keskimäärin niin siksi oletan että tyydytän hänet. Seksi on muutenkin kirjavaa, mutta ajoitus on aina ennelta suunniteltu koska meillä on pieniä lapsia. Kun kuulin ettei hän halua vaan tekee sen vuoksini niin minulle tuli siitä hieman paha mieli. Nyt kun en enää tiedä milloin harrastamme seksiä seuraavan kerran niin on vastenmielistä osoittaa hellyyttä koska minusta se on vihje siitä että haluaa toista myös seksuaalisesti. Miksi lietsoa sellaista ilmapiiriä koska ei tiedä milloin seuraavan kerran kumpikin haluaa. Tietysti ehdotan kompromissiä asian suhteen että jos hän tekisi sitä edes minun takiani. Perustelen tätä sillä että hän kertoi kuitenkin nauttivansa siitä kun vaan siihen ryhtyy. Ja toisakseen hän masturboi joskus joten ainakin silloin hän itse sitä haluaa koska siihenhän ei kenenkään muun mielipide ole vaikuttamassa. Koen että se on minulta pois koska kyllähän runkkaminen poistaa paineita. Miksi hän sitten ei voi poistaa niitä minun kanssani. Mietin että onko minussa jokin vikana. Hän on sanonut että ei...

No asiasta kolmanteen. Tuli sellainen hieman hupaisa ajatus mieleen kun mielikuvitusta minulla riittää että jos hakisin seksinuken ja illalla kun olemme menossa nukkumaan sanoisin vaimolleni että voitko sammuttaa valot että mun pitää hoidella "Riitta" ja ottaisin sen sängyn alta ja panisin sitä omalla puolella vaimoni vieressä. Olisi kiva nähdä miten vaimo reagoi.

14

6213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies29v

Se pitää sanoa että tuo on kuin omasta elämästäni!! En tajua tuota pihtaamista yhtään, vieraissakaan en halua käydä..saa nähdä mitä tästä tulee koska ei tuommoinen voi jatkua ikuisuuksiin.

• tää on tätä

Meilläpä homma ei etene mihinkään. Nainen ei ole täysillä mukana seksihommissa kuin aniharvoin, ja viime nainnista on yli 2 kk..

Menen kauppaan ja ostan köyttä sekä kattokoukun ja pultit. Poravasara on jo.

• Mies1965

Samassa tilanteessa arvostin kuitenkin vaimoni rehellisyyttä. Se selitti niin paljon asioita.

Aluksi me tosiaan ratkaistiin asia niin, että vaimoni toimi livemallina, kun vedin käteen. Sitten ostimme yhdessä mulle Fleslight-keinovaginan, johon vetäisin vaimoni vieressä. Tämä oli pervessiydessään kiihtottavaa. Sun vaimon kyllä pitää mukana, koska muuten tunnet itsesi niin tyhmäksi Riitan kanssa, että ei sulla ei seiso.

Nykyään seksimme on, yllätys yllätys, parempaa.Siihen on vaikuttanut yksi seikka yllättävän paljon. Aloitin kuntosaliharjoittelun, en suinkaan vaimoni, vaan itseni vuoksi. Kroppa kiinteytyi, lihakset alkoivat kasvaa, samoin itsetunto. Vaimoni tuli vähän mustasukkaiseksi, ja hänelle tuli tarve pitää musta kiinni, ja rupesi haluamaan oikeasti eikä vain näytellä halukasta.

• ihan hyvä veto

Varmasti tuo keino tehoaisi aika monen kohdalla. Kun mies pitää kropastaan huolta ja on muutenkin huoliteltu ja kun vielä nainen saa olla se joka alkaa tavoitella ja haluta...
        Ehkä meissä naisissakin virtaa saalistajan verta, koska aina kun joku asia ei ole itsestään selvyys, kiinnostus lisääntyy.

• lihastalöytyy
        ihan hyvä veto kirjoitti:

Varmasti tuo keino tehoaisi aika monen kohdalla. Kun mies pitää kropastaan huolta ja on muutenkin huoliteltu ja kun vielä nainen saa olla se joka alkaa tavoitella ja haluta...
        Ehkä meissä naisissakin virtaa saalistajan verta, koska aina kun joku asia ei ole itsestään selvyys, kiinnostus lisääntyy.

Urheilen oikeen kunnolla, muskelia ja itsetuntoa löytyy. Nainen pelkää kokoajan menettävänsä mut, kun hän haluaa niin harvoin minuun verrattuna.

• meilläkään
        lihastalöytyy kirjoitti:

Urheilen oikeen kunnolla, muskelia ja itsetuntoa löytyy. Nainen pelkää kokoajan menettävänsä mut, kun hän haluaa niin harvoin minuun verrattuna.

Ei se meilläkään muskelin puutteesta tai itsetunnon puutteesta ole kiinni..

Nainen ei vaan halua. Piste. Vituttaa kaikki.

• kartsa
        meilläkään kirjoitti:

Ei se meilläkään muskelin puutteesta tai itsetunnon puutteesta ole kiinni..

Nainen ei vaan halua. Piste. Vituttaa kaikki.

Tuttuja juttuja. Meikä meni naimisiin kymmenen vuotta nuoremman tytsyn kanssa, joka oli käytännössä nymfo. Hän pouhui mulle, että riittää jos saa kerran päivässä. Mä idiootti uskoin. Naimisiin mentiin ja tehtiin pari mukulaakin, ei kuulemma vaikuta.

Ennen hän ei pystynyt pitämään näppejään irti minusta, nykyään selkä kääntyy kohti aika nopeasti. Lopetin pari viikkoa sitten ainaisen seksin vinkumisen. Ja myös runkkaamisen niin, että hän huomaa.

Koen, että mua on petetty. Hän on aina ollut todella itsekäs seksissä. Silloin kun mä tyydytän hänet sormin ja kielellä, niin teen kaikkeni. Näkisittepä hänet tyydyttämässä minua... Tylsistynyt ilme ja yrittää runkata mahd. nopeasti. Vaikka 10 vuoden aikana olen hänelle monesti kertonut mistä pidän.

Nyt painin ajatuksen kanssa; menekö huoriin vai hommaanko suhteen...

• aikalailla

hieman nauratti tuo Riitta juttu. eipä tässä voi muuta todeta kuin että samassa veneessä. vaimo sanoi melkein samoilla sanoilla. kivaa kun ryhtyy mutta alkaa vain siksi että saan purkaa paineet. hyvin peitti, jos olisi tiennyt aiemmin olisin nostanut kytkintä. keskustelut ei auta kun hän ei tiedä mikä vialla. paha korjata. no odotellaan että poika kasvaa isoksi, lähden sitten muille maille.

• Ei enää e-pillereitä!

Mikä ehkäisykeino teillä on käytössä? Mulle e-pillerit aiheutti haluttomuutta. Aluksi en edes tajunnut, että ongelma johtui pillereistä, koska haluttomuus lisääntyi vähitellen. Lopulta en halunnut seksiä enää ollenkaan, en poikaystävän, mutta en muidenkaan kanssa ja en saanut orgasmia koskaan (aiemmin nopeimmillaan 5 minuutissa). Kun lopetin pillerit, niin jonkin ajan kuluttua tapahtui valtava muutos: seksiä olisi halunnut vaikka monta kertaa päivässä! Eli, tämäkin voi olla syy.

• mies 40v

Olisipa siinä lapsille selvittämistä kun sängyn alla makoilisi riitta valmiina. Sama tilanne täällä, vaimo ei edes ala keskustelemaan asiasta (keskiarvo varmaan 1 krt/kk). Ei tätä jaksa,,,

• nainen 40 v

toisinpäin,se haluttomuus... huoh.... ja yhtä pitkät tauot....

• Muija 36 v.

Tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta tuntuu...vaikkakin olen nainen. Olen aina pitänyt seksistä, ja niin piti ennen myös kumppanini. Mutta nyt en ole saanut vuosikausiin seksiä kuin ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Mies on jäänyt kiinni seksipuhelimiin soittamisesta ja runkuttelee kyllä mielellään. Mutta minuun hän ei halua koskea. Ei minussa kyllä pitäisi olla mitään vikaa, toisille miehille kyllä kelpaisin ja olen kelvannutkin. Jos edes yritän suudella ja hieman silittää vaikka reittä, hän pyytää lopettamaan. Ei kuulema osaa sanoa, miksei halua minua. Ja paskanmarjat. Onko yhdessä olossa mitään järkeä?? Selibaattia vain tästä syystä, ei kiitos.

• sun ei tarvi

kestää tuollaista ihmistä, joka ei sua halua. Jos hän kerran noin suoraan sanoi, voisit kysyä häneltä olisko liiton lopetus ajankohtainen? Voisit vielä saada miehen joka sua haluaakin ja olla onnellinen. Sulla on vain yksi elämä, mietipä sitä.

• Annis

Toi voisi olla meiltä, paitsi että olen se naisosapuoli.
      En vaan ole seksuaalisesti kovin aktiivinen, en ole koskaan ollutkaan.
      Seksi on mulle samaa, kuin lenkillä käynti. Tekisi varmaan hyvää ja on mukavaa sitten kun saa aikaiseksi, mutta kun se mielihalu siihen hommaan on hukassa.

Jotta mä haluaisin, täytyy olla seuraavat asiat kunnossa; oikea aika kuusta (kehoni näyttää haluavan seksiä ainoastaan silloin, kun se palvelee lisääntymistarkoitusta, siis parin päivän aikana/kk), riittävästi arkihellyyttä, eli siis nimenomaan sitä koskettelua jonka ei ole tarkoitus johtaa seksiin, riittävästi muuta yhteistä aikaa, riittävästi unta. Väsyneenä olen ihan toivoton tapaus.

Voit kuvitella, että on hankala saada kaikki nämä asiat kohdalleen samanaikaisesti. Ei tapahdu kovin usein.

Miehessäni ei ole mitään varsinaista vikaa, paitsi tuo sama piirre kuin sinulla, eli hellyyttä ei saa sitten ollenkaan ellei ole seksiä luvassa. Jolloin en sitten halua senkään vertaa ja kierre on valmis.

Ei mulla ole mitään patenttiratkaisua tähän asiaan, halusin vaan jakaa ajatuksiani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe