............Horoskooppi - Testi...................
Vastaa kysymyksiin rehellisesti, koska muuten se ei onnistu vastaukset lopussa. Saatat tarvita kynää ja paperia!
1. Jos näkisit vanhan mummon, joka kantaa painavia kauppakasseja ähkien ja puhkuen ja hän joutuu avamaan oven, mitä tekisit?
A. Juokset mummon luo ja kysyt kohteliaasti: "tarvitsetko apua". B.Mielessäsi käy auttaminen, mutta katsot parhaaksi jatkaa matkaa.
C. Et ole huomaavinasi mummoa ja kävelet ohi tylysti, ilman että auttaminen kävisi edes mielessä.
2. Ystäväsi pitää bileet, miten reagoit?
A. Et malta odottaa iltaan asti. Mahtavaa!
B. Ihan kiva, kai siellä on hauskaa.
C. Ei minua sinne haluta.Parempi että jään kotiin.
3. Olet ihastunut erääseen poikaan/tyttöön teetkö mitään asian eteen?
A. Soitan hänelle heti ja ehdotan jotain yhteistä tekemistä.
B. Kerron hänelle pitäväni hänestä, mutta se siitä.
C. Tyydyn rooliini ja pidän asian omana tietonani.
4. Jos ystävälläsi on perhehuolia, raukkaushuolia tms. Kuunteletko?
A. Tottakai! Ystävät ovat sitä varten.
B. Kuuntelen, mutta en ole oikeasti kiinnostunut asiasta.
C. Olet levoton ja ehdotat muuta tekemistä.
Eniten A vastauksia: Olet selvästikin jokin näistä Horoskoopeista: VEsimies, Neitsyt, Härkä, Jousimies tai Kalat.
Eniten B vastauksia: Olet jokin näistä: Vaaka, Oinas, Kaksonen tai Skorpioni.
Eniten C vastauksia: Olet jokin näistä: Rapu, Leijona tai Kauris.
Horoskooppi-Testi
44
8227
Vastaukset
- Nimetön
heh, aika pahis testi, oikeassa oli:D
- ...et sillee..
3xA, 1xB , ja olen Kauris...
- olen
rapu ja sain kolme aata ;)
- rapu
olen kirjoitti:
rapu ja sain kolme aata ;)
sama juttu, aaca
- olen skorpioni
ja tuossa testissä oli eniten A vastauksia
- kauris
peleen meni 3-a ja 1-c ja olen kauris
- jebby
meni ihan pieleen.
- meni
putkeen.. eli olen kalat ja niin multa tuliki 4*A
- kuuttaren isä
Tarvitaan enemmän kysymyksiä. Noiden perusteella 2*A, muita yksi. Mitään noista A:n merkeistä ei löydy aurinko-, nousevan tai kuumerkin puolelta.
- kuuttaren isä
http://www.banaanipuu.net/testit/horotesti/horoskooppitesti.htm
Tuo testi kertoi minun olevan vesimies.- aloittaa tästä testistä
ihan oma ketju. Se kun ei vie yhtään enempää aikaa.
Menee vähän hukkaan täällä viestien keskellä ja se on vähän epäkohteliasta varastaa toisen ketju.
Joka tapauksessa testistä tuli että minun pitäisi olla härkä, vaikka olen oikeasti skorpioni. - kuuttaren isä
aloittaa tästä testistä kirjoitti:
ihan oma ketju. Se kun ei vie yhtään enempää aikaa.
Menee vähän hukkaan täällä viestien keskellä ja se on vähän epäkohteliasta varastaa toisen ketju.
Joka tapauksessa testistä tuli että minun pitäisi olla härkä, vaikka olen oikeasti skorpioni.En tajunnut tuota epäkohteliaaksi. Muualla on käyttäydytty samalla tavalla, mutta ensikerralla teen neuvomallasi tavalla. Nyt en kuitenkaan siirrä, jottei tule tuplia.
- tuupeli
tämäkään testi, se väitti jotta minun pitäisi olla vaaka vaik olen leijona, aika kaukana vaaka luonteesta
- minä vaan
en kylläkään ole oinas...
- kuuttaren isä
Leijona:
1 - A: Tukee omaa erinomaisuutta, tai C: On itseään täynnä
2 - A: Pääsee näyttäytymään
3 - A: Leijonalta löytyy itseluottamusta
4 - C: Omat asiat tärkeämpiä - sweetlion
ei tainut pitää ihan paikkaansa tän leijonan kohdalla
- tuupeli
sain eniten a- vastauksia, mutta olen leijona, mutta tietenkin, leijonathan ovat jaloja
- myöntää
Ihan rehellinen oinas olen, oli mulla sentäs yksi a...
- -------
Pieleene meni, liian vähän kysymyksiä / vastausvaihtoehtoja.
Kertakaikkisen surkea esitys. Jätä testien tekeminen sellaisille, jotka niistä jotain ymmärtävät. - Kylläkin vaaka
sain eniten A vastauksia mutta olen vaaka!
Mutta olen nousevalta merkiltä jousimies!
Oliskohan siinä vastaus?- ak
oikeasti olla noin jälkeenjäänyt...testihän on ihan tayttä paskaa!! mulla aaca ja kauris olen.. huomaa kyllä ettei testin laatija ole perehtynyt astrologiaan iltalehtien horoskooppipalstoja kummemmin..
- maikkukoo80
Joo eli tulos oli ABBA, ja olen RAPU.
Ravul olis pitäny olla eniten C-vastauksia...
Et sillee... - manjo
väärin meni...
- _Sipe_
Tähän palstaan ei enää kommaa. Kiitos!
- eipä pitäny paikkaansa..
Mulla tuli eniten a-vastauksia ja olen vaaka.. Et eipä tainnu ainakaa mun kohdalla pitää paikkaansa tämä testi..
- c-vastausta
huolimatta tai siitäkö sittenkin johtuen ;), ei ainuttakaan...
- Neitsytpä juu
Paikkansa piti. Mut aika lyhyt ja tuo nyt aina yli 50 % todennäköisyydellä menee oikein kun horoskoppit 3 osioon jaoteltu...
- Rapunen
Juu, kaikkiin sain A:n mutta olen ihan vaan rapu kuitenkin...
- Gem-86
Ihminen, joka on keksinyt tämän testin, pitäisi jo vähän viisastua.
No tottakai sellaiset ihmiset, joiden elämää sanelee ulkoatulevat määrittelyt (siksi, koska heiltä vaan yksinkertaisesti puuttuu järki) eivät ole mitään.
Tuntuu siltä, että tämä palsta vain lisää ennakkoluulisuutta, kun sen pitäisi purkaa kaikki väärinymmärrykset.- Sippee
... kiitokset
- samppa888888
oikein meni ainakin minulla olen neitsyt :):):):):):):):):):)(:(:(:(:(:(
Kaikki A vastauksia...Elikkäs veskari...
- heh ja olen
skorppari :)
- Jousimies, nainen
täysin nappiin kaikki vastaukset :)
- ...:...
Päin honkia ja petäjiä! millä perusteella leijonille tulee eniten C-vastauksia? ovatko leijonat tylyjä ja onnettomia? ovatko leijonat ilkeitä ja tunteettomia? milläs perusteella tän testin väsäsit??????
- krapu
Kaikki vastaukset A:tä ja olen rapu
- Kauris N ;)
1.A ...Avaisin mummolle oven. En välttämättä kysyisi häneltä että tarvitsetko apua, koska olen aika ujo...Että tavallaan B.kin, mutta vastaan A.
2.B ...Bileet olis mukavat ja tavalllaan en malttais olla, mutta enköhän mä silti ihan rauhallisena niihin valmistuis...
3.B ...Haluaisin tietysti että poika yrittäis tehä aloitteen, mutta toki A.kin olis ollu yks vaihtoehto...Koska Kyl mä joskus ihan suoraan jtn ehdotankin jos oon kiinnostunu..
4.A ...Kuuntelen ihan mielelläni muiden huolia ja valmis auttamaan jotenkin jos voin. Perhe ja ystävät ovat minulle tärkeitä.
Hmmm aika omituista nimittäin eniten tuntui etttä olisin vastannut joko A tai B ja silti C on minä eli kauris... - McCat98
Mitä! Toi ei kissa vieköön pitäny paikkaansa! 3 Ensimmäiseen vastasin C ja vikaan B, mutten MIHINKÄÄN toistan M.I.H.I.N.K.Ä.Ä. vastannut A, ja vielä mitä mun horoskooppi on "A":sa!!!!
- Leijona44v
Olen leijona ja sain 3 A vastauksia?? Niin miten tää nyt sit pitääkään paikkansa?
- Mui(:
Sain eniten A-vastauksia. Mut noi kaikki C-vastaukset oli tollasii tosi tylyi ja sit siin lukee et leijonat on yleensä sellasii ja oon ite leijona ja mä en todellakaan oo sellanen=(
Eihä tässä testissä oo päätä eikä häntää. Mikä saa sut kuvittelemaan että kukaan ois aurinkomerkkinsä perusteella onneton, masentunut, tyly ja haluis olla yksin?? :DDD Enkä oo ikinä nähny masentunutta leijonaa, joka olis levoton tai vaan 'tyytyis rooliinsa'. Tai että neitsyet tai vesimiehet ois kokoajan adhd-energisiä, sosiaalisia ja aktiivisia, c'moon?? :D
Kysymykset ihan käsittämättömiä ja vielä käsittämättömämpiä lopputulokset, ei ois enempää voinu metsään mennä... :D- RapuNainen
Vastasin kahteen kysymykseen A ja kahteen kysymykseen B.
Ja siis en ole mikään noista horoskoopeista :) - 10+2
kiva testi hei! :)
- se siitä testistä
mun tuli A B B A ja olen rapu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274625Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132998Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451035Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231004PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht120824Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport39807- 37774
- 110758
- 137697