Onks se homo se laulaja? Ihan uteliaisuudesta..
Onks se hintti?
14
5648
Vastaukset
- turkulainen
teemu ei ole homo. on kihloissakin kauniin naisen kanssa. ollut jo pitkään.
- mitään
Kautta aikojen puppelit on menneet kulissiliittoihin peittääkseen homppelihommat. Jollei se ole homo niin miksi se elehtii ja puhuu ja näyttää homolta, vai onko se vaan homomainen. No vähintään puolihomo tai ainakin haluaisi olla homo. Jokatapauksessa tollanen kimittäjä ei ole ainakaan hetero.
- -ska-
mitään kirjoitti:
Kautta aikojen puppelit on menneet kulissiliittoihin peittääkseen homppelihommat. Jollei se ole homo niin miksi se elehtii ja puhuu ja näyttää homolta, vai onko se vaan homomainen. No vähintään puolihomo tai ainakin haluaisi olla homo. Jokatapauksessa tollanen kimittäjä ei ole ainakaan hetero.
Onko sillä sitten jotain väliä onko homo vai ei? Musiikki on joka tapauksessa ihan loistavaa ja todella taidokasta. Teemun ääni on upea ja erilainen, erottuu suomalaisesta massasta.
- khihhi
-ska- kirjoitti:
Onko sillä sitten jotain väliä onko homo vai ei? Musiikki on joka tapauksessa ihan loistavaa ja todella taidokasta. Teemun ääni on upea ja erilainen, erottuu suomalaisesta massasta.
Meijä koulu son the crashin basisti opettajana. :D Käyks kateeks? >:))
- Ystävä....
Vaikka kuinka toivoisit niin Teemu ei kyllä ole homoseksuuaali vaan täys hetero. Sillähän ei toki pitäisi olla mitään merkitystä, eihän? Hieman naismaiselta ääni tosin vaikuttaa munkin korviin, mutta hienolta kuulostaa joka tapauksessa. Ei muuta kuin ONNEA kavereille jatkossakin!
- mä tiedän tän jutun!
kyl se totta maar pojist tykkää. Näin on nuo luotettavat tieronlähteet miulle kertoilleet.
- jauhaa itseensäselvyyksiä
mä tiedän tän jutun! kirjoitti:
kyl se totta maar pojist tykkää. Näin on nuo luotettavat tieronlähteet miulle kertoilleet.
Kaikki julkkikset on homoja.
Paitsi Henry Saari.
Se on vain piilohomo.
- AnnaT.
Ei varmasti ole hintti Teemu. Ei myöskään muut bändin jäsenet. Sen verran naisten vietävissä näkyvät olevan. Ihme juttu kun sormuksiakin on. Miksi sitoutua jos ei pysty siihen?
- enää näille palstoile
Naisethan nimenomaan pitävät homoista.
Eivät ole heti vonkaamassa ja jatkoja ehdottamassa.
Joten juuri homoille on naismaailmassa suuri kysyntä.Kokoajan.
Ei ihme että vientiä on.
Mutta ihan oikeasti.Tämä on naurettava keskustelun aihe.Ainakin bändisivulla.
Seksuaalisuudestaan epävarmat teinipojat näitä juttuja täällä jauhavat.Homous on niille pahempaa kuin kuolema.Oli sitten tosiasiassa joku homo tai ei.Ja mitän vitun väliä sillä on?
Crashin uus levy helkkarin hyvä.
Ja se riittää mulle.
Todella naismainen ääni sillä... Melkein meinasi yrjö tulla kun kuulin sen ekan kerran ja samalla jouduin vielä katsomaan sen lärviäkin...
- Hyhhyh
Siinä vasta täyshintti! Sopii hyvin porukkaan.
- hyvää musaa
Suomen The Cardigans?
- ja lahjakas
Mitä väliä sillä on ? Teemu on ihana! Ja lahjakas.
- Viljapelto
Teemu Brunila on hetero, vaimo on ollut jo pitkään. Ilmeisesti heillä on myös lapsia(a), mutta tuo tieto ei ole aivan varma. Jos hän eläytyy lauluun omalla tavallaan ja hänelle on muodostunut erilainen ääni, jota hän tykkää käyttää niin mikäs siinä? Onko matalaääninen nainen lesbo? Eli onko naismaisen äänen omaava mies homo? Lopettakaa yleistäminen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887