Onks se hintti?

Isä aurinkoinen

Onks se homo se laulaja? Ihan uteliaisuudesta..

14

5368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkulainen

      teemu ei ole homo. on kihloissakin kauniin naisen kanssa. ollut jo pitkään.

      • mitään

        Kautta aikojen puppelit on menneet kulissiliittoihin peittääkseen homppelihommat. Jollei se ole homo niin miksi se elehtii ja puhuu ja näyttää homolta, vai onko se vaan homomainen. No vähintään puolihomo tai ainakin haluaisi olla homo. Jokatapauksessa tollanen kimittäjä ei ole ainakaan hetero.


      • -ska-
        mitään kirjoitti:

        Kautta aikojen puppelit on menneet kulissiliittoihin peittääkseen homppelihommat. Jollei se ole homo niin miksi se elehtii ja puhuu ja näyttää homolta, vai onko se vaan homomainen. No vähintään puolihomo tai ainakin haluaisi olla homo. Jokatapauksessa tollanen kimittäjä ei ole ainakaan hetero.

        Onko sillä sitten jotain väliä onko homo vai ei? Musiikki on joka tapauksessa ihan loistavaa ja todella taidokasta. Teemun ääni on upea ja erilainen, erottuu suomalaisesta massasta.


      • khihhi
        -ska- kirjoitti:

        Onko sillä sitten jotain väliä onko homo vai ei? Musiikki on joka tapauksessa ihan loistavaa ja todella taidokasta. Teemun ääni on upea ja erilainen, erottuu suomalaisesta massasta.

        Meijä koulu son the crashin basisti opettajana. :D Käyks kateeks? >:))


    • Ystävä....

      Vaikka kuinka toivoisit niin Teemu ei kyllä ole homoseksuuaali vaan täys hetero. Sillähän ei toki pitäisi olla mitään merkitystä, eihän? Hieman naismaiselta ääni tosin vaikuttaa munkin korviin, mutta hienolta kuulostaa joka tapauksessa. Ei muuta kuin ONNEA kavereille jatkossakin!

      • mä tiedän tän jutun!

        kyl se totta maar pojist tykkää. Näin on nuo luotettavat tieronlähteet miulle kertoilleet.


      • jauhaa itseensäselvyyksiä
        mä tiedän tän jutun! kirjoitti:

        kyl se totta maar pojist tykkää. Näin on nuo luotettavat tieronlähteet miulle kertoilleet.

        Kaikki julkkikset on homoja.
        Paitsi Henry Saari.
        Se on vain piilohomo.


    • AnnaT.

      Ei varmasti ole hintti Teemu. Ei myöskään muut bändin jäsenet. Sen verran naisten vietävissä näkyvät olevan. Ihme juttu kun sormuksiakin on. Miksi sitoutua jos ei pysty siihen?

      • enää näille palstoile

        Naisethan nimenomaan pitävät homoista.
        Eivät ole heti vonkaamassa ja jatkoja ehdottamassa.
        Joten juuri homoille on naismaailmassa suuri kysyntä.Kokoajan.
        Ei ihme että vientiä on.

        Mutta ihan oikeasti.Tämä on naurettava keskustelun aihe.Ainakin bändisivulla.
        Seksuaalisuudestaan epävarmat teinipojat näitä juttuja täällä jauhavat.Homous on niille pahempaa kuin kuolema.Oli sitten tosiasiassa joku homo tai ei.Ja mitän vitun väliä sillä on?
        Crashin uus levy helkkarin hyvä.
        Ja se riittää mulle.


    • Todella naismainen ääni sillä... Melkein meinasi yrjö tulla kun kuulin sen ekan kerran ja samalla jouduin vielä katsomaan sen lärviäkin...

      • Hyhhyh

        Siinä vasta täyshintti! Sopii hyvin porukkaan.


    • hyvää musaa

      Suomen The Cardigans?

    • ja lahjakas

      Mitä väliä sillä on ? Teemu on ihana! Ja lahjakas.

    • Viljapelto

      Teemu Brunila on hetero, vaimo on ollut jo pitkään. Ilmeisesti heillä on myös lapsia(a), mutta tuo tieto ei ole aivan varma. Jos hän eläytyy lauluun omalla tavallaan ja hänelle on muodostunut erilainen ääni, jota hän tykkää käyttää niin mikäs siinä? Onko matalaääninen nainen lesbo? Eli onko naismaisen äänen omaava mies homo? Lopettakaa yleistäminen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe