Olin täysin myyty, kun näin Danny musikaalin Varkauden teatterissa. Petri Hervanto on upea ääninen, sympaattinen ja vielä komean seksikäskin. Mitä voi vielä vaatia, en saanut silmiäni irti hänestä. Muiden näyttelijöiden suoritusta en enää pysty arvioimaan, jalat meni alta.
Ihana Petri Hervanto
53
2224
Vastaukset
- on..
Sitten ihankuin mäkin..
- mä...
todellakin samaa mieltä asiasta, kesällä hervantoa näin melkein joka päivä ja ei voinut muuta kun "kuolata", vielä en ole päässyt danny-showta katsomaan mutta sekin asia korjaantuu parin kuukauden päästä =)
- "ajattelin"
minäkin esityksessä, että Hervanto on hyvä. Musikaali muuten oli tosi huono ja "Armi" täysi floppi. Teatterin pitäisi ajattella ketä palkkaa ohjelmistoon.
- vai mitä?
Armin esittäjä Marianne Kettunen on kyllä raudankova ammattilainen. "Oikea" Danny pyysi häntä tekemään kanssaan dueton kun näki hänen suorituksensa näytelmässä. Ainahan sitä saa arvostella ja makuasioista ei voi kiistellä mutta ei kannata haukkua flopiksi ketään vain omien mieltymysten perusteella varsinkin kun alan ammattilaiset jotka tietävät asioista enemmän ovat toista mieltä.
- ffffffff
vai mitä? kirjoitti:
Armin esittäjä Marianne Kettunen on kyllä raudankova ammattilainen. "Oikea" Danny pyysi häntä tekemään kanssaan dueton kun näki hänen suorituksensa näytelmässä. Ainahan sitä saa arvostella ja makuasioista ei voi kiistellä mutta ei kannata haukkua flopiksi ketään vain omien mieltymysten perusteella varsinkin kun alan ammattilaiset jotka tietävät asioista enemmän ovat toista mieltä.
Vai on oman mielipiteen kertominen väärin!!!!!!!!!!!!!!!ammattilaisset ei ole koko kansa.
- Sonja H
ffffffff kirjoitti:
Vai on oman mielipiteen kertominen väärin!!!!!!!!!!!!!!!ammattilaisset ei ole koko kansa.
Yleensä en kirjoittele näille palstoille, mutta nyt teen poikkeuksen. Esityksen kävin Varkaudessa katsomassa ja Armia esittävä henkilön esittäminen oli täysin yliampuvaa. Ammattitaidottomuus kuulsi hänen äänestään, joka vielä korostui tästä hänen teennäisyydestään.
- Armia
Sonja H kirjoitti:
Yleensä en kirjoittele näille palstoille, mutta nyt teen poikkeuksen. Esityksen kävin Varkaudessa katsomassa ja Armia esittävä henkilön esittäminen oli täysin yliampuvaa. Ammattitaidottomuus kuulsi hänen äänestään, joka vielä korostui tästä hänen teennäisyydestään.
Eikö Marianne muka näytellyt hienosti Armia, jonka esiintyminen "oli täysin yliampuvaa ja ammattitaidottomuus kuulsi hänen äänestään, joka vielä korostui tästä hänen teennäisyydestään."
Olisihan Marianne voinut esitää Armia ammattilaisena, mutta sehän se vasta yliampuvalta olisi kuulostanut. Vai kävitkö edes koskaan katsomassa Armia livenä?
- OUBOI
Ottaa pataan tollanen ittensä hypettäminen...
- joutaisi
mielestäni saiturin mekan kassalle, kun siellä on niin tympeetä porukkaa.
- käy teatterissa
...mitähän tarkoitat? Sulla ei taida olla kulttuuri lähellä sydäntä...
- ======
käy teatterissa kirjoitti:
...mitähän tarkoitat? Sulla ei taida olla kulttuuri lähellä sydäntä...
KULTTUURI! Voi pyhä yksinkertaisuus.
- sinä
====== kirjoitti:
KULTTUURI! Voi pyhä yksinkertaisuus.
=======, Kulttuurin lyhyt määritelmä:
Kulttuuri tarkoittaa tietylle ihmisryhmälle ominaista käytöstä, tapoja ja historiaa. Kulttuuri on kaikkea ihmisen toimintaa. - niin tajuatte
sinä kirjoitti:
Kulttuuri tarkoittaa tietylle ihmisryhmälle ominaista käytöstä, tapoja ja historiaa. Kulttuuri on kaikkea ihmisen toimintaa.www.mariannekettunen.com
- =====
sinä kirjoitti:
Kulttuuri tarkoittaa tietylle ihmisryhmälle ominaista käytöstä, tapoja ja historiaa. Kulttuuri on kaikkea ihmisen toimintaa.tärkeilijä. Tiedän mitä on kulttuuri.
- ...kyllä huomaa : )
===== kirjoitti:
tärkeilijä. Tiedän mitä on kulttuuri.
---
- uusi fanittaja
Enpä ole Hervannon laululle aikaisemmin korvaani lotkauttanut mutta Hän Suorastaan Loistaa esiintyessään Dannynä teatterissa. Hieno homma, todella hyvä! Ansiokas esitys.
Bändi on mahtava, hehkuttavat oikein kunnolla ja Marianne kaunis sekä osaava rooleissaan.
Kiitos ohjaajalle ja teatterin työntekijöille - esitys oli mahtava.- MAHTAVAA
Esityksesi oli tosi loistavaa, mutta minun mielestäni tämä osaamaton naisartisti pilaa koko näytöksen. Toivoisin teatterin harkitsevan tulevaisuutta ajatellen ettei enää palkkaa tollaisia rääkyjiä.
- Anonyymi
Vieläkö Petri Hervanto ja Tiina Räsänen, tangokuninkaalliset, asuvat Varkaudessa? Entä kaupungin oma laulajatyttö Marianne Kettunen?
- Anonyymi
Petri ja Tiina kyllä, miten lie tuon Mariannen kanssa.
- Anonyymi
timo kilpeläinen
- Anonyymi
broilernakki
- Anonyymi
kiss salimies
- Anonyymi
salimies
- Anonyymi
sukat
- Anonyymi
Kamalaa
- Anonyymi
https://www.flickr.com/photos/httpwwwflickrcomgroupsfinstreetart/5309717214/
tää on panicin kova - Anonyymi
mitä kelaat siitä
- Anonyymi
panic elää
- Anonyymi
jumalan kanssa meni sukset ristiin vei multa rakkaan
- Anonyymi
olen vielä
- Anonyymi
kirosisen sen pois
- Anonyymi
kirkossa
- Anonyymi
multa ette vie
- Anonyymi
2011
- Anonyymi
kirosin ne jumala t mitkä lie pois
- Anonyymi
kunnes meni sukset ristiin sen jumalan kanssa sen just
jeesus kristuksen - Anonyymi
VUODESTA 2012 OLLAAN OLTU SEN JUMALAN KANSSA VIHOISSA
- Anonyymi
en sovi
- Anonyymi
minä vois sopia mutta laske miten pitkään on tullu niskaan siitä
- Anonyymi
minä olen pimeän puolen tyyppejä
- Anonyymi
minä en välttämättä ole sen jumalan kanssa kaveria
- Anonyymi
satan
- Anonyymi
saatana
- Anonyymi
jumalan olen kironnut helvettiin
- Anonyymi
https://www.flickr.com/photos/httpwwwflickrcomgroupsfinstreetart/5299745985/
pikkukaupunki mun piissi - Anonyymi
ei oo hyvä lähtee transu jouku maalipirrtin sinisillä pentisoleilla vetää
- Anonyymi
fuck rednex
- Anonyymi
inhottava on putkassa olla ilman alusvaatteita ja onko takkui onko kengät onko takki on
- Anonyymi
noissa ei oo semmosista kiinni nuo on ihan ei kuulu teille ite diggaillu abstrakia taidetta mitä on optettukin nuorena mulle kouluissa ja tällee
- Anonyymi
ei oo sioille tilaa vieläkää
- Anonyymi
zhine parempi piissi ku vesan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1057111- 474886
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562741Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52258Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101228Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1821187Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921053Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai248876Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30866Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179813