Ihana Petri Hervanto

uusi fani

Olin täysin myyty, kun näin Danny musikaalin Varkauden teatterissa. Petri Hervanto on upea ääninen, sympaattinen ja vielä komean seksikäskin. Mitä voi vielä vaatia, en saanut silmiäni irti hänestä. Muiden näyttelijöiden suoritusta en enää pysty arvioimaan, jalat meni alta.

53

2345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on..

      Sitten ihankuin mäkin..

    • mä...

      todellakin samaa mieltä asiasta, kesällä hervantoa näin melkein joka päivä ja ei voinut muuta kun "kuolata", vielä en ole päässyt danny-showta katsomaan mutta sekin asia korjaantuu parin kuukauden päästä =)

    • "ajattelin"

      minäkin esityksessä, että Hervanto on hyvä. Musikaali muuten oli tosi huono ja "Armi" täysi floppi. Teatterin pitäisi ajattella ketä palkkaa ohjelmistoon.

      • vai mitä?

        Armin esittäjä Marianne Kettunen on kyllä raudankova ammattilainen. "Oikea" Danny pyysi häntä tekemään kanssaan dueton kun näki hänen suorituksensa näytelmässä. Ainahan sitä saa arvostella ja makuasioista ei voi kiistellä mutta ei kannata haukkua flopiksi ketään vain omien mieltymysten perusteella varsinkin kun alan ammattilaiset jotka tietävät asioista enemmän ovat toista mieltä.


      • ffffffff
        vai mitä? kirjoitti:

        Armin esittäjä Marianne Kettunen on kyllä raudankova ammattilainen. "Oikea" Danny pyysi häntä tekemään kanssaan dueton kun näki hänen suorituksensa näytelmässä. Ainahan sitä saa arvostella ja makuasioista ei voi kiistellä mutta ei kannata haukkua flopiksi ketään vain omien mieltymysten perusteella varsinkin kun alan ammattilaiset jotka tietävät asioista enemmän ovat toista mieltä.

        Vai on oman mielipiteen kertominen väärin!!!!!!!!!!!!!!!ammattilaisset ei ole koko kansa.


      • Sonja H
        ffffffff kirjoitti:

        Vai on oman mielipiteen kertominen väärin!!!!!!!!!!!!!!!ammattilaisset ei ole koko kansa.

        Yleensä en kirjoittele näille palstoille, mutta nyt teen poikkeuksen. Esityksen kävin Varkaudessa katsomassa ja Armia esittävä henkilön esittäminen oli täysin yliampuvaa. Ammattitaidottomuus kuulsi hänen äänestään, joka vielä korostui tästä hänen teennäisyydestään.


      • Armia
        Sonja H kirjoitti:

        Yleensä en kirjoittele näille palstoille, mutta nyt teen poikkeuksen. Esityksen kävin Varkaudessa katsomassa ja Armia esittävä henkilön esittäminen oli täysin yliampuvaa. Ammattitaidottomuus kuulsi hänen äänestään, joka vielä korostui tästä hänen teennäisyydestään.

        Eikö Marianne muka näytellyt hienosti Armia, jonka esiintyminen "oli täysin yliampuvaa ja ammattitaidottomuus kuulsi hänen äänestään, joka vielä korostui tästä hänen teennäisyydestään."
        Olisihan Marianne voinut esitää Armia ammattilaisena, mutta sehän se vasta yliampuvalta olisi kuulostanut. Vai kävitkö edes koskaan katsomassa Armia livenä?


    • OUBOI

      Ottaa pataan tollanen ittensä hypettäminen...

      • joutaisi

        mielestäni saiturin mekan kassalle, kun siellä on niin tympeetä porukkaa.


      • käy teatterissa

        ...mitähän tarkoitat? Sulla ei taida olla kulttuuri lähellä sydäntä...


      • ======
        käy teatterissa kirjoitti:

        ...mitähän tarkoitat? Sulla ei taida olla kulttuuri lähellä sydäntä...

        KULTTUURI! Voi pyhä yksinkertaisuus.


      • sinä
        ====== kirjoitti:

        KULTTUURI! Voi pyhä yksinkertaisuus.

        =======, Kulttuurin lyhyt määritelmä:

        Kulttuuri tarkoittaa tietylle ihmisryhmälle ominaista käytöstä, tapoja ja historiaa. Kulttuuri on kaikkea ihmisen toimintaa.


      • niin tajuatte
        sinä kirjoitti:

        =======, Kulttuurin lyhyt määritelmä:

        Kulttuuri tarkoittaa tietylle ihmisryhmälle ominaista käytöstä, tapoja ja historiaa. Kulttuuri on kaikkea ihmisen toimintaa.

        www.mariannekettunen.com


      • =====
        sinä kirjoitti:

        =======, Kulttuurin lyhyt määritelmä:

        Kulttuuri tarkoittaa tietylle ihmisryhmälle ominaista käytöstä, tapoja ja historiaa. Kulttuuri on kaikkea ihmisen toimintaa.

        tärkeilijä. Tiedän mitä on kulttuuri.


      • ...kyllä huomaa : )
        ===== kirjoitti:

        tärkeilijä. Tiedän mitä on kulttuuri.

        ---


    • uusi fanittaja

      Enpä ole Hervannon laululle aikaisemmin korvaani lotkauttanut mutta Hän Suorastaan Loistaa esiintyessään Dannynä teatterissa. Hieno homma, todella hyvä! Ansiokas esitys.

      Bändi on mahtava, hehkuttavat oikein kunnolla ja Marianne kaunis sekä osaava rooleissaan.

      Kiitos ohjaajalle ja teatterin työntekijöille - esitys oli mahtava.

      • MAHTAVAA

        Esityksesi oli tosi loistavaa, mutta minun mielestäni tämä osaamaton naisartisti pilaa koko näytöksen. Toivoisin teatterin harkitsevan tulevaisuutta ajatellen ettei enää palkkaa tollaisia rääkyjiä.


    • Anonyymi

      Vieläkö Petri Hervanto ja Tiina Räsänen, tangokuninkaalliset, asuvat Varkaudessa? Entä kaupungin oma laulajatyttö Marianne Kettunen?

      • Anonyymi

        Petri ja Tiina kyllä, miten lie tuon Mariannen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Petri ja Tiina kyllä, miten lie tuon Mariannen kanssa.

        Kyllä asuu


    • Anonyymi

      timo kilpeläinen

    • Anonyymi

      broilernakki

    • Anonyymi

      kiss salimies

    • Anonyymi

      salimies

    • Anonyymi

      sukat

    • Anonyymi

      Kamalaa

    • Anonyymi

      mitä kelaat siitä

    • Anonyymi

      panic elää

    • Anonyymi

      jumalan kanssa meni sukset ristiin vei multa rakkaan

    • Anonyymi

      olen vielä

    • Anonyymi

      kirosisen sen pois

    • Anonyymi

      kirkossa

    • Anonyymi

      multa ette vie

    • Anonyymi

      2011

    • Anonyymi

      kirosin ne jumala t mitkä lie pois

    • Anonyymi

      kunnes meni sukset ristiin sen jumalan kanssa sen just
      jeesus kristuksen

    • Anonyymi

      VUODESTA 2012 OLLAAN OLTU SEN JUMALAN KANSSA VIHOISSA

    • Anonyymi

      en sovi

    • Anonyymi

      minä vois sopia mutta laske miten pitkään on tullu niskaan siitä

    • Anonyymi

      minä olen pimeän puolen tyyppejä

    • Anonyymi

      minä en välttämättä ole sen jumalan kanssa kaveria

    • Anonyymi

      satan

    • Anonyymi

      saatana

    • Anonyymi

      jumalan olen kironnut helvettiin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ei oo hyvä lähtee transu jouku maalipirrtin sinisillä pentisoleilla vetää

    • Anonyymi

      fuck rednex

    • Anonyymi

      inhottava on putkassa olla ilman alusvaatteita ja onko takkui onko kengät onko takki on

    • Anonyymi

      noissa ei oo semmosista kiinni nuo on ihan ei kuulu teille ite diggaillu abstrakia taidetta mitä on optettukin nuorena mulle kouluissa ja tällee

    • Anonyymi

      ei oo sioille tilaa vieläkää

    • Anonyymi

      zhine parempi piissi ku vesan

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe