Naurettava Kehä II

Auto--Antero

Vittu että on hölmösti rakennettu tuo kysinen väylä!
Vaan kyllä se on tosi tarpeeseen tehty. Ilman Kehä II ei Espoossa pääse minnekään.
Eniten kummastuttaa Matinkylänpuoleinen osa.

Miksi VITUSSA ei ole eritasoliittymää Länsiväylälle?????
Miksi tuplakaistat kapenevat yhdeksi ja kyljestä otetaan vielä kaksi kaistaa sillan alle liikennevaloihin ruuhkaa tekemään????
Siis neljä yhteen ja HAISTAVITUNliikennevalot päälle, jouhevan eritasoliittymän sijaan????

Voi minkälaisia Urpoja onkaan päättänyt asioista!

Toisessa päässä on hillittömät mutkaviritelmät jotka lopulta jotavat 90asteen kohtauskulmalla kehälle.
EIKÖ TILAA LÖYDY JOUHEVAMMILLE RAMPEILLE, ETTÄ SAAN VETÄÄ KAHTASATAA KEHÄLLE VITUN VATIPÄÄT???????
Kumma, kun meillä ei osata rakentaa teitä?

19

1860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkahattusetä

      Antero taas käyttää v-alkuista sanaa ihan kuin olisi moisen ihmeen joskus nähnyt muuta kuin syntyessään.

      Menes nyt taas ulos leikkimään. Jos vaikka naapurin tyttö näyttäis sulle, miten hiekkakakkuja tehdään.

    • Kaupunki Espoo

      Länsiväylältä pitäisi olla ainakin yksi liittymä lisää matinkykään koska nyt kaikki pääsee helsingistä päin vain yhden liittymän kautta. Autoja ja asukkaita on kuitenkin aika paljon yhdelle kaistalle tuolla ja moniin liikennevaloihin!

      Omenan kohdalle ei ehkä kannata tunkea lisää liikennettä vaan seuraava liittymä sinne friisilän kohdalle. Silloin myös friisiläläiset saisi melkein suoran kaistan kotiin ja toisella puolella matinkylää asuvat. Eikä tarvitsisi ajaa lähiöiden läpi, turhaa läpikulkuliikennettä.

    • Avulias

      Uskon kyllä vakaasti, että loistoautosi kääntyy siltä rampilta kahtasataa kehälle taitavan kuljettajan, siis juuri sinun käsissäsi. Ainakin sinun kannattaa ehdottomasti yrittää, eihän sitä muuten voi tietää. Mieluusti jo tänään.

      • Auto--Antero 

        jos istun hajareisin naamasi päälle ja päästän kananmunan katkut päin naamaasi?

        RUAHHAHAHHAHHAHHAA


      • Auto--Antero

        Kauniaisen sunnasta kehälle, voin saada nipin napin 200 mittariin, kunnes joutuu jarruttaman älytttömän s-mutkan takia.
        Jos mutka olisi suora, kuten kaikkialla muualla teitä tehdään, olisi helppoa liittyä kehälle vaikka 250km/h.
        Miksi kummassa siinä on mutkia?


      • mutkat
        Auto--Antero kirjoitti:

        Kauniaisen sunnasta kehälle, voin saada nipin napin 200 mittariin, kunnes joutuu jarruttaman älytttömän s-mutkan takia.
        Jos mutka olisi suora, kuten kaikkialla muualla teitä tehdään, olisi helppoa liittyä kehälle vaikka 250km/h.
        Miksi kummassa siinä on mutkia?

        juuri sinua varten? Hauskempaahan mutkille on neppailla, vai mitä?


    • ehdit

      Sillä loistoLada 110 STW:llä ihan tarpeeks hyvin, joten älä valita. Onkos sun Lada 110 päässy ees katsastuksesta läpi?

    • jos olisi

      Katos antsa, sana Espoo selvittää ja selventää kaiken...Espoo=nolla.

    • tää väylä

      on rakennettu niinkuin on - etkö tajua, vatipää?

    • Rellu5L

      Asiahan on niin, että Kehä 1 alettiin rakentamaan silloin kun kävin kansakoulua, onneksi peruskoulua ei vielä silloin oltu keksitty, ja rakentaminen jatkuu näillä näkymin vielä poismenoni jälkeenkin.

    • aapo2

      Mitäs asut siellä espoossa ?
      Täysin omaa syytäsi koko juttu !

      • ei ole

        todellisuudessa paskaakaan.


    • Auto--Antero

      On nuo kommentit. Eikö se tullut sitten selväksi?
      KEHÄ II liittymät SUKKAA KYBÄLLÄ!!!!!!!

      Mitä näillä on asian kanssa tekemistä?


         


      >
      >
      >
      >

      Aika hassua, että nuo 95% "eliittiin" kuuluvat "lottovoittajat" ymmärtävät asioita noinkin huonosti.
      Eipä pidä ihmetellä, miksi kaikki on liikenteessä niin PÄIN VITTUA, kun 95% KANSASTA ON PELKKIÄ TYHJÄPÄITÄ!!!

      Haistelkaa vittua vatipäät!!!!!!

    • olen Anteron kanssa samaa mieltä, mutta mielestäni Kehä II on varsinkin Matinkylän päästä kehnosti suunniteltu. Kehä II - Länsiväylä kulmassa pitäisi olla eritasoliittymä, nyt ainoa mikä oikeasti vetää on kauniaisten suunnalta omenalle päin, Helsingin suunnalta pääsee vielä siedettävästi Kauniaisiin päin, mutta kaikki muut suunnat tökkii pahasti.

      • Auto--Antero

        Kauniaisista pääsee helpolla Länsiväylää länteen, mutta kuka vittu sinne pöndelle haluaa?
        Stadista Graniin päin ei pääse ylös, kuin Nihtisillan kautta, kolmet HAISTAVITUN punavalot kärsittyään.
        Miksi VITUSSA ei ole ramppia vastakkaisella puolella siinä, missä Granista poistutaankin hillittömien ramppien kautta yllättäen tiukkenevaan s-mutkaan.
        Eikä Granista pääse vanhan turskan suuntaan, kuin Nihtisillan kautta kolmet HAISTAVITUN punavalot kärsittyään. Siksi painelenkin aina junaradan alta viherin suuntaan sata lasissa.
        Lisäksi pitäisi olla tuplatunnelit ja kaistat vanhalle turskalle asti.

        Vittu että ottaa pataan moiset köyhät tienrakentajat.
        SUOmaalainen tienrakennus on syvältä PERSEESTÄ!!!!!
        Vain minuutin mittainen excursio esim. Hollannissa saa minut oksentamaan kotiin tultuani.
        On meinaan hienot rampit ja sillat joka paikassa.
        Selitykseksi ei kelpaa että siellä asuu 40miljoonaa
        veronmaksajaa, kun siltoja ja ramppeja on tuhat kertaa enemmän ja kaikki fiksummin rakennettuja kuin SUOmaassa.

        SUOmaalainen tienrakennus haisee katalysaattorini kananmunatuoksuille.


      • Barbeito
        Auto--Antero kirjoitti:

        Kauniaisista pääsee helpolla Länsiväylää länteen, mutta kuka vittu sinne pöndelle haluaa?
        Stadista Graniin päin ei pääse ylös, kuin Nihtisillan kautta, kolmet HAISTAVITUN punavalot kärsittyään.
        Miksi VITUSSA ei ole ramppia vastakkaisella puolella siinä, missä Granista poistutaankin hillittömien ramppien kautta yllättäen tiukkenevaan s-mutkaan.
        Eikä Granista pääse vanhan turskan suuntaan, kuin Nihtisillan kautta kolmet HAISTAVITUN punavalot kärsittyään. Siksi painelenkin aina junaradan alta viherin suuntaan sata lasissa.
        Lisäksi pitäisi olla tuplatunnelit ja kaistat vanhalle turskalle asti.

        Vittu että ottaa pataan moiset köyhät tienrakentajat.
        SUOmaalainen tienrakennus on syvältä PERSEESTÄ!!!!!
        Vain minuutin mittainen excursio esim. Hollannissa saa minut oksentamaan kotiin tultuani.
        On meinaan hienot rampit ja sillat joka paikassa.
        Selitykseksi ei kelpaa että siellä asuu 40miljoonaa
        veronmaksajaa, kun siltoja ja ramppeja on tuhat kertaa enemmän ja kaikki fiksummin rakennettuja kuin SUOmaassa.

        SUOmaalainen tienrakennus haisee katalysaattorini kananmunatuoksuille.

        En tiedä/muista paljonko tuossa hommassa säästettiin, mutta tottahan se on että aivan älykääpiöiden touhua taas kerran.

        Vastaava, ei kuitenkaan yhtä paha juttu toisessa päässä. Karaportin valojen jälkeenhän kaistoja on vain yksi. Kun ruuhka-aikaan suurin osa pyrkii vanhaa Turuntietä vasemmalle, on jono niin pitkä, että oikealle pyrkivät juuttuvat siihen myös. Varmaan olisikin maksanut aivan helvetisti rakentaa se loppupätkä kaksikaistaiseksi! Puhutaan taatusti ihan toisen kokoluokan rahoista kuin Länsiväylän päässä.

        Entäs sitten se kun tulee Omenan parkkihallista ulos siitä Länsiväylän puoleisesta ovesta. Tekemällä siihen viiden metrin pätkä päästäisiin samalle rampille linja-autojen kanssa (en ole koskaan sattunut siihen samaan aikaan bussin kanssa) ja sitä myöden Länsiväylälle kohti Helsinkiä. Mutta ei! Ei muuta kuin kierrät takaisin Matinkylän katuverkostolle.

        Tekee jo mieli minunkin käyttää v-alkuisia sanoja. Ajokortittomat ääliöliikennesuunnittelijat taas asialla!


    • kunsutsai

      Mutsis oli, kun sut sai.

      Lopeta jo pelle toi valittaminen.

      Jos sulla olis kunnon kottero, niin ei pitäs valitella moisista.

      • Auto--Antero

        Loistoauto!
        Se ei paljoa lohduta kun ei ole kunnon teitä missä ajella.
        Aina pitää lähteä merta edemmäs...


      • sipoossa
        Auto--Antero kirjoitti:

        Loistoauto!
        Se ei paljoa lohduta kun ei ole kunnon teitä missä ajella.
        Aina pitää lähteä merta edemmäs...

        Leiki vaikka sipoossa.

        Moottorintien rammppi tosi kireä mutka ja saa ajaa 120 lasissa.Normaaliautoilija vetää sen 60 lasissa........


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe