Niin se vaan lipui Italiaan suuri ja komea suomalainen Finnlines, minkähän takia sen nimi on vielä Finnlines???
Olisiko parempi jos suomalaiset merimiehet ei pestautuisi suomalaisten pörssiyhtiöiden laivoihin tai nythän niitä ei enää ole.
Grimaldi
8
1550
Vastaukset
- Ihan oikeesti
Ketä tää kiinnostaa?
- Wanha äijä
Pitäisi muuten kiinnostaa kaikkia. Valitettavasti vaan tässä turvenuijalandiassa ei koskaan ole ymmärretty oma kauppalaivaston tärkeyttä. Juuri siksi olemme nykyisessä tilanteessa, jolloin laivastoa ei käytännössä enää ole. Toivottavasti minun elinaikanani ei tule kriisiä jolloin maamme huolto olisi riippuvainen kauppalaivastosta jota ei ole. Teille jälkeeni jääville mistään kiinnostumattomille ääliölle saakin sitten puolestani tapahtua aivan mitä hyvänsä.
- Manjaana
Wanha äijä kirjoitti:
Pitäisi muuten kiinnostaa kaikkia. Valitettavasti vaan tässä turvenuijalandiassa ei koskaan ole ymmärretty oma kauppalaivaston tärkeyttä. Juuri siksi olemme nykyisessä tilanteessa, jolloin laivastoa ei käytännössä enää ole. Toivottavasti minun elinaikanani ei tule kriisiä jolloin maamme huolto olisi riippuvainen kauppalaivastosta jota ei ole. Teille jälkeeni jääville mistään kiinnostumattomille ääliölle saakin sitten puolestani tapahtua aivan mitä hyvänsä.
On kumma,että on kehdattu pitää Finnlines nimi, se olisi pitänyt vaihtaa joksikin muuksi jo vuosia sitten.Ei Finnlinesillä ole Suomen kanssa muuta tekemistä, kuin rahastaa rekkafirmoja, tosin viisaammat ovat siirtyneet käyttämään muiden varustamojen palveluja.Täytyy ihmetellä osakkeenomistajien tyhmyyttä, kun ovat antaneet Laageroosin kupata ja tuhota firmaansa.Kun Antti tuli finskilinskille niin ensimmäiseksi sille piti hommata merenkulkuneuvoksen titteli, vaikkei äijä ymmärrä merenkulusta mitään.
- liki 2 milssiä
Manjaana kirjoitti:
On kumma,että on kehdattu pitää Finnlines nimi, se olisi pitänyt vaihtaa joksikin muuksi jo vuosia sitten.Ei Finnlinesillä ole Suomen kanssa muuta tekemistä, kuin rahastaa rekkafirmoja, tosin viisaammat ovat siirtyneet käyttämään muiden varustamojen palveluja.Täytyy ihmetellä osakkeenomistajien tyhmyyttä, kun ovat antaneet Laageroosin kupata ja tuhota firmaansa.Kun Antti tuli finskilinskille niin ensimmäiseksi sille piti hommata merenkulkuneuvoksen titteli, vaikkei äijä ymmärrä merenkulusta mitään.
vuodessa rahaa tienaa. Kyllä (hän) ymmärtää, me emme.
- Gyl se niin on
Wanha äijä kirjoitti:
että onko siinä jotain uutisarvoa, kun firma, jossa on kaksi kuppasta ropaxia finskilipun alla (vielä toistaiseksi) häviää jonnekin Naappoolliinn. Et ei se oo mun mielestä kyse turvenuijamaisuudesta tässä tapauksessa, ei jää vaan varmaan kauhean moni kaipaamaan niitä kahta ropaxia, niitä vuosien varrella menetettyjä työpaikkoja on niin paljon enemmän.
- Luigi
Gyl se niin on kirjoitti:
että onko siinä jotain uutisarvoa, kun firma, jossa on kaksi kuppasta ropaxia finskilipun alla (vielä toistaiseksi) häviää jonnekin Naappoolliinn. Et ei se oo mun mielestä kyse turvenuijamaisuudesta tässä tapauksessa, ei jää vaan varmaan kauhean moni kaipaamaan niitä kahta ropaxia, niitä vuosien varrella menetettyjä työpaikkoja on niin paljon enemmän.
Niin on se kumma ettei kukaan ole noteerannut aiempia liputuksia, 80 laivaa on jo muitten lippujen alla Finnlinesilla.Tuntuu,että on mennyt puurot ja vellit sekaisin päättäjillä, Finnlineshan on pörssiyhtiö, jonka osakkeita voi ostaa kuka hyvänsä.Merimiehelle on se ja sama mikä lippu liehuu laivan perässä, palkkahan on pääasia, Laagerroos vaan ei halua työllistää suomalaisia merimiehiä lippulaivoihinsa, kaikki muut kansallisuudet on hänen mielestä parempia. Muuttuuko huoltovarmuus paremmaksi jos Italialaisvarustamon laivat ovat suomen lipun alla? Eiköhän lippu vaihdu kriisitilanteessa äkkiä. Peli oli pelattu siinä vaiheessa, kun Enso myi Finnlinesin yksityisille koijareille.
- finnlines321
Minäkin luulin että finnlines on kotimainen, joopa joo.
- KeikkuukoNe
Giggoloo, Bersusglooni, mammamia, Italiaanoo...... !! Sokka IRTI ! Napolin katupojat !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742