Niin se vaan lipui Italiaan suuri ja komea suomalainen Finnlines, minkähän takia sen nimi on vielä Finnlines???
Olisiko parempi jos suomalaiset merimiehet ei pestautuisi suomalaisten pörssiyhtiöiden laivoihin tai nythän niitä ei enää ole.
Grimaldi
8
1565
Vastaukset
- Ihan oikeesti
Ketä tää kiinnostaa?
- Wanha äijä
Pitäisi muuten kiinnostaa kaikkia. Valitettavasti vaan tässä turvenuijalandiassa ei koskaan ole ymmärretty oma kauppalaivaston tärkeyttä. Juuri siksi olemme nykyisessä tilanteessa, jolloin laivastoa ei käytännössä enää ole. Toivottavasti minun elinaikanani ei tule kriisiä jolloin maamme huolto olisi riippuvainen kauppalaivastosta jota ei ole. Teille jälkeeni jääville mistään kiinnostumattomille ääliölle saakin sitten puolestani tapahtua aivan mitä hyvänsä.
- Manjaana
Wanha äijä kirjoitti:
Pitäisi muuten kiinnostaa kaikkia. Valitettavasti vaan tässä turvenuijalandiassa ei koskaan ole ymmärretty oma kauppalaivaston tärkeyttä. Juuri siksi olemme nykyisessä tilanteessa, jolloin laivastoa ei käytännössä enää ole. Toivottavasti minun elinaikanani ei tule kriisiä jolloin maamme huolto olisi riippuvainen kauppalaivastosta jota ei ole. Teille jälkeeni jääville mistään kiinnostumattomille ääliölle saakin sitten puolestani tapahtua aivan mitä hyvänsä.
On kumma,että on kehdattu pitää Finnlines nimi, se olisi pitänyt vaihtaa joksikin muuksi jo vuosia sitten.Ei Finnlinesillä ole Suomen kanssa muuta tekemistä, kuin rahastaa rekkafirmoja, tosin viisaammat ovat siirtyneet käyttämään muiden varustamojen palveluja.Täytyy ihmetellä osakkeenomistajien tyhmyyttä, kun ovat antaneet Laageroosin kupata ja tuhota firmaansa.Kun Antti tuli finskilinskille niin ensimmäiseksi sille piti hommata merenkulkuneuvoksen titteli, vaikkei äijä ymmärrä merenkulusta mitään.
- liki 2 milssiä
Manjaana kirjoitti:
On kumma,että on kehdattu pitää Finnlines nimi, se olisi pitänyt vaihtaa joksikin muuksi jo vuosia sitten.Ei Finnlinesillä ole Suomen kanssa muuta tekemistä, kuin rahastaa rekkafirmoja, tosin viisaammat ovat siirtyneet käyttämään muiden varustamojen palveluja.Täytyy ihmetellä osakkeenomistajien tyhmyyttä, kun ovat antaneet Laageroosin kupata ja tuhota firmaansa.Kun Antti tuli finskilinskille niin ensimmäiseksi sille piti hommata merenkulkuneuvoksen titteli, vaikkei äijä ymmärrä merenkulusta mitään.
vuodessa rahaa tienaa. Kyllä (hän) ymmärtää, me emme.
- Gyl se niin on
Wanha äijä kirjoitti:
Pitäisi muuten kiinnostaa kaikkia. Valitettavasti vaan tässä turvenuijalandiassa ei koskaan ole ymmärretty oma kauppalaivaston tärkeyttä. Juuri siksi olemme nykyisessä tilanteessa, jolloin laivastoa ei käytännössä enää ole. Toivottavasti minun elinaikanani ei tule kriisiä jolloin maamme huolto olisi riippuvainen kauppalaivastosta jota ei ole. Teille jälkeeni jääville mistään kiinnostumattomille ääliölle saakin sitten puolestani tapahtua aivan mitä hyvänsä.
että onko siinä jotain uutisarvoa, kun firma, jossa on kaksi kuppasta ropaxia finskilipun alla (vielä toistaiseksi) häviää jonnekin Naappoolliinn. Et ei se oo mun mielestä kyse turvenuijamaisuudesta tässä tapauksessa, ei jää vaan varmaan kauhean moni kaipaamaan niitä kahta ropaxia, niitä vuosien varrella menetettyjä työpaikkoja on niin paljon enemmän.
- Luigi
Gyl se niin on kirjoitti:
että onko siinä jotain uutisarvoa, kun firma, jossa on kaksi kuppasta ropaxia finskilipun alla (vielä toistaiseksi) häviää jonnekin Naappoolliinn. Et ei se oo mun mielestä kyse turvenuijamaisuudesta tässä tapauksessa, ei jää vaan varmaan kauhean moni kaipaamaan niitä kahta ropaxia, niitä vuosien varrella menetettyjä työpaikkoja on niin paljon enemmän.
Niin on se kumma ettei kukaan ole noteerannut aiempia liputuksia, 80 laivaa on jo muitten lippujen alla Finnlinesilla.Tuntuu,että on mennyt puurot ja vellit sekaisin päättäjillä, Finnlineshan on pörssiyhtiö, jonka osakkeita voi ostaa kuka hyvänsä.Merimiehelle on se ja sama mikä lippu liehuu laivan perässä, palkkahan on pääasia, Laagerroos vaan ei halua työllistää suomalaisia merimiehiä lippulaivoihinsa, kaikki muut kansallisuudet on hänen mielestä parempia. Muuttuuko huoltovarmuus paremmaksi jos Italialaisvarustamon laivat ovat suomen lipun alla? Eiköhän lippu vaihdu kriisitilanteessa äkkiä. Peli oli pelattu siinä vaiheessa, kun Enso myi Finnlinesin yksityisille koijareille.
- finnlines321
Minäkin luulin että finnlines on kotimainen, joopa joo.
- KeikkuukoNe
Giggoloo, Bersusglooni, mammamia, Italiaanoo...... !! Sokka IRTI ! Napolin katupojat !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,502294Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.932028Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e912000Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241767MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131731Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4941567Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S21540Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491370Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas371275Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761268