http://www.matkaviikko.net/uutiset_nayta_uutinen.php?id=1428&off=1
Thai Airways Helsinkiin
56
5492
Vastaukset
- TGTGTGTGTG
Kun Thain lennot Helsngstä Bangokiin alkavat, vain tyhmä enää matkustaa Finnairin karjakuljetuksessa Thaimaahan.
Jo nykyäänkin Thain lennoilla Tukholmasta, Kööpenhaminasta ja Frankfurtista Bangokiin on joukoittain suomalaisia Finnairiin kyllästyneitä matkustajia. Blue1, SAS ja Lufthansa syöttävät Suomesta sujuvasti Thain lennoille.- Ja taas kerran
Niin, siis itse asiassa nuo TG:n lennothan ne ovat itse asiassa oikeita sellaisia karjakuljetuksia, niinku.
- Tjkk
Ja taas kerran kirjoitti:
Niin, siis itse asiassa nuo TG:n lennothan ne ovat itse asiassa oikeita sellaisia karjakuljetuksia, niinku.
Thai airwaysin matkustamopalvelu economyluokassa on maailman parasta. Palvelu ja tarjoilut vastaavat Finnairin bisnesluokkaa.
- Touko_pouko
Eipä noilla Finskin reittilennoilla nytkään ole suomalaisia kuin 30% matkustajista, talvisin hieman enemmän. Suomen markkinat ovat niin pienet, että on riskaabelia tulla tänne lentelemään kaukolentoja. Thain idea yhdistää reitti jonkun toisen Euroopan kaupungin kanssa kuulostaa fiksulta. Hieno homma, että tulee kilpailua. Olisi kiva lentää isolla koneella myös Pariisiin.
Vaan mitään hyväntekeväisyyttä Thai Airways ei tule harrastamaan, joten jatkuvia mega-alennuksia on turha alkulanseerauksen jälkeen odotella. Ei nuo Tukholman suorat Thai lennot niin halpoja ole.. 8300 kruunua perus-economy hinta. Pieksee tosin Finnairin "turistit lentäkööt tilauslennoilla" hinnat.
Tervetuloa Thai Airways! - koneella Pariisiin?
Touko_pouko kirjoitti:
Eipä noilla Finskin reittilennoilla nytkään ole suomalaisia kuin 30% matkustajista, talvisin hieman enemmän. Suomen markkinat ovat niin pienet, että on riskaabelia tulla tänne lentelemään kaukolentoja. Thain idea yhdistää reitti jonkun toisen Euroopan kaupungin kanssa kuulostaa fiksulta. Hieno homma, että tulee kilpailua. Olisi kiva lentää isolla koneella myös Pariisiin.
Vaan mitään hyväntekeväisyyttä Thai Airways ei tule harrastamaan, joten jatkuvia mega-alennuksia on turha alkulanseerauksen jälkeen odotella. Ei nuo Tukholman suorat Thai lennot niin halpoja ole.. 8300 kruunua perus-economy hinta. Pieksee tosin Finnairin "turistit lentäkööt tilauslennoilla" hinnat.
Tervetuloa Thai Airways!"Olisi kiva lentää isolla koneella myös Pariisiin."
Väitätkö, että Thai saisi noin vain ns. paikallisliikenneoikeudet EU:n sisällä eli Helsingin ja Pariisin välille? - Touko_pouko
koneella Pariisiin? kirjoitti:
"Olisi kiva lentää isolla koneella myös Pariisiin."
Väitätkö, että Thai saisi noin vain ns. paikallisliikenneoikeudet EU:n sisällä eli Helsingin ja Pariisin välille?Väitän.
Esimerkiksi: Chileläinen LAN lentää isolla koneella Santiago-Madrid-Frankfurt reittiä, ja myyvät lentoja myös Euroopan sisälle, hintaan 100 € meno-paluu. Thailla on täysin samat mahdollisuudet, kunhan diplomaattien väliset byrokratian taistelut on käyty. Ainoa rajoitus on, että lennolle pääsee vain passintarkastuksen kautta, koska lento tulee Schengen-rajojen ulkopuolelta. - HELissä
Touko_pouko kirjoitti:
Väitän.
Esimerkiksi: Chileläinen LAN lentää isolla koneella Santiago-Madrid-Frankfurt reittiä, ja myyvät lentoja myös Euroopan sisälle, hintaan 100 € meno-paluu. Thailla on täysin samat mahdollisuudet, kunhan diplomaattien väliset byrokratian taistelut on käyty. Ainoa rajoitus on, että lennolle pääsee vain passintarkastuksen kautta, koska lento tulee Schengen-rajojen ulkopuolelta.Helsinki-Vantaalla on muutama portti (29/30), jotka toimivat niin non-schengen kuin Shengen-lennoille. Lisäksi aina voi myös käyttää bussiporttia eli kone jää platalle, ja matkustajat kuljetetaan bussilla.
- lennot
Olen lentänyt Thailla muutaman kerran Kööpenhaminasta ja kerran Tukholmasta Bangkokiin. Palvelussa ei ole ollut moittimista. Ensimmäisellä kerralla noin 30 vuotta sitten matkustajille jaettiin jopa orkidea ja yhtiön logolla varustettu avainrengas.
Turvallisuustilastoissa yhtiö pärjää heikonlaisesti; muutamia onnettomuuksia on sattunut, joissa syy on ollut lähinnä ammattitaidon puutteessa. Tämä on sinänsä normaalia. Nyrkkisääntönä voidaan sanoa, että kehitysmaiden yhtiöt lentavät noin 10 % lennoista, mutta niille sattuu 90 % onnettomuuksista.- siikalatvanen
1990 thai lensi vuoden ajan Helsinkiin. Ensimmäinen puoli vuotta meni oikein hyvin mutta sitten tuli lama ja reitti jouduttiin lopettamaan.
- kossukolmonenkolme
siikalatvanen kirjoitti:
1990 thai lensi vuoden ajan Helsinkiin. Ensimmäinen puoli vuotta meni oikein hyvin mutta sitten tuli lama ja reitti jouduttiin lopettamaan.
Meni hyvin? Mitä tarkoitat että meni hyvin?
- siikalatvanen
Tarkoitan että koneet oli täynnä. Yritin varata lennon mutta kaikki paikat oli varattu pariksi kuukaudeksi eteenpäin. Liikennöi tuolloin 2 kertaa viikossa.
- Skeptikkoko
En ole nähnyt yhtäkään kuvaa Thai Airwaysin koneesta Helsinki-Vantaalla, joten koko juttu taitaa olla vain urbaania legendaa.
- DCkypä
No, nyt olet.
http://www.airliners.net/photo/Thai-Airways-International/McDonnell-Douglas-DC-10-30-ER/1454872/L
Toki tuolla ei ole mitään tekemistä Thain Helsingin lentojen aloittamisen kanssa. - OlikoNäin
Reitti ei muistaakseni ollut suora, vaan jonkin saksalaisen kaupungin kautta?
- Jorkke55
Kyllä keväällä 1990 oli suora lento.
- Jorkke55
Minkä takia ei aloittanutkaan lentoja talvikaudella 06 - 07? Taitaa thain Helsingin lennot olla ikuista toiveajattelua.
- Korkke85
Kyllä ne on nyt nähty. Thai ei tule enää koskaan Helsinkiin. Varsinkaan nyt kun Qatar tuli ja pääsee vuoden ympäri 4xx-5xx hinnoilla Thaimaahan.
Finnair saisi puolestani lopettaa Bangkokin lennot, ei niillä erityisemmin eurooppalaiset yhtiöt rahaa tee etenkään kesäkuukausina. - Jorkke86
Korkke85 kirjoitti:
Kyllä ne on nyt nähty. Thai ei tule enää koskaan Helsinkiin. Varsinkaan nyt kun Qatar tuli ja pääsee vuoden ympäri 4xx-5xx hinnoilla Thaimaahan.
Finnair saisi puolestani lopettaa Bangkokin lennot, ei niillä erityisemmin eurooppalaiset yhtiöt rahaa tee etenkään kesäkuukausina.sinä korkke85 peräkammarinpoikana Kainuusta tiedät ihan varmaan kuka tekee ja miten paljon rahaa.
Minun puolesta sinä joutaisit töihin. - Korkke85
Sitä Jorkke86 idiootti, voit ihan itse googlettaa asiasta niin silmäsi voisivat avautua. Mutta eihän tuollaiset idiootit osaa englantia, niin saat pysyä tuossa tietämättömyydessäsi.
- Jorkke86
Korkke85 kirjoitti:
Sitä Jorkke86 idiootti, voit ihan itse googlettaa asiasta niin silmäsi voisivat avautua. Mutta eihän tuollaiset idiootit osaa englantia, niin saat pysyä tuossa tietämättömyydessäsi.
pornosvujen selauksen kiimassa googlettelet lentoyhtiöiden tuottoja Bangkokiin. mitään et löydä ja mitään et tiedä. tyypillinen äitin peräkammarista löytyvä työtön luuseri Kainuusta.
- Voi_pikku-Jorkkea
Tuo verbaalinen lahjakkuutesi on jotain niin mykistävän hienoa luettavaa. En alunperin ajatellut näkeväni edes paria sekuntia vaivaa ja vaivautua tuollaiselle työttömälle mekatsulle tuomaan naaman eteen sitä, mitä mekatsu ei tosin kuitenkaan tule ammatti_koulun englannin kielen tasolla edes ymmärtämään. Tässä pari lyhyttä parin vuoden takaa:
"The Gulf carriers hold ‘pricing power’ which makes it difficult for the Europeans to charge economical prices.
As a result we saw earlier this summer that Air France took the decision to downgrade its Paris-Bangkok route from a business to a leisure service. Air Berlin pulled out of Bangkok in favour of handing over its passengers to Gulf carrier Etihad at Abu Dhabi for the final leg to Thailand. While we recently reported that Lufthansa is now examining the future of its Bangkok route."
Miksi SAS lopetti Bangkokin lennot:
“Copenhagen – Bangkok is a route with a decidedly lower share of business travelers compared to other travelers, when seen in comparison with most other destinations. During the summer months in particular, profitability is higher on the North American destinations than on the Bangkok-route,” Simon Pauck Hansen, VP Partners & Intercontinental Network with SAS, explains.
Lentoliikennealaa analysoiva CAPA:
"European carriers are generally under-represented in the sub-region, leaving Asian carriers and Gulf carriers to carry a majority of passengers between Western Europe and Southeast Asia."
Eikö Bangkok olekaan premium-kohde lentoyhtiöille ja oikea rahasampo, jonne kaikki rahakkaat liikemiehet matkustavat, vai miten se nyt menikään, mekatsu-Jorkke86? Tosiasia on, että Bangkok on low-yield turistikohde, jonne on ylikapasiteettia etenkin agressiivisesti kasvavien ME3-lentoyhtiöiden ansiosta, jotka painavat hintoja alas kyseenalaisin metodein. Eihän tuollaisten mekatsujen nyt voi olettaa ymmärtävän sitä, kuinka merkittävä osa lentojen tuloista tulee business -matkustajista. BKK ei ole liikematkailijoiden suosiossa maan poliittisen ja taloudellisen epävakauden sekä korruption takia. Thaimaa on edelleen kaukana kehittyneestä taloudesta. Kontrasti esimerkiksi Singaporeen on silminnähtävä.
Mitä mielestäsi kertoo Bangkokin haluttavuudesta lentoyhtiöiden toimesta se, että Euroopan ja maailman suurimpiin kuuluvat lentoyhtiöt (esim. Lufthansa ja British Airways) lentävät kohteeseen niin vähän kokoonsa ja markkina-alueen kokoon nähden? Entä se, ettei yksikään amerikkalainen lentoyhtiö sinne lennä, mutta lentävät esimerkiksi Hongkongiin ja Singaporeen. Mitä, eikö Bangkok olekaan näiden edellä mainittujen kaupunkien tasoinen liike-elämän keskus? Matkustajia riittäisi, mutta kun ne ovat juuri kaltaisiasi white trash -juntteja, joille tärkeintä on matkustaa mahdollisimman halvalla, että riittää rahaa brenkkuun. Miksiköhän kotoinen Finnair otti jokunen aika sitten käyttöönsä Bangkokin reitillä koneen, jossa on vähemmän business -luokan istuimia ja enemmän economyä?
Pointtina minulla oli alunperin siis se, Thai Airways saisi puolestani korvata Finnairin HEL-BKK välillä. TG kun ei tule lentämään Helsinkiin niin kauan kuin Finnair sinne lentää.
Taisi mennä tämä simppeli asia mekatsulle jo liian vaikeaksi ymmärtää. - ruusperiJ
Voi_pikku-Jorkkea kirjoitti:
Tuo verbaalinen lahjakkuutesi on jotain niin mykistävän hienoa luettavaa. En alunperin ajatellut näkeväni edes paria sekuntia vaivaa ja vaivautua tuollaiselle työttömälle mekatsulle tuomaan naaman eteen sitä, mitä mekatsu ei tosin kuitenkaan tule ammatti_koulun englannin kielen tasolla edes ymmärtämään. Tässä pari lyhyttä parin vuoden takaa:
"The Gulf carriers hold ‘pricing power’ which makes it difficult for the Europeans to charge economical prices.
As a result we saw earlier this summer that Air France took the decision to downgrade its Paris-Bangkok route from a business to a leisure service. Air Berlin pulled out of Bangkok in favour of handing over its passengers to Gulf carrier Etihad at Abu Dhabi for the final leg to Thailand. While we recently reported that Lufthansa is now examining the future of its Bangkok route."
Miksi SAS lopetti Bangkokin lennot:
“Copenhagen – Bangkok is a route with a decidedly lower share of business travelers compared to other travelers, when seen in comparison with most other destinations. During the summer months in particular, profitability is higher on the North American destinations than on the Bangkok-route,” Simon Pauck Hansen, VP Partners & Intercontinental Network with SAS, explains.
Lentoliikennealaa analysoiva CAPA:
"European carriers are generally under-represented in the sub-region, leaving Asian carriers and Gulf carriers to carry a majority of passengers between Western Europe and Southeast Asia."
Eikö Bangkok olekaan premium-kohde lentoyhtiöille ja oikea rahasampo, jonne kaikki rahakkaat liikemiehet matkustavat, vai miten se nyt menikään, mekatsu-Jorkke86? Tosiasia on, että Bangkok on low-yield turistikohde, jonne on ylikapasiteettia etenkin agressiivisesti kasvavien ME3-lentoyhtiöiden ansiosta, jotka painavat hintoja alas kyseenalaisin metodein. Eihän tuollaisten mekatsujen nyt voi olettaa ymmärtävän sitä, kuinka merkittävä osa lentojen tuloista tulee business -matkustajista. BKK ei ole liikematkailijoiden suosiossa maan poliittisen ja taloudellisen epävakauden sekä korruption takia. Thaimaa on edelleen kaukana kehittyneestä taloudesta. Kontrasti esimerkiksi Singaporeen on silminnähtävä.
Mitä mielestäsi kertoo Bangkokin haluttavuudesta lentoyhtiöiden toimesta se, että Euroopan ja maailman suurimpiin kuuluvat lentoyhtiöt (esim. Lufthansa ja British Airways) lentävät kohteeseen niin vähän kokoonsa ja markkina-alueen kokoon nähden? Entä se, ettei yksikään amerikkalainen lentoyhtiö sinne lennä, mutta lentävät esimerkiksi Hongkongiin ja Singaporeen. Mitä, eikö Bangkok olekaan näiden edellä mainittujen kaupunkien tasoinen liike-elämän keskus? Matkustajia riittäisi, mutta kun ne ovat juuri kaltaisiasi white trash -juntteja, joille tärkeintä on matkustaa mahdollisimman halvalla, että riittää rahaa brenkkuun. Miksiköhän kotoinen Finnair otti jokunen aika sitten käyttöönsä Bangkokin reitillä koneen, jossa on vähemmän business -luokan istuimia ja enemmän economyä?
Pointtina minulla oli alunperin siis se, Thai Airways saisi puolestani korvata Finnairin HEL-BKK välillä. TG kun ei tule lentämään Helsinkiin niin kauan kuin Finnair sinne lentää.
Taisi mennä tämä simppeli asia mekatsulle jo liian vaikeaksi ymmärtää.hoh, peräkammarinpoika kopioi fiksumpien juttuja muualta. googlea on opittu käyttämään pornosivujen selauksen lisäksi.
aamulla Kelan kautta kaljalle taas? - Kjehljehljeh
Ruusperilta petti hermo ja karkasi pois mestaruuden voittamisen jälkeen, kun tiesi ettei enää toista kertaa satu yhtä paljoa tuuria kohdalle. Lewis on nyt nelinkertainen mestari, historiaa tehnyt ja ennätyksiä rikkonut, Ruusperi taasen on pelkkä tuurimestari kuten isänsä.
- PyyntöKaunoinen
Voisiko Finnair lopettaa lennot Bangkokiin ja laittaa koneet joillekin muille reiteille, että saataisiin Thai Airways Helsinkiin.
Kiitos jo etukäteen.- lentoexpertti
HEL-BKK-HEL-reitti on finskin tuottavin. Täynnä läpi vuoden.
- Pattaya_likaiset_miehet
lentoexpertti kirjoitti:
HEL-BKK-HEL-reitti on finskin tuottavin. Täynnä läpi vuoden.
vitut ole. toukokuussa oli 150 paikkaa tyhjänä yksi ilta. mikä idiootti olet?
- näätäJani
Mitä unelmoit Thaista? Ei sinun rahasi riitä Thain kyyteihin.
Eckeröllä kansipaikka irtoaa sinun kelakorvauksilla kuten aina ennenkin - OikeaTietäjä
lentoexpertti kirjoitti:
HEL-BKK-HEL-reitti on finskin tuottavin. Täynnä läpi vuoden.
Luulisi egspertin tietävän, ettei koneen täyttöaste mene yks yhteen tuottavuuden kanssa. Tokion lennoista irtoaa kyllä ilmiselvästi enemmän rahaa vaikka koneen täyttöasteprosentti olisi vähän pienempikin. Tokioon ja Tokiosta ei matkusta pelkät persaukiset toisin kuin Bangkokiin ja Bangkokista.
- PyyntöKaunoinen
näätäJani kirjoitti:
Mitä unelmoit Thaista? Ei sinun rahasi riitä Thain kyyteihin.
Eckeröllä kansipaikka irtoaa sinun kelakorvauksilla kuten aina ennenkinHei näätäJani. Ikävää, että elämä on sinua noin kovasti kohdellut. Toivottavasti vielä joskus pääset pois tuosta katkeruudesta kanssaihmisiä kohtaan !
- crash.ja.ryskis
Miksi Thain pitäisi lentää Helsinkiin? Thai on tyypillinen kehitysmaan lentoyhtiö, joka on varsin onnettomuusherkkä.
- piksAYpoks
Milloin on ollut Thain edellinen iso onnettomuus? Olisikohan noin neljännesvuosisata sitten? Kansainvälisillä lennoilla ei ole tainnut kovinkaan kummoisia tapahtua puoleen vuosisataan, eli edeltävät samalta vuosikymmenellä kuin Finnairin (Aeron) viimeisimmät onnettomuudet.
Tuhoisin Thaimaan määperällä sattunut onnettomuus taas tapahtui itävaltalaiselle lentoyhtiölle 90-luvulla.
- crash.ja.ryskis
"Milloin on ollut Thain edellinen iso onnettomuus? Olisikohan noin neljännesvuosisata sitten? Kansainvälisillä lennoilla ei ole tainnut kovinkaan kummoisia tapahtua puoleen vuosisataan, eli edeltävät samalta vuosikymmenellä kuin Finnairin (Aeron) viimeisimmät onnettomuudet. "
Tuollahan noista on luettelo: https://en.wikipedia.org/wiki/Thai_Airways
Viimeisin näkyy olevan vuodelta 2013. Itselläni nousi tukka pystyyn Thain DC-8 -koneessa heinäkuussa 1977, kun Hongkongista Bangkokiin lentänyt kone kosketti laskeutuessaan kiitorataa niin myöhään, että kapteeni sai sen juuri ja juuri pysähtymään ennen kiitoradan päättymistä. Hyvällä onnella kuitenkin selvittiin.- KrungThep
Vuonna 1992 lensin Don Muangilta Katmanduun viikkoa ennen Thain onnettomuutta. Vaihtoehtoinen lento oli mulla juuri tuo onnettomuuslento.
- Laatua_EiOo
Vielä kun kertoisit, mitä tuolla neljänkymmenen vuoden takaisella tapahtumalla on nykyhetken kanssa. Viiden vuoden takaisessakaan ei kukaan kuollut tai vakavasti loukkaantunut.
Olen minäkin kokenut maailman turvallisimmalla lentoyhtiöllä (Qantas) yhden pelottavan laskeutumisen vuonna 2011, mutten ole sen insidentin takia vältellyt yhtiötä. Naurettavaahan se olisi - niitä sattuu silloin tällöin ja koneen sisältä on vaikeaa asioiden vakavuutta arvioida. Matkustajilla on usein tapana ylidramatisoida. - crash.ja.ryskis
"Vielä kun kertoisit, mitä tuolla neljänkymmenen vuoden takaisella tapahtumalla on nykyhetken kanssa. "
En tiedä. Mainitsinpahan vain esimerkkinä Thai-yhtiön lentäjän toiminnasta. Hän pääti laskeutua ylösvedon sijasta tilanteessa, jossa kiitotien riittävyydestä ei ollut varmuutta. Katselin ikkunapaikalta ulos ja ihmettelin, miksi kone ei laskeudu, vaan lentää pitkän matkaa samalla korkeudella kiitotien päällä.
"Olen minäkin kokenut maailman turvallisimmalla lentoyhtiöllä (Qantas) yhden pelottavan laskeutumisen vuonna 2011, mutten ole sen insidentin takia vältellyt yhtiötä. "
En minäkään ole vältellyt Thaita.
"Milloin on ollut Thain edellinen iso onnettomuus? Olisikohan noin neljännesvuosisata sitten? Kansainvälisillä lennoilla ei ole tainnut kovinkaan kummoisia tapahtua puoleen vuosisataan, eli edeltävät samalta vuosikymmenellä kuin Finnairin (Aeron) viimeisimmät onnettomuudet."
Vain yksi Thain lukuisista onnettomuuksista on yli 50 vuoden takaa. Thain kansainväliset lennot pääsivät todella käyntiinkin vasta 70-luvulla, joten ei yhtiölle ole voinut sattua paljon onnettomuuksia 60-luvulla, jolta Finnairin tuorein onnettomuus on.
Nyrkkisääntö on, että kehitysmaiden lentoyhtiöt lentävät noin 10 prosenttia lennoista, mutta niille sattuu noin 90 prosenttia onnettomuuksista. Thai ei onneksi ole suinkaan pahimmasta päästä. Tilastoja voi tutkia esimerkiksi täältä: http://www.planecrashinfo.com/
Näin ei tarvitse luulla mitään. (Olisikohan noiln neljännesvuosisata sitten?) Luulemisen sijasta voi tietää. - Laatua_EiOo
Minä olin tietoinen faktoista jo ennen kuin keskustelu alkoi, joten turha koittaa spinnata asiaa.
Viesteiltäsi putoaa pohja vähintään siinä vaiheessa, että käytät termiä "kehitysmaa", kannattaisi tarkistaa uusiksi määritelmän merkitys, maailma on muuttunut sitten 70-luvun. - crash.ja.ryskis
"Minä olin tietoinen faktoista jo ennen kuin keskustelu alkoi"
Juu, "tiesit" heti alussa, että Thain viimeisin onnettomuus tapahtui 60-luvulla. :o)
"Viesteiltäsi putoaa pohja vähintään siinä vaiheessa, että käytät termiä "kehitysmaa", kannattaisi tarkistaa uusiksi määritelmän merkitys, maailma on muuttunut sitten 70-luvun. "
Käyn Thaimaassa sattuneesta syystä katselemassa peltihökkeleitä ja kerjäläisiä kerran vuodessa, viimeksi tämän vuoden helmikuussa. Maan sosiaaliturva on olematon, hallitus maksaa noin 8 euroa kuussa virallisen köyhyysrajan alla oleville, joita on 5,3 miljoonaa. Tosiasiassa köyhiä on kaksi tai kolme kertaa enemmän.
Virallinen keskimääräinen kuukausipalkka on 368 euroa kuussa, josta pitää säästää toimeentulo myös vanhuuspäiville. Thaimaalaisen käsityksen mukaan perhe huolehtii vanhuksista, ei valtio. Siksi Thaimaan eläkejärjestelmä on kehitysmaalle hyvin tyypillinen, eli hyvin puutteellinen.
Suosittelen autoreissua esimerkiksi Bangkokista Chiang Maihin tai johonkin muuhun kaupunkiin Pohjois- tai Koillis-Thaimaassa. Käsityksesi maasta saattaa muuttua. - Alatikkat
Kertoo aika paljon minkä puolen miehiä olet kun käyt vuosittain tuollaisessa verkkarikansan täyttämässä läävässä.
- Mutkunmutkun
Resupetterit taas vauhdissa täällä... aina saa suomijuntteja hävetä.
Tuskin olette Tallinnaa pidemmällä koskaan käyneet. - Alatikkat
Thaimaa on totaalinen verkkarikansan paikka.
Nyt siellä käy vaan alemman luokan porukka. Laadukkaat muualla missä ei pieksämäkeläisia pyöri jurrissa naama punaisena sönköttämässä savoa. - Harjanvarsi
Thai on niin kallis yhtiö että sinne ei pääse suomalainen juntti punaniska farkkushortsiporukka mitä Thaimaassa ramppaa.
Eli kannattaa unohtaa koko asia ja etsiä taas vain halvinta. - Pattayallejees
Toivoa sopii että ihan mikä tahansa lentoyhtiö syrjäyttäisi finnairin.
Huonommaksi kun ei enään voi mennä.
Sit toiseksi, Thailla on parempi laivue kuin finnairilla.- köyhäpoika_valittaa
Lentele sinä köyhä rutisija vaan raikulla polvet suussa muiden vyölaukkujen ja lantasaappaiden seassa.
- Pattayallejees
Mistä sinä idiootti luulet tietäväsi muiden varallisuuden?
- köyhäpoika_valittaa
Pattayallejees kirjoitti:
Mistä sinä idiootti luulet tietäväsi muiden varallisuuden?
Kyllä sinun tilanne tiedetään.
- Pattayallejeestaas
Samoin sinun lääkärisi tietää tilanteesi paremmin kuin mitä sinä itse. Otan osaa.
- Kyllätiedetään
Onko sinun kohdallasi lääkäri määrännyt testattavaksi matkatuliaisina tuomasi taudit, vai menetkö ihan tietämättömyydellä eteenpäin kunnes tulee romahdus?
- Pattayallejees
Sinulla se kuppa on syönyt aivot.
- LH400
Vaihtoehtoja on jo. Miksi lentää ja kiusata itseään Finnairilla jos ei kerta tykkää yhtiöstä. Mä olen moniin (PEK, PVG, HKG, NRT, BKK, HKT, KBV, SIN, JFK, ORD, SFO, MIA) Aasian ja Pohjois-Amerikan kohteisiin , joihin Finnair lentää suoraan , lentänyt muilla yhtiöillä.
- bliwpalmolive
Ts. olet PA.
- Anonyymi
Thai Airways on suurissa taloudellisissa vaikeuksissa. Jos selviää konkurssista niin reittejä ja kalustoa karsitaan. Ei siis pienintäkään mahdollisuutta että tulisi Helsinkiin.
- Anonyymi
Vielä ei ole kirjoitettu viimeistä sanaa Finnairin ongelmista. Jos Finnair kaatuu, tulee joku muu näille Aasian reiteille.
- Anonyymi
Thaimaan hallitus ilmoitti tukevansa Thai Airways`a niin kauan kuin tarvitsee,
eivät päästä yhtiötä konkurssiin oli heidän viimeinen lausunto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaan hallitus ilmoitti tukevansa Thai Airways`a niin kauan kuin tarvitsee,
eivät päästä yhtiötä konkurssiin oli heidän viimeinen lausunto.Olisihan se hyvä juttu jos selviytyisi ja aloittaisi joskus lennot Helsinki Bkk välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se hyvä juttu jos selviytyisi ja aloittaisi joskus lennot Helsinki Bkk välillä.
Lennot Helsingistä olisivat mukavat. Aikoinaan Thai lensi Helsinkiin DC-10 ja B-747
lentokoneilla. Osa suoria lentoja, osa Düsseldorfin sekä Lontoon kautta.
- Anonyymi
Aikoinaan, vanhoina hyvinä aikoina 15-20 vuotta siten kun TG:ltä osti C lipun , pääsi F lentämään. Ok, jakkarat oli aikansa nähneet , 2 jakkaraa Jumbon keulassa reunassa, mut tarjoilu oli ensi luokkaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057