onko olemassa

oikeasti lyhyitä malleja?

onko minkään mallitoimiston kirjoilla sellaisia tytttöjä jotka ovat liian lyhkäsiä lavamalleiksi mutta voivat toimis esim.kasvo-malleina?olisi kiva tietää sillä olen itse vain 160cm pitkä mutta muuten olisi kaikki edellytkset malliksi,mutta senttejä kun ei saa lisää laihduttamalla tai lihomalla!muissa maissa ilmeisesti käytetään paljon lyhyitä naisia jopa mainoksissa ja meikki kasvoina mutta onko suomessa vielä näitä tapauksia?vai naurettaisiinko minut ulos joka tomistosta pituuteni vuoksi,enpä ole rohjennut edes yrittää....kokemuksia tai muuta tietoa asiasta?

15

3686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Näillä palstoilla vilisee niitä ihmisiä jotka eivät tiedä mitään oikeasta mallin työstä. Ja ne ihmiset sanovat että joo kuka vaan voi olla kasvomali tai käsimalli tai mikä lienee jalkamalli. Oikeasti, ei sellaisia ole. Ne on ihan samat ihmiset jotka toimivat noina kaikkina malleina. Yhdessäkään oikeassa mallitoimistossa (siis nyt en puhu mistään netissä olevistä sivustoista tai epämääräisistä "toimistoista" joissa pilveilee jos jonkinlaista harakkaa jotka itseään malliksi tituleeraavat yhtäkään työtä tekemättä)ei ole alle 172cm tyttöä. Eli vaikka olisit kuinka nätti niin valitettavasti sinulle ei ole käyttöä lyhyenä. Mitä sinä kuvittelet että nämä ns."kasvomallit" Suomessa kuvaisivat? Täällä ei ole pahemmin noita meikkisarjoja joita mainostaa tms. jossa käytettäisiin vain kasvoja.Eli ei sellainen edes työllistyisi. Nuo puheet kasvomalleista ovat jotain ihme höpinää mitä muut netissä puhuvat millä sitten kaikenmaailman ihmiset joita ei ikinä otettaisi mallitoimistoon, pitävät yllä toivettaan malliksi pääsemisestä. Tämä on valitettava totuus. VOithan sinä käydä näyttäytymässä toimistossa mutta valitettavasti taitavat sanoa nämä samat sanat. Eli totuttaudu ajatukseen että voit olla ihan kaunis nainen ilman malli-titteliäkin ja hanki realistisia unelmia. Ei tämä mallin työ ole mikään onni ja autuus vaikka niin tuntuvat kaikki nuoret tytöt kuvittelevan..

      • "tiituli"

        on olemassa esim.hiusmalleja(tunnen montakin) jotka eivät voi tehdä normaalin mallin hommia pituutensa tai painonsa vuoksi!älä anna tollaisten katkeroituneiden ihmisten puheiden vaikuttaa!voi tietysti olle ettet ikinä pääse malliksi,mutta jokaisella ihmisellä saa ja pitää olla haaveita,vaikka ne eivät olisikaan ihan realistisia!kyseinen ihminen kuka sinulle noin ilkeästi kirjoitti ei varmasti itse ole mitään ja haluaa sen takia muidenkin itsetunnon yhtä alas kuin itsensä!sinulle ei ole käyttöä lyhyenä?eihän hän ol ikinä tavannut edes sinua,miten voi sanoa ulkonäöstäsi yhtään mitään?seppäläkin käyttää tällä hetkellä kaiken pituisia ja kokoisia malleja ja luulen että muutkin tahot seuraavat pian tätä samaa tietä kuin seppälä!huippumallia lhyestä naisesta ei voi tulla mutta muita juttuja sitä voi aivan hyvin tehdä!nämä meidän "OIKEAT" mallimme(niinkuin edellisen viestin kirjoittaja) luulevat vain olevansa niin paljon parempia kuin kaikki muut ja ovat aina arvostelemassa ja piikittelemässä muita ihmisiä!pieni on kaunista,ole ylpeä siitä!


      • muita ammatteja
        "tiituli" kirjoitti:

        on olemassa esim.hiusmalleja(tunnen montakin) jotka eivät voi tehdä normaalin mallin hommia pituutensa tai painonsa vuoksi!älä anna tollaisten katkeroituneiden ihmisten puheiden vaikuttaa!voi tietysti olle ettet ikinä pääse malliksi,mutta jokaisella ihmisellä saa ja pitää olla haaveita,vaikka ne eivät olisikaan ihan realistisia!kyseinen ihminen kuka sinulle noin ilkeästi kirjoitti ei varmasti itse ole mitään ja haluaa sen takia muidenkin itsetunnon yhtä alas kuin itsensä!sinulle ei ole käyttöä lyhyenä?eihän hän ol ikinä tavannut edes sinua,miten voi sanoa ulkonäöstäsi yhtään mitään?seppäläkin käyttää tällä hetkellä kaiken pituisia ja kokoisia malleja ja luulen että muutkin tahot seuraavat pian tätä samaa tietä kuin seppälä!huippumallia lhyestä naisesta ei voi tulla mutta muita juttuja sitä voi aivan hyvin tehdä!nämä meidän "OIKEAT" mallimme(niinkuin edellisen viestin kirjoittaja) luulevat vain olevansa niin paljon parempia kuin kaikki muut ja ovat aina arvostelemassa ja piikittelemässä muita ihmisiä!pieni on kaunista,ole ylpeä siitä!

        Käy koulut loppuun ja hanki itsellesi ammatti. Jos äiti sanoo että onpa meidän tyttö kaunis, niin kuin jokaisen äidin mielestä ovat omat lapset kauniita, eise tarkoita sitä että ulkonäkö riittäisi malliksi asti. Monet nuoret tytöt elävät haavemaaimassa ja on ihan oikein että joku sanoo heille kuinka asiat ovat. Maailmassa on paljon muita asioita kuin joku mallin työ. Voithan opiskella vaikka maskeeraajaksi jos kauneus kiinnostaa tai vaikka stylistiksi.


      • että....
        muita ammatteja kirjoitti:

        Käy koulut loppuun ja hanki itsellesi ammatti. Jos äiti sanoo että onpa meidän tyttö kaunis, niin kuin jokaisen äidin mielestä ovat omat lapset kauniita, eise tarkoita sitä että ulkonäkö riittäisi malliksi asti. Monet nuoret tytöt elävät haavemaaimassa ja on ihan oikein että joku sanoo heille kuinka asiat ovat. Maailmassa on paljon muita asioita kuin joku mallin työ. Voithan opiskella vaikka maskeeraajaksi jos kauneus kiinnostaa tai vaikka stylistiksi.

        olen 23 vuotias ja olen käynyt kouluni lopppun ja minulla on ammatti!en ole mikään typerä haaveilija eikä äitini ole ikinä puhunut noin,en edes tunne omaa äitiäni!!!satun nyt vain olemaan erittäin kaunis ja erikoinen nainen!deal whit it...


      • MMuu

        Joo tässä oli asiaa kerrakseen. Homma on yksinkertaisesti niin, että yli 174cm pitkiä kauniita naisia on tarpeeksi mallitoimistoissa, jotka voivat tehdä nämä ns. "kasvomallin" työt, ilman että siihen hommaan tarvitsisi erikseen palkata erillisiä malleja. Mallit tarvitsevat kuvia ja nimenomaan työkuvia itsestään, lehdistä jne, joilla heitä sitten myydään asiakkaille, ja harvemmin 160cm pitkä tyttö voi koota itselleen sen luokkaista mallikansiota että sillä kilpailtaisiin niiden tyttöjen kanssa jotka tekevät paljon eri kuvauksia.


      • deal with it
        että.... kirjoitti:

        olen 23 vuotias ja olen käynyt kouluni lopppun ja minulla on ammatti!en ole mikään typerä haaveilija eikä äitini ole ikinä puhunut noin,en edes tunne omaa äitiäni!!!satun nyt vain olemaan erittäin kaunis ja erikoinen nainen!deal whit it...

        ei deal whit it...


      • kyllästynyt_
        deal with it kirjoitti:

        ei deal whit it...

        oliko mennyt yksi kirjain väärään paikkaan,voi kamalaa!ja tuhlaat vielä aikaasi ja "aivojasi" sen korjaamiseen...


      • Nyt tämä poistetaan
        kyllästynyt_ kirjoitti:

        oliko mennyt yksi kirjain väärään paikkaan,voi kamalaa!ja tuhlaat vielä aikaasi ja "aivojasi" sen korjaamiseen...

        Sehän oli yhtä kirihäröä kirihärön perään.

        Deal with it, whitney, don't whine about it. Put the wheat in the dish with the whiskey and with the weed. Turn on the heat and add fish feet. Feel free to feed your breed. When they're fed whip their feet.


    • -.-.-.-

      Ensinnäkin Suomessa on tasan kolme kunnon mallitoimistoa, joiden mallit oikeasti saavat töitä ja nimenomaan mallin töitä, eivätkä mitään "seistään kuopion kalakukkotorilla ja esitellään täishampoota ohikulkijoille" -töitä.

      Nämä toimistot ovat Paparazzi, Modelboom ja Fondi.

      Googleta kyseisten toimistojen kotisivut ja katso läpi kaikki naismallit. Huuda hep joka kerta kun löydät alle 170-senttisen mallin.

      • päästä uralle

        onkin siis mennä ensin kasvatuslaitokseen.


      • peiliin...

        ja sano HEP jos näet siellä kauniin naisen!jos näet niin et puhuisi noin!en ole väittänyt olevani malli tai edes tulevani sellaiseksi,nimenomaan sen takia että olen niin lyhyt!kunhan vain tiedustelin...


    • asiantuntija

      katso www.azzurro.fi

      televisiomainoksissa ja muissa kaupallisissa mainoksissa (ei siis muoti/vaate yms.) käytetään AIVAN tavallisia ja lyhyitäkin ihmisiä. Ainoa vaatimus on kiva ulkonäkö ja esiintymisrohkeus!!!

      Azzurrolla on kaiken kokoisia malleja! eniten on tarvetta aikuisille mainosmalleille. Niillä on nämä yli 170cm mallit sitten omassa osastossaan.
      Ota rohkeasti yhteyttä!

      • tiedosta kauheasti!

        käyn varmasti katsomassa ne sivut!kiitos tiedosta kauheasti!


      • miiinäää
        tiedosta kauheasti! kirjoitti:

        käyn varmasti katsomassa ne sivut!kiitos tiedosta kauheasti!

        Mikähän siinä on että ei ikinä missää foorumissa puhuta iha normaalisti toisille ku aina sinne väliin pukkaa joku kenen pitää päästä pikku asioista sanomaan :D Tääki poikkeaa siitä kysymyksestä täysin tuossa keskivaiheilla esim. kirjotus virheestä ni voi huh jos jonku elämä siihen yhteen kirjaimeen kaatuu :D Mut onnea sulle joka etit kasvomalli hommia (:


      • dippadiiii
        miiinäää kirjoitti:

        Mikähän siinä on että ei ikinä missää foorumissa puhuta iha normaalisti toisille ku aina sinne väliin pukkaa joku kenen pitää päästä pikku asioista sanomaan :D Tääki poikkeaa siitä kysymyksestä täysin tuossa keskivaiheilla esim. kirjotus virheestä ni voi huh jos jonku elämä siihen yhteen kirjaimeen kaatuu :D Mut onnea sulle joka etit kasvomalli hommia (:

        Kate Moss on pituudeltaan 168cm eli ALLE 170... ja hän on maailman luokan huippumalli!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe