Helsingin Energian sähkösopimukset poikki

167 euroa voittoa vuodessa

Helsingin Energian 166,7 MILJOONAN euron VOITTO on Helsingin Kaupungin talouden tukijalka. Ei kai kenelläkään Sipoolaisella ole sähkösopimusta Helsingin Energian kanssa?
Mene vaikka Energiamarkkinaviraston http://www.sahkonhinta.fi/ ja tee hintavertailu näet kuinka sinua vedätetään hinnoissa ja halvimmat tarjoukset.

5

813

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grön

Huomioi eräs pikku asia, kaikki sähköyhtiöt eivät myy listahinnalla oman alueensa ulkopuolelle, tätä kutsutaan vapaaksi kilpailuksi.

• Nimetön

Eipä ole tullut tuollaista ongelmaa vastaan ja sähköä tarjoavia yhtiöitä riittää, vaikka joku ei myisikään. Joillakin halvoiksi profiloituneilla toimittajillahan ei ole edes ollenkaan omaa aluetta.

• Grön
        Nimetön kirjoitti:

Eipä ole tullut tuollaista ongelmaa vastaan ja sähköä tarjoavia yhtiöitä riittää, vaikka joku ei myisikään. Joillakin halvoiksi profiloituneilla toimittajillahan ei ole edes ollenkaan omaa aluetta.

Kovin on ruusuinen kuva asiasta, siis sinulla, kannattaisiko tutustua esim. hesarin viime syksyiseen sähkön tarjouspyyntöihin, sieltä totuus valkenee.

• Osoittavat
        Grön kirjoitti:

Kovin on ruusuinen kuva asiasta, siis sinulla, kannattaisiko tutustua esim. hesarin viime syksyiseen sähkön tarjouspyyntöihin, sieltä totuus valkenee.

Mitä itse olen kolme kertaa muuton yhteydessä kilpailuttanut sähköyhtiöitä, niin ongelmia ei ole ollut

Mitään velvollisuutta yhtiöillä ei ole myydä sähköään muille alueille ja monilla on myös eri hinnat eri alueille. Mitä merkitystä sillä kuitenkaan on, koska kilpailuttamisessa verrataan aina oman alueen hintoja? Sen takia, että pelkää ongelmia, ei kannata jättää kilpailuttamista tekemättä. Ainahan tietenkin on mahdollista, että oman alueen yhtiö on halvin, mutta minulla ei sitä ole koskaan tapahtunut.

• ne Sipoolaiset

jotka ovat työssä Helsingin Energian leivissä,he tuovat fyrkkaa Sipooseen,veronmaksajina yhteiseen kassaan. Niin onhan se eri juttu jos menisivät nekin eurot Helsinkiin. Just so,me netotaan nuija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe