Helsingin Energian sähkösopimukset poikki

167 euroa voittoa vuodessa

Helsingin Energian 166,7 MILJOONAN euron VOITTO on Helsingin Kaupungin talouden tukijalka. Ei kai kenelläkään Sipoolaisella ole sähkösopimusta Helsingin Energian kanssa?
Mene vaikka Energiamarkkinaviraston http://www.sahkonhinta.fi/ ja tee hintavertailu näet kuinka sinua vedätetään hinnoissa ja halvimmat tarjoukset.

5

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grön

Huomioi eräs pikku asia, kaikki sähköyhtiöt eivät myy listahinnalla oman alueensa ulkopuolelle, tätä kutsutaan vapaaksi kilpailuksi.

• Nimetön

Eipä ole tullut tuollaista ongelmaa vastaan ja sähköä tarjoavia yhtiöitä riittää, vaikka joku ei myisikään. Joillakin halvoiksi profiloituneilla toimittajillahan ei ole edes ollenkaan omaa aluetta.

• Grön
        Nimetön kirjoitti:

Eipä ole tullut tuollaista ongelmaa vastaan ja sähköä tarjoavia yhtiöitä riittää, vaikka joku ei myisikään. Joillakin halvoiksi profiloituneilla toimittajillahan ei ole edes ollenkaan omaa aluetta.

Kovin on ruusuinen kuva asiasta, siis sinulla, kannattaisiko tutustua esim. hesarin viime syksyiseen sähkön tarjouspyyntöihin, sieltä totuus valkenee.

• Osoittavat
        Grön kirjoitti:

Kovin on ruusuinen kuva asiasta, siis sinulla, kannattaisiko tutustua esim. hesarin viime syksyiseen sähkön tarjouspyyntöihin, sieltä totuus valkenee.

Mitä itse olen kolme kertaa muuton yhteydessä kilpailuttanut sähköyhtiöitä, niin ongelmia ei ole ollut

Mitään velvollisuutta yhtiöillä ei ole myydä sähköään muille alueille ja monilla on myös eri hinnat eri alueille. Mitä merkitystä sillä kuitenkaan on, koska kilpailuttamisessa verrataan aina oman alueen hintoja? Sen takia, että pelkää ongelmia, ei kannata jättää kilpailuttamista tekemättä. Ainahan tietenkin on mahdollista, että oman alueen yhtiö on halvin, mutta minulla ei sitä ole koskaan tapahtunut.

• ne Sipoolaiset

jotka ovat työssä Helsingin Energian leivissä,he tuovat fyrkkaa Sipooseen,veronmaksajina yhteiseen kassaan. Niin onhan se eri juttu jos menisivät nekin eurot Helsinkiin. Just so,me netotaan nuija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe