Kumpi on vaikeampaa
sanoa; rakastan sinua
vai yrittää olla sanomatta
Väitän että jälkimmäinen
Tunnen ainakin epäonnistuneeni
siinä surkeasti -
Katseesi kertoo sen
MITEN VAIKEAA..
8
543
Vastaukset
- kastehelmiina
Kiitos runostas, mä vähän innostuin kirjoittamaan...
Jo ensi katseesta
ensi kosketuksesta
tiesin sen;
Sinä olet mulle "se oikea"
Wau, mikä miehekäs pakkaus,
syötävän namu,
kävelit rauhallisen,itsevarman näköisenä,
sydän jyskytti tuhatta ja sataa
veri kohisten juoksi kuumaa rataa,
katselin ihaillen Sua
luomoutuneena
ajatuksissain suutelin
pehmeän täydellisiä huulias,
käyn ihan kuumana Sinuun
en vain sano sitä kuinka paljon rakastan Sinua
ethän sinäkään sano, katseet sen kertoo...
-Rakkaudella Mikaelille-- *MURUKULTA*
Vai soo!
Olisit vain kirjoittanut tuohon pääsivulle! :)
Mutta mukava,josko runoni innoitti
'vauhdikkaaseen' runoosi! ;)
Ihanaa aamua-päivääsi
- *MURUKULTA*
Silmät on sielun peili,
siksi keksittiin aurinkolasit! :)
Mitä sitä sitten talvella käytetään?..
Ihanaa syys pvää sinulle! :)
- Rellu
vaikia kyssäri on, enkä osaa ainakaan itse
sanoa, kumpi on vaikeempaa.
Molemmat hetket on koettu, ja unholaan lie
painuneet nekin, taitaa tuo vanahuus painaa
päällensä, vai liekkö dementia, heh.
Mutta, lyhkösesti osasit sanoo paljon, minä
en henk.koht. osaa noita lyhkösiä, en ees
yritä opetella.
Sateen tihutusta täällä päiten, mutta hymytään
silti :)- *MURUKULTA*
Säilyy se monimuotoisuus, kun jokainen tekee omalla tavallaan runoja! Onnex. Itse olen kait kärsimätön.. ja koitan minimoida tai se sitten tulee luonnostaan.
En usko, että vanhuus tulee meille ensimmäisenä, eikä ainakaan demettia, se on varma! :))
Se, että tieten unohdetaan, onkin eri juttu...! ;D
Täällä on koko päivä ollut ihan mukava ilma. Tietysti syksyn kostee vähän, mutta ei kylmä. Katselin tuossa ulkosalla, että lokakuu ja kissankellot kukassa!! Niinpä! :)
Kurssille taas pitäisi singahtaa! Mieluusti kyllä lukisin tässä, mutta mutta...!
Leppoisaa ja runorikasta iltaa! :)
mykistävät paatuneenkin runokommentaattorin....Hyvää illanjatkoa ja huomenna uusi runo!
- *MURUKULTA*
Sinun sanasi mykistävät minut! :)
Ujo kiitos ja hymy! :)
Leppoisaa iltaa sinulle! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh934505Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2083617Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1453450Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2292713Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk442354"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk212351Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös842198- 522133
Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112076Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01983