Hei!
Tietääkö joku, voiko kuukautiset jäädä pois imetyksen aikana, vaikka ne olisivat jo kerran alkaneet? Minulla kuukautiset alkoi jo 6 vkoa synnytyksen jälkeen vaikka täysimetän. Ja nyt ovat jääneet pois, ja raskaustesti näyttää negatiivista joten ei oikein siitäkään pitäisi olla kyse.
???
imetys ja kuukautiset
6
7079
Vastaukset
- että ne oli
kuukautiset. Jälkivuoto voi tauota myös ja alkaa uudelleen. Josko se olisi ollut jälkivuotoa eikä kuukautiset?
- kun...
on tullut sen jälkeen ihan säännöllisesti neljän viikon välein useamman kuukauden ajan.
- oli...
4vko jälkivuoto sen jälkeen 2puhdasta viikkoa väliä ja luulisin että kuukautiset kesti 5päivää.nyt poika on kohta 4kk ja mitään ei ole tullu.tein testin ja se näytti negatiivistä.joten täälä sama juttu.
- yks vaan
on nyt 4 kk vanha poika,jälkivuoto kesti 2 viikkoa. Kun poika 3 kk vanha menkat tuli kesti 7 pv. Nyt kuitenkin jäi tulematta,pillerit ottanut kellon tarkkuudella samaan aikaa joten raskaus ei mahdollinen. Tein kuitenkin testin,neg näytti.
Kun kävin apteekissa kysyisin noista cerazette pillereistä joita käytän niin sanoivat että on yleisempää että niitä pillereitä käyttävillä on joko epäsäännölliset menkat tai vuoto jää kokonaan pois.. käytätkö itse kyseisiä pillereitä - tiftial
yks vaan kirjoitti:
on nyt 4 kk vanha poika,jälkivuoto kesti 2 viikkoa. Kun poika 3 kk vanha menkat tuli kesti 7 pv. Nyt kuitenkin jäi tulematta,pillerit ottanut kellon tarkkuudella samaan aikaa joten raskaus ei mahdollinen. Tein kuitenkin testin,neg näytti.
Kun kävin apteekissa kysyisin noista cerazette pillereistä joita käytän niin sanoivat että on yleisempää että niitä pillereitä käyttävillä on joko epäsäännölliset menkat tai vuoto jää kokonaan pois.. käytätkö itse kyseisiä pillereitäitse käytin kyseisiä cerazette pillereitä ja nyt on hormooni tasapaino ihan sekaisin.harmittaa että ylipääänsä käytin niitä...yhdet menkat ollut jälkivuodon jälkeen ja ja poika on kohta 5kk...ressaa
- ...
Esikoisen aikaan kuukautiset alkoivat lapsen ollessa 2 1/2 kk:tta. Olin sairaana ja lapsi ei suostunut imemään rintaa. Parannuttuani jatkoin imetystä ja kuukautiset jäivät pois. ja alkoivat vasta lapsen ollessa 5 kk:tta, kun lpetin imetyksen kokonaan.
Olen kuullut monelta muultakin että kuukautiset olisivat tulleet välillä, kun lapsi imee vähemmän maitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829