Onko jotain kaloja, joita ei kannata laittaa taistojen kanssa samaan altaaseen?
Entä voiko mustamolli ja miekkapyrstö risteytyä, eli voiko niitä laittaa samaan altaaseen?
taistojen seura?
4
497
Vastaukset
- hoitaja
Ei ainakaan voi, sekä isoja petoja eikä esim. nyppiviä kaloja, neontetralle vesi on liian lämmintä. Joittenkin taistojen seuraksi ei käy mikään, eli niiden joilla iiiso ego, niin kuin nähtävästi tuolla meidän nuijalla.
- jaabajaaba
miksei miljoonakaloja voi? Mulle olis tulossa pari naaras taistoa ja mulla on miljoonakaloja....Entä kuuluuko lehtikalat nioihin isoihin petoihin, joita ei voi?
- hoitaja
jaabajaaba kirjoitti:
miksei miljoonakaloja voi? Mulle olis tulossa pari naaras taistoa ja mulla on miljoonakaloja....Entä kuuluuko lehtikalat nioihin isoihin petoihin, joita ei voi?
Ettei ukkotaistot sovi milliukkojen kanssa, naaraat eivät niin kattele seuraansa, ukkotaistot luulevat ukkomiljoona kaloja kilpakosijoikseen eli tappaa ne. Lehtikalojen kanssa voi käsittääkseni pitää taistoja, eihän ne taiston kokoisia syö.
- Rihma
Ihan ensin, minkäs kokoinen akvaario sinulla on?
Ja vesiarvot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1696137Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614673Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu514440Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644269Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682682En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612182Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331652odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1321552- 481463
- 341318