vesimies miehestä kysymyksiä......

kysyjä.....

millanen vesimies(m) on seurustelun alussa...onko vaikeasti lähestyttävä...miten saan häneen kontaktin kun on mielestäni jotenkin etäinen....kertokaa muutakin mikä kohdistuu vasimieheen(m)...luonteeseen...ym ym

4

1386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarah228

      Deittaan itse vesimiestä ja se teki jo alkuun selväksi, että tarvii paljon omaa aikaa ja sen huomaan. Onneksi itsekin tarvin sitä niin minulle passaa todella hyvin. Horoskooppimerkissä lukee, että se voittaa vesimiehen sydämen, joka antaa hänelle runsaasti vapautta. Luin myös, että voivat vaikuttaa kylmiltä ja tunteettomilta ja senkin voin jossakin mielin tunnistaa. Tosin pinnan alla on aika romantikko. Lisäksi ei kannata ottaa itseensä kaikkea mitä nuo sanovat vaan huumorilla vain eteenpäin..

    • Vesimies-mies...

      Noo...mä olen vesimies...eli alkuun yleensä tulee poltettua liekkiä molemmista päistä, mut sitten se pikkuhiljaa rauhoittuu. Vesimiehillä kun on tarve ja halu näyttää valitulleen oma persoonansa ja tunteensa...elikkäs romantikkoa löytyy. Mutta, se huonompi luonteenpiirre on se vapaudenkaipuu...itsellä yli 10 vuotta kestänyt suhde/liitto ja yhä edelleen kaipaan sitä "omaa aikaa", en nyt niin hirveän usein, enkä edes välttämättä montaa tuntia, mutta sitä on aina silloin tällöin saatava! Luottamus...sen kun saavutat, niin olet voittanut itsellesi uskollisen kumppanin. Toisaalta...jos itse hölmöilet, saattaa vihanpito olla pitkäaikaista, vaikka välirauha löytyisikin nopeasti. Tylsää ei vesimiesten seurassa tule pitkässäkään suhteessa, luova hulluus pitää siitä huolen. Sen etäisyyden voittamiseen vielä...anna aikaa ja tilaa, ole kiinnostava tai tee itsestäsi kiinnostava - "hankalasti saavutettava haaste"...silleen se menee! =)

      • vesimies-nainen vastaa

        Omien tunteitten näyttäminen vesimiehelle on tärkeä kuin myös saada toisen tunteet selville . Missä mennään..!Romantiikkaa sitä myös löytyy . Vapauden kaipuu , vesimies tarvitsee ja osaa antaa myös omaa aikaa itselleen ja toiselle . Se on yksi piirre taas yhteinen . Luova hulluus ja huumori sitä ei puutu . Elämä ei saa olla niin vakavaa ettei voi huumorilla ja luovalla hulludella leikkiä .
        Sitä et olisi ns. hankalasti saavutettava haaste , se on hieman epäselvä itselleni mitä kirjoittaja tarkoittaa ... onko se tietyn etäisyyden ottamista ja näin kuvastaisi kirjoitusta .
        Vesimies on ehkäliianki toisia huomioon ottava , joten sekin tekee että on pakko ottaa etäisyyttä välillä . Luottamus ja rehellisyys on niin itselleni erittäin tärkeä kuin toiselta osapuolelta saavutettava , muuten suhde ei todellakaan toimi . Jos se horjahtaa vesimiehen on vaikea saavuttaa luottamusta takaisin . Siinä on toisen tehtävä todella työtä jotta saavuttaisi sen kuten ystävyydesäkin .
        Tempperamenttia löytyy , mutta en ole pitkävihainen . Sanon asiat kyllä liiankin suoraa . Ja se on siinä , vesimies ei ole naputtava ihminen . Eikä jaksa ihmisiä joilla on tapana valituksillaa tuhota , väsyttää suhde / ystävyys .
        Enemmän kuin terapeutti aika usein , ihmiset helposti avautuu puhumaan , mutta omat asiat jää syrjään . En itse halua selvitellä , kailottaa omista asioista . Tietty raja kulkee mitä puhuu ja kelle .


      • vesimies-mies
        vesimies-nainen vastaa kirjoitti:

        Omien tunteitten näyttäminen vesimiehelle on tärkeä kuin myös saada toisen tunteet selville . Missä mennään..!Romantiikkaa sitä myös löytyy . Vapauden kaipuu , vesimies tarvitsee ja osaa antaa myös omaa aikaa itselleen ja toiselle . Se on yksi piirre taas yhteinen . Luova hulluus ja huumori sitä ei puutu . Elämä ei saa olla niin vakavaa ettei voi huumorilla ja luovalla hulludella leikkiä .
        Sitä et olisi ns. hankalasti saavutettava haaste , se on hieman epäselvä itselleni mitä kirjoittaja tarkoittaa ... onko se tietyn etäisyyden ottamista ja näin kuvastaisi kirjoitusta .
        Vesimies on ehkäliianki toisia huomioon ottava , joten sekin tekee että on pakko ottaa etäisyyttä välillä . Luottamus ja rehellisyys on niin itselleni erittäin tärkeä kuin toiselta osapuolelta saavutettava , muuten suhde ei todellakaan toimi . Jos se horjahtaa vesimiehen on vaikea saavuttaa luottamusta takaisin . Siinä on toisen tehtävä todella työtä jotta saavuttaisi sen kuten ystävyydesäkin .
        Tempperamenttia löytyy , mutta en ole pitkävihainen . Sanon asiat kyllä liiankin suoraa . Ja se on siinä , vesimies ei ole naputtava ihminen . Eikä jaksa ihmisiä joilla on tapana valituksillaa tuhota , väsyttää suhde / ystävyys .
        Enemmän kuin terapeutti aika usein , ihmiset helposti avautuu puhumaan , mutta omat asiat jää syrjään . En itse halua selvitellä , kailottaa omista asioista . Tietty raja kulkee mitä puhuu ja kelle .

        Eiköhän tuossa Vesimiesleidin täydennyksessä kiteydy merkkini urosten parhaimmat ja pahimmat puolet. Se on aivan totta, että jos luottamuksen menettää kerran, niin sitä tuskin enää takaisin saa, ainakaan sellaisena kuin se joskus oli. Haasteella tarkoitin sitä, että jos kaiken saa liian nopeasti, vesimies menettää kiinnostuksensa parhaimman terän...sama kuin jos vuorikiipeilijä saavuttaa huipun liian nopeasti ja helpolla. Vesimiesmies haluaa naisensa olevan mieluiten ikuinen haaste, jonka saavuttaminen vaatii työtä, valloittamista ja suhteen molemminpuolista vaalimista. Ja se piti vielä lisäämäni, että jopa sättiympäristössä saa kuulla olevansa hyvä kuuntelija...empaatti...se siitä terapeuttisesta osaamisesta...=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe