Kertoisko joku kokemuksiansa miten helposti työllistyi päästyään Ausseihin? Se on varmaan se suurin pelko, et mitä jos ei työllistykään jne.. Kuinka paljon yhteensä tarvii rahaa ku lähtee? Ois niin siistiä lähtee..!
Kokemuksia Work&Holidayn kautta menneiltä?
2
1197
Vastaukset
- Ken Guru
http://www.dundernews.com/viestitaulu/forumdisplay.php?fid=11
Siellä tiedetään enemmän aiheesta. - Ajnat*
Vietin WH-vuoden Australiassa 2004-2005.
Pätkätöitä löytyy erittäin heplosti, kunhan ei ole liian nirso. Omat työpaikkani olivat:
- 1 kuukausi call center -operaattorina Alice Springsissä
- 1,5 kuukautta keittiöapulaisena samanaikaisesti kahdessa eri ravintolassa Darwinissa
- 1,5 kk kerroshoitajana 2 eri hotellissa Darwinissa.
- 2 vkoa keittiöapulaisena Kings Canyonin lähellä
- 1 kk kirsikoiden lajittelijana Orangessa
- 2 vkoa hedelmenharventajana Batlowissa
- 2,5 kuukautta hedelmänharventajana Ardmonassa
Kaikki työt järjestyivät, kun itse kyselin suoraan työnantajilta. Välillä reissasin 3 kk Uudessa-Seelannissa.
Kaikki tapaamani backpackerit olivat löytäneet töitä suht helposti. Jopa lähes kielitaidottomat aasialaiset. Vaikeinta on, jos haet nimenomaan tietyntyyppistä työtä jostain suositulta alueelta esim. jostain tietystä Sydneyn kaupunginosasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741