Olen entinen partiolainen 18vuotta olin mukana toiminnassa, ja nyt on kova kaipuu takaisin. Tyttöni kanssa olemmekin miettineet, mikä olisi paras vaihtoehto kun hän on liikuntarajoitteinen, itse olisin kiinnostunut vetäjän roolista!!netistä emme ole löytäneet tietoa lippukunnista joissa olisi liikuntarajoitteisia näin ollen olisimme kiitollisia jos saisimme tätä kautta jotain tietoa..asustamme oulussa..kiitos etukäteen..
liikuntarajoitenen partiolainen?!
4
720
Vastaukset
- ipa.
jos katotte netistä www.partio.fi
ja sieltä piirit ja lippukkunnat ja otatte sielltä jonkun teidän oman alueen lippukunnanjohtajan yhteystiedot ja kysytte suoraan siltä niin varmaan löytyy jotain tietoo. ja jos vaikka kysytte että voisitteko te perustaa sisuryhmän tai jotain?
en oikein tiedä miten toimii toi sisujen perustus... - maahinen88
Elikä kuten edellä sanottiin ota yhteyttä paikallisiin lippukunnanjohtajiin. Rippuen tyttösi liikuntarajoitteisuuden suuruudesta, hän voisi jopa olla osana ihan tavallista laumaa/vartiota. Tämähän tietysti vaatii johtajilta ehkä hieman enemmän ja siitä pitää keskustella, mutta en sulkisi tuotakaan vaihtoehtoa pois. Kovinkaan monessa lippukunnassa ei taida sisutoimintaa olla. Mutta tosiaan parhaiten saat asiasta selvää ottamalla yhteyttä lippukuntiin. Toivottavasti pääsette partioon. :)
- vesipuhveli
Tuossa jo ehdotettiin, että kannattaa ottaa oman alueen lippukunnanjohtajiin yhteyttä, mutta itse suosittelisin piiritoimistoon yhteyttä. He osaavat kyllä neuvoa lippukunnan, mikä sopii tyttärellesi.
- Kaisuliina
Hei!
Käy katsomassa linkin alle.
http://www.p-ppp.fi/lippukunnat/ouluhaku
Liikunnan rajoitteet ovat vain haasteita, vuosi sitten leirillä yksi vartsu oli loukannut jalkansa
ja muut kärräsivät ja kantoivat häntä paikasta toiseen.
Sisupartiointiakaan ei aina tarvita, sillä myös ihan tavallisessakin ryhmässä voidaan ratkaista ongelmia - jos vain halutaan.
Jos mielikuvitus ja sinnikkyys riittävät, vain taivas on rajana.
Mukaan vain rohkeasti toimintaan, vanhanakin osaa vielä vaikka mitä.
Terveisin
KL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265043Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123635Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403167IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462689Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861288Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2681219- 591145
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941096Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2031002