Golf resort lähellä Sydneyä

Kuola-karhu

Suunnittelemme matkaa Australiaan. Samalla reissulla haluamme myös pelata golfia ja kaipaisimme vinkkejä Sydneyn läheltä (max 250 km) paikoista, jossa täyttyisi seuraavat tarpeet:
- hyvä hotelli
- lähellä merta
- uima-allas
- golf-kenttä lähellä

Sellainen helppo holiday resort kävisi tähän hyvin.

Toinen tarpeellinen vinkki on: missäs Sydneyn lähellä on mahdollista nähdä esim. kengurut, koalakarhut, nokkaeläimet. Onko muuta kuin eläintarha?

4

587

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Australiassa talvehtiva gol...

Hei Australiaan menijä
      Sydneyn alueella on jo noin 100 golf kenttää ja ympäristössä kaikki pienet kylät mukaan lukien yleensä kaikissa on golf kenttä joten vuokratkaa auto niin voitte käydä monella kentällä ja majapaikan löytää helposti joka paikassa on motelleja ja kaikentasoisia majapaikkoja.
      Olen itse ollut monta Suomen talvea Australiassa ja olen taas lähdössä ensi viikolla sinne.
      Eläintarhassa näette parhaiten kengurut ja koalat nokkaeläin eli platypus on vain harvassa eläintarhassa ja luonnossa en ole koskaan nähnyt
      Terveisin Hannu

• Kuola-karhu

Kaipaisimme paikkaa, jota voisimme pitää tukikohtana reissun aikana ettei tarvise pakata tavaroita päivittäin. 4-henkisessä perheessä on tytär, joka ei pelaa, mutta viihtyisi altaalla.
        Olet paljon siellä nähnyt, niin osaisitko heittää jonkun ehdotuksen paikasta?

• Hannu
        Kuola-karhu kirjoitti:

Kaipaisimme paikkaa, jota voisimme pitää tukikohtana reissun aikana ettei tarvise pakata tavaroita päivittäin. 4-henkisessä perheessä on tytär, joka ei pelaa, mutta viihtyisi altaalla.
        Olet paljon siellä nähnyt, niin osaisitko heittää jonkun ehdotuksen paikasta?

Hei en itse ole oleskellut resorteissa, käynyt kyllä pelailemassa kentillä, mutta katsopa tällainen se on reilu 100 km pohjoiseen Sydneystä
        www.horizons.com.au
        Minä kyllä kietelisin vähän koska kenttiä ja majapaikkoja uimaaltaineen löytyy vaikka kuinka paljon, mutta hae googlesta golf Austaralia ja rajaa alue Sydney ympäristöineen
        Hunter Valleyssa on myös muita resort alueita en vain muista nimiä sekä Central Coast joka on alle 100km Sydneystä pohjoiseen
        Hyvää matkaa teille itse lähden jo huomenna ja tulen takaisin Huhtikuussa
        Terveisin Hannu

• Kuola-karhu
        Hannu kirjoitti:

Hei en itse ole oleskellut resorteissa, käynyt kyllä pelailemassa kentillä, mutta katsopa tällainen se on reilu 100 km pohjoiseen Sydneystä
        www.horizons.com.au
        Minä kyllä kietelisin vähän koska kenttiä ja majapaikkoja uimaaltaineen löytyy vaikka kuinka paljon, mutta hae googlesta golf Austaralia ja rajaa alue Sydney ympäristöineen
        Hunter Valleyssa on myös muita resort alueita en vain muista nimiä sekä Central Coast joka on alle 100km Sydneystä pohjoiseen
        Hyvää matkaa teille itse lähden jo huomenna ja tulen takaisin Huhtikuussa
        Terveisin Hannu

Osan lomasta toki kiertelemme, mutta osan haluamme pysyäkin paikallamme. Olemme sen havainneet perheellemme sopivaksi lomailuksi. Central Coastin kohteita olen surffaillut läpi - lisätään ehdottamasi mukaan.

Tarjontaa tosissaan piisaa. Ja mielellään olisimme pitempään mutta kun ei työt ja koulut anna myöten.

Kiitos vinkeistä ja hyvää kesää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1067
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      22
      1050
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      605
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      61
      596
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe