Golf resort lähellä Sydneyä

Kuola-karhu

Suunnittelemme matkaa Australiaan. Samalla reissulla haluamme myös pelata golfia ja kaipaisimme vinkkejä Sydneyn läheltä (max 250 km) paikoista, jossa täyttyisi seuraavat tarpeet:
- hyvä hotelli
- lähellä merta
- uima-allas
- golf-kenttä lähellä

Sellainen helppo holiday resort kävisi tähän hyvin.

Toinen tarpeellinen vinkki on: missäs Sydneyn lähellä on mahdollista nähdä esim. kengurut, koalakarhut, nokkaeläimet. Onko muuta kuin eläintarha?

4

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Australiassa talvehtiva gol...

      Hei Australiaan menijä
      Sydneyn alueella on jo noin 100 golf kenttää ja ympäristössä kaikki pienet kylät mukaan lukien yleensä kaikissa on golf kenttä joten vuokratkaa auto niin voitte käydä monella kentällä ja majapaikan löytää helposti joka paikassa on motelleja ja kaikentasoisia majapaikkoja.
      Olen itse ollut monta Suomen talvea Australiassa ja olen taas lähdössä ensi viikolla sinne.
      Eläintarhassa näette parhaiten kengurut ja koalat nokkaeläin eli platypus on vain harvassa eläintarhassa ja luonnossa en ole koskaan nähnyt
      Terveisin Hannu

      • Kuola-karhu

        Kaipaisimme paikkaa, jota voisimme pitää tukikohtana reissun aikana ettei tarvise pakata tavaroita päivittäin. 4-henkisessä perheessä on tytär, joka ei pelaa, mutta viihtyisi altaalla.
        Olet paljon siellä nähnyt, niin osaisitko heittää jonkun ehdotuksen paikasta?


      • Hannu
        Kuola-karhu kirjoitti:

        Kaipaisimme paikkaa, jota voisimme pitää tukikohtana reissun aikana ettei tarvise pakata tavaroita päivittäin. 4-henkisessä perheessä on tytär, joka ei pelaa, mutta viihtyisi altaalla.
        Olet paljon siellä nähnyt, niin osaisitko heittää jonkun ehdotuksen paikasta?

        Hei en itse ole oleskellut resorteissa, käynyt kyllä pelailemassa kentillä, mutta katsopa tällainen se on reilu 100 km pohjoiseen Sydneystä
        www.horizons.com.au
        Minä kyllä kietelisin vähän koska kenttiä ja majapaikkoja uimaaltaineen löytyy vaikka kuinka paljon, mutta hae googlesta golf Austaralia ja rajaa alue Sydney ympäristöineen
        Hunter Valleyssa on myös muita resort alueita en vain muista nimiä sekä Central Coast joka on alle 100km Sydneystä pohjoiseen
        Hyvää matkaa teille itse lähden jo huomenna ja tulen takaisin Huhtikuussa
        Terveisin Hannu


      • Kuola-karhu
        Hannu kirjoitti:

        Hei en itse ole oleskellut resorteissa, käynyt kyllä pelailemassa kentillä, mutta katsopa tällainen se on reilu 100 km pohjoiseen Sydneystä
        www.horizons.com.au
        Minä kyllä kietelisin vähän koska kenttiä ja majapaikkoja uimaaltaineen löytyy vaikka kuinka paljon, mutta hae googlesta golf Austaralia ja rajaa alue Sydney ympäristöineen
        Hunter Valleyssa on myös muita resort alueita en vain muista nimiä sekä Central Coast joka on alle 100km Sydneystä pohjoiseen
        Hyvää matkaa teille itse lähden jo huomenna ja tulen takaisin Huhtikuussa
        Terveisin Hannu

        Osan lomasta toki kiertelemme, mutta osan haluamme pysyäkin paikallamme. Olemme sen havainneet perheellemme sopivaksi lomailuksi. Central Coastin kohteita olen surffaillut läpi - lisätään ehdottamasi mukaan.

        Tarjontaa tosissaan piisaa. Ja mielellään olisimme pitempään mutta kun ei työt ja koulut anna myöten.

        Kiitos vinkeistä ja hyvää kesää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe