Golf resort lähellä Sydneyä

Kuola-karhu

Suunnittelemme matkaa Australiaan. Samalla reissulla haluamme myös pelata golfia ja kaipaisimme vinkkejä Sydneyn läheltä (max 250 km) paikoista, jossa täyttyisi seuraavat tarpeet:
- hyvä hotelli
- lähellä merta
- uima-allas
- golf-kenttä lähellä

Sellainen helppo holiday resort kävisi tähän hyvin.

Toinen tarpeellinen vinkki on: missäs Sydneyn lähellä on mahdollista nähdä esim. kengurut, koalakarhut, nokkaeläimet. Onko muuta kuin eläintarha?

4

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Australiassa talvehtiva gol...

Hei Australiaan menijä
      Sydneyn alueella on jo noin 100 golf kenttää ja ympäristössä kaikki pienet kylät mukaan lukien yleensä kaikissa on golf kenttä joten vuokratkaa auto niin voitte käydä monella kentällä ja majapaikan löytää helposti joka paikassa on motelleja ja kaikentasoisia majapaikkoja.
      Olen itse ollut monta Suomen talvea Australiassa ja olen taas lähdössä ensi viikolla sinne.
      Eläintarhassa näette parhaiten kengurut ja koalat nokkaeläin eli platypus on vain harvassa eläintarhassa ja luonnossa en ole koskaan nähnyt
      Terveisin Hannu

• Kuola-karhu

Kaipaisimme paikkaa, jota voisimme pitää tukikohtana reissun aikana ettei tarvise pakata tavaroita päivittäin. 4-henkisessä perheessä on tytär, joka ei pelaa, mutta viihtyisi altaalla.
        Olet paljon siellä nähnyt, niin osaisitko heittää jonkun ehdotuksen paikasta?

• Hannu
        Kuola-karhu kirjoitti:

Kaipaisimme paikkaa, jota voisimme pitää tukikohtana reissun aikana ettei tarvise pakata tavaroita päivittäin. 4-henkisessä perheessä on tytär, joka ei pelaa, mutta viihtyisi altaalla.
        Olet paljon siellä nähnyt, niin osaisitko heittää jonkun ehdotuksen paikasta?

Hei en itse ole oleskellut resorteissa, käynyt kyllä pelailemassa kentillä, mutta katsopa tällainen se on reilu 100 km pohjoiseen Sydneystä
        www.horizons.com.au
        Minä kyllä kietelisin vähän koska kenttiä ja majapaikkoja uimaaltaineen löytyy vaikka kuinka paljon, mutta hae googlesta golf Austaralia ja rajaa alue Sydney ympäristöineen
        Hunter Valleyssa on myös muita resort alueita en vain muista nimiä sekä Central Coast joka on alle 100km Sydneystä pohjoiseen
        Hyvää matkaa teille itse lähden jo huomenna ja tulen takaisin Huhtikuussa
        Terveisin Hannu

• Kuola-karhu
        Hannu kirjoitti:

Hei en itse ole oleskellut resorteissa, käynyt kyllä pelailemassa kentillä, mutta katsopa tällainen se on reilu 100 km pohjoiseen Sydneystä
        www.horizons.com.au
        Minä kyllä kietelisin vähän koska kenttiä ja majapaikkoja uimaaltaineen löytyy vaikka kuinka paljon, mutta hae googlesta golf Austaralia ja rajaa alue Sydney ympäristöineen
        Hunter Valleyssa on myös muita resort alueita en vain muista nimiä sekä Central Coast joka on alle 100km Sydneystä pohjoiseen
        Hyvää matkaa teille itse lähden jo huomenna ja tulen takaisin Huhtikuussa
        Terveisin Hannu

Osan lomasta toki kiertelemme, mutta osan haluamme pysyäkin paikallamme. Olemme sen havainneet perheellemme sopivaksi lomailuksi. Central Coastin kohteita olen surffaillut läpi - lisätään ehdottamasi mukaan.

Tarjontaa tosissaan piisaa. Ja mielellään olisimme pitempään mutta kun ei työt ja koulut anna myöten.

Kiitos vinkeistä ja hyvää kesää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      275
      17680
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      192
      12562
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6274
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5308
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      85
      5094
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      59
      4233
    7. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      70
      4056
    8. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      60
      3820
    9. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      105
      3732
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3199
    Aihe