millainen sängyssä

kauris mies

Kertokaa kokemuksia.. millainen kaurismies on sängyssä..

21

6881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neptunusxxx

      Aivan käsittämättömän hyvä! Yleensä on.

    • kjha

      Yhestä tosin on vain kokemusta, mutta tämä tapaus ainakin vallan miellyttävä=) Huolehtii kiitettävästi minun nautinnosta, se on hänelle tärkeintä. Osaa olla halutessaan niin hellä kuin kiihkeämpikin. Suhtautuu asiaan luonnollisesti, rennosti ja huumorilla, eli olo hänen kanssaan on rento. On valmis oppimaan ja kuuntelee mitä sanon. LOistavaa! =) Mutta...joskus vois haluta sitä seksiä enemmänkin..

    • riippuen

      tasan yhtä hyvä tai huono kuin muutkin merkit.

      • kaurisp.

        sä oot varmasti oikeessa.
        Ja sit viel sekin seikka, että koskaan ei ole yhden kanssa samanlainen ku toisen, eikä sen yhdenkään kanssa joka kerta samanlainen.


    • kauriin kans

      kokemuksia ainoastaan yhdestä kauriista,mutta alkussa tsekkaili mitä nainen haluaa (kauris mies) ja kun nainen on hieman aktiivisempi, kauris alkoi heräillä..hän ottaa toisen huomioon,hänelle on nautinto,että hän saa tyydyttää naisensa ja hienoa, hän on välillä jopa raisukin,ottaa naisen kuin mies konsanaan. kyllä hän toisinaan saisi olla innokkaampikin.ellei toinen ilmaise halujansa,kauris ei välttämättä tee itse mitään.eli otapa tästä selvä,hyviä ja huonoja puolia,kuten kaikssa meissä

    • ei hiplaaja

      No se on varmaan se, että kauris on mies isolla M:llä ja siksi hänen kanssaan toimii niin hienosti. Katsokaas, kun se on sillä lailla että mitä enemmän mies on Mies sitä enemmän nainen saa, voi ja uskaltaa olla Nainen. Itse oon kiihkeemmän puoleinen oinasN ja nousumerkki neitsyessä ja tämä kaurisM sopii mulle rakastajaksi loistavasti. Täysi kymppi :)

    • tietää??

      sun pitäs ite se...

    • taracapi

      Tosiaan outoa kun kaurismies itse kyselee millainen on sängyssä. Vastaan kuitenkin millainen minun kauriini on sängyssä. Eli mielettömän hyvä, ei koskaan jätä naista tyydyttämättä. kokeilunhaluinen ja innokas. Mutta haluaa tulla itse vietellyksi eli pitää naisen aloituksesta, mutta jos nainen on kiihkeä vastaa hyvin samalla mitalla. Olen erittáin tyytyväinen rakasteluun, mutta tekisin sitä useamminkin, sillä kauriille työ on ennen kaikkea muuta ja kauriillahan töitä riittää...
      Mutta tasokkuus on tärkeämpää kuin määrä.Eli mulle riittää se mitä saan.

      • sängyssä

        totta on tuo työkeskeisyys, ei taida osata rentoutua rakasteluun, ellei lepoaikaa kunnolla töiden välissä. Herkkänä naisena en pidä seksiä vonkaavista miehistä, joten kauriin pidättyväisyys sopii pirtaani. Kaurismiehen vietteleminen on ihanaa ja rakastelu hänen kanssaan hellää ja kiihkeää.


    • Vikikiki

      Luulen, että kauris on mielikuvikseton. Hänelle rakkaus on pelkkää panemista, josta ei taloudellisesti hyödy. Sopii kylmille naisille, jotka yrittävät kiivetä reittä pitkin.

      • vaivaa

        Ihmettelen tuota, että miestä pitää houkutella rakasteluun, eikö sen pitäisi tapahtua luonnollisesti. Tietty jos läheisyys ja hellyys puuttuvat.. Mikähän kaurismiehiä oikein..?


      • taracapi
        vaivaa kirjoitti:

        Ihmettelen tuota, että miestä pitää houkutella rakasteluun, eikö sen pitäisi tapahtua luonnollisesti. Tietty jos läheisyys ja hellyys puuttuvat.. Mikähän kaurismiehiä oikein..?

        Minä saan houkutella välillä ja pidän siitä, mutta kyllä minun kauriini lähettelee kiihkeitä viestejä, jotka lupaavat jacuzzia ja shampanjaa ja välIllä emme pääse ulko-ovea pitemmälle... Mutta totta lienee se, että kauriilla pitää olla duuniasiat kunnossa, jotta osaa rentoutua seksiin.


    • linjoilla

      Nyökyttelin kyllä päätäni lukiessani noita aiempia viestejä ja muistellessani parin vuoden takaista kaurisrakastajaani. Myös hänelle laatu merkkasi huomattavasti enemmän kuin määrä. Itse olen halukas skorppari, mutta tämä kaurismies ei ollut kimpussani läheskään niin usein kuin olisin halunnut. Mutta sitten kun hän otti minut, niin tuntui aivan siltä kuin kaikki maailman murheet ja ympäröivä universumi olisivat unohtuneet. Hän oli tosi kiihkeä, huomaavainen, miellyttävä ja raju. Oli myös erittäin spontaani. Hän ei piitannut ollenkaan ajasta tai paikasta ja sehän kiihotti meikätyttöä entisestään, sillä itse olen perusluonteeltani hieman ujo ja häveliäs =)

    • Nimetön

      kauris on rakastajana kiihkeä,intohimoinen,tunteikas,kokeilun haluinen,hiukan narsistinen,kiltti

    • Kaurismies!

      Olen itse kaurismies ja on sanottu kiihkeäksi, mielikuvitusta kuulemma riittää, vailla mitään estoja, homma kestää osaltani vähintään 2tuntia,aluksi usein hienotunteinen/hellä hetkeä myöhemmin raju/raisu rakastaja, panomies.Näin Kauriina/miehenä vaikea löytää sopivan henkistä naista kumppaniksi, naisellista,seksyä hyvin pukeutuvaa alusasusta lähtien, mutta sitten kun hänet löytää seksi on täydellistä.

      • kauris-2

        Mä taas en kiinnitä ihan hirveesti huomiota vaatetukseen. Koskaan ei ole ollut niin kiire, että vaatteet päällä olisi pitänyt sänkyhommia
        hoidella.


      • on kaurismies
        kauris-2 kirjoitti:

        Mä taas en kiinnitä ihan hirveesti huomiota vaatetukseen. Koskaan ei ole ollut niin kiire, että vaatteet päällä olisi pitänyt sänkyhommia
        hoidella.

        Ai, eikö tosiaan :) Tämmöinen kiihkeemmän puoleinen kaurisM/oinasN -pari ei aina kerkiä riisua vaatteitaan ja onhan semmoiset "pikaset" aika kivatkin välillä ;)


      • kauris-2
        on kaurismies kirjoitti:

        Ai, eikö tosiaan :) Tämmöinen kiihkeemmän puoleinen kaurisM/oinasN -pari ei aina kerkiä riisua vaatteitaan ja onhan semmoiset "pikaset" aika kivatkin välillä ;)

        kun otan kysymykset turhan kirjaimellisesti ja silmiin paistoi sana sänky.
        "Ja sänkyyn ei kengät jalassa, vaatteet päällä mennä!!", opetti mamma aikanaan.

        No ei hän kyllä ole kärpäsenä kamarin katossa katsomassa, joten pistetään harkintaan "tottelemattomuus" sekä ystävättären yllättäminen ensi viikonloppuna ;))


      • kokeilemaan
        kauris-2 kirjoitti:

        kun otan kysymykset turhan kirjaimellisesti ja silmiin paistoi sana sänky.
        "Ja sänkyyn ei kengät jalassa, vaatteet päällä mennä!!", opetti mamma aikanaan.

        No ei hän kyllä ole kärpäsenä kamarin katossa katsomassa, joten pistetään harkintaan "tottelemattomuus" sekä ystävättären yllättäminen ensi viikonloppuna ;))

        niin huomaat, että ystävätärkin tykkää. On se vaan niin miehekästä touhua, ettei siitä tosinainen voi innostumatta olla. Ja teiltä kaurismiehiltähän tuo onnistuu ihan luonnostaan. "Hyvää yritin, mutta priimaa tuli" vois olla kaurismiehen motto :))


    • Vanha Kauris

      Olipa kehuja ja täyttä asiaa - oikein tässä Vanhan sydän liikuttuu ja läpättää. Mutta tällaisia olemme me urosKauriit! Kiitos ja kumarrus ;=)

    • kokenut ;)

      kiihkeä.hän oli tosi ihana hän jynkytti 2 tuntia yhtämittaa väsymättä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe