Juuh eli ois kiva saada selville suomenkielisiä rumba kappaleita. Taitaa "Sieluni kaunis Maria" olla ainoa jonka tällä hetkellä tiedän.
Suomenkielisiä rumba kappaleita
14
12285
Vastaukset
- Bolero 1
Rumba on tanssi jota tanssitaan boleromusiikkiin.
- viilaajia
..aina piisaa,kyllä jokainen ymmärtää että kun tanssitaan rumbaa niin tanssitaan rumbamusiikkiin oli se sitten boledoa tai muuta.
- Urpovaan
Löytyy Tarja Lunnaksen Meidän hehkuva hiillos ja Laila Kinnusen Sylissäs Sun.
- IceTea
Matti ja Teppo - Et voi tulla rajan taa
Teuvo Oinas - Särkyneen toiveen katu
Danny - East Virginia (taitaa olla englanniks) - Tanssitaikaa
Sinitaivas: Painan vain pääni
Finlander: Puhdasta kultaa
PNP: Nosta minut korkealle - Kaunis kappale
Isto Hiltunen: Hopeoitu kuu
- seinäruusu
kyllä oliki hieno. ennen kuulematon, ainakin mulle :)
- Upea biisi
seinäruusu kirjoitti:
kyllä oliki hieno. ennen kuulematon, ainakin mulle :)
Myrskytuuli on esittänyt tuota Hopeoitu kuu - kappaletta keikoilla, upea on. Ihastuin siihen silloin kun Myrskytuulen keikalla tuli alkuperäinen väliaikamusiikkina joskus Kerholassa. Isto Hiltunen ei sitä valitettavasti esittänyt kun kerran hänen ravintolakeikalleen osuin.
- Paaco
Tänään soinee muutama rumba Kolmilammilla, siellä
jotkut arvuuttelee suomenkielisiä nimiä ihan mutustellen
samalla sen tahtiin. - tanssi
finlanders - daniela
- Anonyymi
Olisiko Tamara Lundin laulama "Mä oon mikä oon".
Ainakin loistava sanoitus. Erityisesti muistuu mieleen:
"Kaikkihan tietää sen, leikeissä rakkauden, muu täytyy unohtaa, kun rakastaa". - Anonyymi
Onko kallis rumba jo mainittu? Jos ei ole niin kallis rumba!
- Anonyymi
Jaakko Teppo: Kurssikeskuksen oppilas
- Anonyymi
Helminauha: Revontulimekko
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745