Poikaystäväni Kimmo on tänään joutunut Kakolaan vankilaan.Haluaisin soittaa hänelle,olen jo sopinut että alamme kirjoittelemaan.Voiko vankilaan,kakolaan soittaa,onko siellä puhelin josta voi pyytää nimen mainiten kenen kanssa tahtoo puhua?Hämeenlinnassa on eräs naisvanki josta tiedän ettei voi soittaa sinne.n.2 v.sitten minulla oli Ruotsissa olevassa vankilassa kirjekaverina suomalainen vanki,joka pari kertaa soitti minulle sieltä.Avovankilaan on joskus voinut soittaa.Muuten,miten vankitoverit suhtautuvat kun Kimmo kertoo ikäerostamme,olen 22v ja Kimmo on 43 v.Ikäeromme on suuri,mutta rakastamme toisiamme.
voiko soittaa vankilaan?
8
3894
Vastaukset
- Tilpis
Onko tämä soitto asia näin kaikissa vankiloissa, että ainoastaan vanki voi soittaa mutta vangille ei voi soittaa? Lähinnä oulun vankilassa?
- Diu diu
Joo, vankiloihin ei voi soittaa. Sieltä soitetaan ulospäin, jos sattuu olemaan rahaa ostaa kallis puhelukortti... (n17€ jolla saa puhuttua parikymmentä minuttia - eli minuttitaksaa aika suolainen!)
Jos ihan kauhea huoli on jostain, niin voi koitella tiedustella vankilasta ja koittaa pistää sanaa eteenpäin että voisiko soittaa. Varmaan vain lähiomaisten sanaa tässäkin kuullaan.
Muuten oikein hyvä keino on kirjotella kirjeitä. Ne piristävät kovasti ja onpahan aikaa vastailla rauhassa. Vaikka tuntuu varmasti kummalliselle eka aloittaa kirjoitelu vanhalle kaverilleen, mutta oikeasti, suosittelen lämpimästi.
- Mika0800
Vankilassa lisärangaistus näköjään on se, että puhelut hoidetaan kalleimmalla mahdollisella tavalla: Vankilasta ulospäin puhelukortilla.
Kustannusten minimoimiseksi parasta on, että järjestät omat asiasi siten, että sinulle voi soittaa paikallispuhelumaksulla siitä vankilasta, jossa poikaystäväsi tuomiotaan kärsii.
Selvitä siis kyseisen vankilan suuntanumero, ja hanki käyttöösi kyseisellä suuntanumerolla alkava lankapuhelinnumero.
Se nimittäin ON mahdollista, asutpa sitten itse ihan missäpäin tahansa.
Jos haluat tietää lisää miten, soitapa minulle.
Numeron löydät parin klikkauksen takaa ! - juttu,
kun kaikki on niin mukavaa.
- Anonyymi
Kertokaa kun on rajoitukset poistunut ja päässyt kerroksille Hämeen linnan nais vankilassa niin miten paljon vanki voi soittaa kun ovet aukeaa
- Anonyymi
Ei ole aikaa soitella, puhuu päivät pitkät sellikaverin karvapuhelimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole aikaa soitella, puhuu päivät pitkät sellikaverin karvapuhelimeen.
Miespuolella luuri on jäykkää mallia. siinä on yksi vika, joskus mikrofoni vuotaa ja alkaa sykkimään
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962