voiko soittaa vankilaan?

sereniina

Poikaystäväni Kimmo on tänään joutunut Kakolaan vankilaan.Haluaisin soittaa hänelle,olen jo sopinut että alamme kirjoittelemaan.Voiko vankilaan,kakolaan soittaa,onko siellä puhelin josta voi pyytää nimen mainiten kenen kanssa tahtoo puhua?Hämeenlinnassa on eräs naisvanki josta tiedän ettei voi soittaa sinne.n.2 v.sitten minulla oli Ruotsissa olevassa vankilassa kirjekaverina suomalainen vanki,joka pari kertaa soitti minulle sieltä.Avovankilaan on joskus voinut soittaa.Muuten,miten vankitoverit suhtautuvat kun Kimmo kertoo ikäerostamme,olen 22v ja Kimmo on 43 v.Ikäeromme on suuri,mutta rakastamme toisiamme.

8

3603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilpis

      Onko tämä soitto asia näin kaikissa vankiloissa, että ainoastaan vanki voi soittaa mutta vangille ei voi soittaa? Lähinnä oulun vankilassa?

      • Diu diu

        Joo, vankiloihin ei voi soittaa. Sieltä soitetaan ulospäin, jos sattuu olemaan rahaa ostaa kallis puhelukortti... (n17€ jolla saa puhuttua parikymmentä minuttia - eli minuttitaksaa aika suolainen!)

        Jos ihan kauhea huoli on jostain, niin voi koitella tiedustella vankilasta ja koittaa pistää sanaa eteenpäin että voisiko soittaa. Varmaan vain lähiomaisten sanaa tässäkin kuullaan.

        Muuten oikein hyvä keino on kirjotella kirjeitä. Ne piristävät kovasti ja onpahan aikaa vastailla rauhassa. Vaikka tuntuu varmasti kummalliselle eka aloittaa kirjoitelu vanhalle kaverilleen, mutta oikeasti, suosittelen lämpimästi.


    • Mika0800

      Vankilassa lisärangaistus näköjään on se, että puhelut hoidetaan kalleimmalla mahdollisella tavalla: Vankilasta ulospäin puhelukortilla.

      Kustannusten minimoimiseksi parasta on, että järjestät omat asiasi siten, että sinulle voi soittaa paikallispuhelumaksulla siitä vankilasta, jossa poikaystäväsi tuomiotaan kärsii.

      Selvitä siis kyseisen vankilan suuntanumero, ja hanki käyttöösi kyseisellä suuntanumerolla alkava lankapuhelinnumero.

      Se nimittäin ON mahdollista, asutpa sitten itse ihan missäpäin tahansa.

      Jos haluat tietää lisää miten, soitapa minulle.

      Numeron löydät parin klikkauksen takaa !

    • juttu,

      kun kaikki on niin mukavaa.

    • Anonyymi

      Kertokaa kun on rajoitukset poistunut ja päässyt kerroksille Hämeen linnan nais vankilassa niin miten paljon vanki voi soittaa kun ovet aukeaa

      • Anonyymi

        Ei ole aikaa soitella, puhuu päivät pitkät sellikaverin karvapuhelimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aikaa soitella, puhuu päivät pitkät sellikaverin karvapuhelimeen.

        Miespuolella luuri on jäykkää mallia. siinä on yksi vika, joskus mikrofoni vuotaa ja alkaa sykkimään


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe