Poikaystäväni Kimmo on tänään joutunut Kakolaan vankilaan.Haluaisin soittaa hänelle,olen jo sopinut että alamme kirjoittelemaan.Voiko vankilaan,kakolaan soittaa,onko siellä puhelin josta voi pyytää nimen mainiten kenen kanssa tahtoo puhua?Hämeenlinnassa on eräs naisvanki josta tiedän ettei voi soittaa sinne.n.2 v.sitten minulla oli Ruotsissa olevassa vankilassa kirjekaverina suomalainen vanki,joka pari kertaa soitti minulle sieltä.Avovankilaan on joskus voinut soittaa.Muuten,miten vankitoverit suhtautuvat kun Kimmo kertoo ikäerostamme,olen 22v ja Kimmo on 43 v.Ikäeromme on suuri,mutta rakastamme toisiamme.
voiko soittaa vankilaan?
8
4213
Vastaukset
- Tilpis
Onko tämä soitto asia näin kaikissa vankiloissa, että ainoastaan vanki voi soittaa mutta vangille ei voi soittaa? Lähinnä oulun vankilassa?
- Diu diu
Joo, vankiloihin ei voi soittaa. Sieltä soitetaan ulospäin, jos sattuu olemaan rahaa ostaa kallis puhelukortti... (n17€ jolla saa puhuttua parikymmentä minuttia - eli minuttitaksaa aika suolainen!)
Jos ihan kauhea huoli on jostain, niin voi koitella tiedustella vankilasta ja koittaa pistää sanaa eteenpäin että voisiko soittaa. Varmaan vain lähiomaisten sanaa tässäkin kuullaan.
Muuten oikein hyvä keino on kirjotella kirjeitä. Ne piristävät kovasti ja onpahan aikaa vastailla rauhassa. Vaikka tuntuu varmasti kummalliselle eka aloittaa kirjoitelu vanhalle kaverilleen, mutta oikeasti, suosittelen lämpimästi.
- Mika0800
Vankilassa lisärangaistus näköjään on se, että puhelut hoidetaan kalleimmalla mahdollisella tavalla: Vankilasta ulospäin puhelukortilla.
Kustannusten minimoimiseksi parasta on, että järjestät omat asiasi siten, että sinulle voi soittaa paikallispuhelumaksulla siitä vankilasta, jossa poikaystäväsi tuomiotaan kärsii.
Selvitä siis kyseisen vankilan suuntanumero, ja hanki käyttöösi kyseisellä suuntanumerolla alkava lankapuhelinnumero.
Se nimittäin ON mahdollista, asutpa sitten itse ihan missäpäin tahansa.
Jos haluat tietää lisää miten, soitapa minulle.
Numeron löydät parin klikkauksen takaa ! - juttu,
kun kaikki on niin mukavaa.
- Anonyymi
Kertokaa kun on rajoitukset poistunut ja päässyt kerroksille Hämeen linnan nais vankilassa niin miten paljon vanki voi soittaa kun ovet aukeaa
- Anonyymi
Ei ole aikaa soitella, puhuu päivät pitkät sellikaverin karvapuhelimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole aikaa soitella, puhuu päivät pitkät sellikaverin karvapuhelimeen.
Miespuolella luuri on jäykkää mallia. siinä on yksi vika, joskus mikrofoni vuotaa ja alkaa sykkimään
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1966313Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2424243"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423535Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m513357Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää853301Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492846Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.742412Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2432367- 252326
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1001917